Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vi
@Caroline
Hey Caroline, Bedankt voor je reactie. En inderdaad ik een een sis die Vân heet. Zij is dit jaar gehuwd 07/07/07.Maar euh, ik kan je niet echt plaatsen...In welk jaar waren wij klasgenootjes?Toch je hebt gelijk, super dat we elkaar op deze for...
Andere Reacties: 2 25-9-2007 19:51:04

Vi
@ sheron
Hey Sheron, Bedankt voor je reactie op mijn vraag " huwelijksaangifte eerder dan 6 maand".Helaas staat onze reis naar Vietnam reeds vast. Ik hoop zo ook mijn geboorteakte te bemachtigen. Een akte van bekendheid was inderdaad ook een optie...
Andere Reacties: 1 25-9-2007 19:47:36

dorien
Originele manier getuige vragen
Een tijd geleden stond hier ook zo'n topic, er was zelfs iemand die soort 'cv' had gemaakt van getuigen.Nog andere ideeën of voorbeelden?mag ook mailen: dooke_m@hotmail.com
Andere Reacties: 2 25-9-2007 18:30:08

Nanouchka
trouwjurk
hey,heeft er iemand een idee of ze in Robel Couture in Roeselare trouwjurken hebben van Pronovias? In welke prijsklasse vallen deze jurken eigenlijk?Nog bruidjes die op 3 mei ' 08 huwen?Groetjes, nanouchka
Andere Reacties: 8 25-9-2007 14:10:56

Ann
gescheiden ouders
Mijn ouders zijn gescheiden en spreken niet meer met elkaar. Mijn vader woont nu in Luxemburg en is hertrouwd en ik heb er nog maar heel weinig contact mee. Eigenlijk wil ik niet dat mijn vader mij weggeeft in de kerk en ik zou het mijn grootmoeder w...
Andere Reacties: 4 25-9-2007 12:18:17

Amber
trouwringen
Hallo bruidjesGewoon even laten weten dat de trouwringen van tessina en aurodesign zeer goed meevallen in prijs. Ben gisteren gaan kiezen. Dus wie budgetvriendelijke ringen wil: kijk eens op de websites van die merken, de richtprijs staat er telkens ...
Andere Reacties: 2 25-9-2007 10:16:48

Cindy
Getuigen vragen...
halloIk had volgende vraag: wanneer vraag je de getuigen? of wanneer hebben jullie ze gevraagd? wij trouwen volgend jaar op 12 september. nog zo'n goeie 353 dagen dus. We zouden graag één getuige tevens als ceremoniemeester vragen. moet dit...
Andere Reacties: 4 25-9-2007 7:48:35

jessy
ook wij zijn zaterdag getrouwd 22/09/2007
ook wij zijn zaterdag getrouwd en het was echt een droomhuwelijk met prachtig weer .echte aanraders zijn vervoer: londenceremonie uit kapellenzanger kerk :echt heel goed en een hele sympathieke man (christophe van elmevents)videograaf: freddy echt ee...
Andere Reacties: 13 24-9-2007 19:10:42

kim
Fox reizen
Hallo,Wij denken eraan om onze huwelijksreis via Fox reizen te boeken, met Couples only. Heeft iemand hier ervaringen mee? Bedankt!
Andere Reacties: 4 24-9-2007 18:51:24

dina
uitnodigingen
hoi hoi, wie kan er mij eens enkele mooie voorbeelden geven van de inhoud, tekst van een uitnodiging voor een trouw!! mogen ook originele zijn hoor!!!gr dina
Andere Reacties: 1 24-9-2007 17:46:54

dorien
DJ gezocht omg. DUffel
Iemand ervaringen met een goeie dj die ervaring heeft met huwelijken en liefst nog betaalbaar? :-).Ons feest is in Duffel
Andere Reacties: 4 24-9-2007 16:07:37

veerle
SUPER TROUWDAG!!!!
Hello iedereen,Op 21/09/2007 zijn wij in het huwelijksbootje gestapt. Het was een mega fantastische dag, waar we allebei enorm van genoten hebben. Onze dag is gewoon perfect verlopen. Dit mede dankzij de goede zorgen van onze ceremoniemeester 'S JEGE...
Andere Reacties: 4 24-9-2007 13:07:36

sofie
NIET GEDRAGEN trouwjurk Talina Lyn 2007-2008
Hallo toekomstige bruidjes,Ik bied een NIEUW sober, stijlvol trouwkleed aan!Merk: Talyna Lyn, collectie 2007-2008Maat: 38Stijl: sobere jurk,bestaande uit 2 delen met korte uitlopende sleepKleur: off-whiteStaat: NIEUW!Voor foto's of vragen, mail: sofi...
Andere Reacties: 0 24-9-2007 12:34:00

Stefanie
Gedichtjes
Weet er iemand leuke gedichtjes ivm huwelijk voor op een uitnodiging of misboekje? Ik bedoel ongeveer zoiets: "vertrouwen in elkaar, vertrouwen in het leven, dat kan niet anders dan een mooie toekomst geven..." het hoeft niet te rijmen en m...
Andere Reacties: 5 24-9-2007 11:12:44

Stefanie
Decoratie
Aangezien wij enkel een gebouw met 3 zalen huren moeten wij dus zelf kijken voor alle decoratie, bloemen, kaarsen,...Nu ben ik zelf wel erg creatief aangelegd maar toch ontbreekt me de inspiratie om zelf leuke ideetjes ineen te knutselen.Ik zag al ee...
Andere Reacties: 2 24-9-2007 11:02:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...