Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

vanessa
de grote dag vandaag
hoiik heb nog efkes tijd om hier te komen piepen,de laatste uren zijn aan het ingaanik heb slecht geslapen maar ik voel me toch nog goed,straks om 10u45 ga ik door naar mijn ma,dan om 11u30 naar de kapper,om 13u komen ze me sminken,dan gaat mijn ma o...
Andere Reacties: 3 21-9-2007 9:20:27

sarah
dresscode?
hallo,Heeft er iemand van jullie een dresscode op de uitnodiging staan? zo ja, welke?Ik zou willen dat de mensen 'feestelijk' komen, dus dat ze een beetje moeite doen. Zonder zichzelf in de kosten te moeten steken. Hoe noem je zoiets? Kan je dat uber...
Andere Reacties: 15 20-9-2007 21:09:01

nele
Bruidjes van 21+22/09/07
PROFICIAT aan alle bruidjes van 21 en 22 september. Geniet van jullie dag en hopelijk mag de zon ook van de partij zijn.Voor mij is het nog een weekje aftellen.Tot later op het forumGroetjes Nele 29/09/2007
Andere Reacties: 5 20-9-2007 20:39:46

Valerie
tentenverhuur
Hallo,Heeft er iemand van jullie ervaring met het huren van een tent of eventueel gewoon een shelter? Wij zouden graag onze viering buiten doen maar gezien het risico op regen willen we toch een overdekte plaats voorzien.Wie van jullie heeft er ervar...
Andere Reacties: 2 20-9-2007 19:58:57

elke
getrouwd!
Hallo,Het is al voorbij...1 september zijn we getrouwd!En het was super!Het was stralend weer en het was een prachtige dag!Ik wil jullie gewoon kort de volgende zaken laten weten:We hadden het kasteel van wippelgem als zaal, en het was onbeschrijfeli...
Andere Reacties: 2 20-9-2007 19:40:55

Debbie
prijs trouwkleed
Hallo allemaal,Ik wilde jullie eens een "indiscrete" vraag stellen.Kunnen jullie mij eens vertellen wat voor jurk jullie gekozen hebben, en wat deze gekost heeft aub?Ik heb namelijk een héél mooi kleedje gezien, maar ze hebben mij...
Andere Reacties: 14 20-9-2007 16:02:56

Amber
Wettelijk huwelijk op andere datum?
Hallo mede-bruidjes,Er is me iets niet duidelijk: ik lees soms dat sommige koppels op een andere dag trouwen voor de wet dan voor de kerk.Hoe komt dit? Heeft dat te maken met praktische redenen? Waar ik vandaan kom gebeurt dit steeds op dezelfde dag ...
Andere Reacties: 4 20-9-2007 13:32:54

Dany
Dagindeling
Is deze dagindeling volgens jullie haalbaar:9u00 => vertrek bruidegom9u30 => aankomst bij bruid10u30 => wettelijk huwelijk11u30 => kerkelijk huwelijk12u30 => vertrek richting feestzaal voor koffietafel voor de familie13u00 => aankom...
Andere Reacties: 8 20-9-2007 11:39:59

Anne
Morgen is het eindelijk onze dag joepie
Hallo bruidjes in spé,Zo, vandaag kan ik dit berichtje posten want ja, morgen is het zover, we trouwen !Ik ben hier op het forum toegekomen met nog 176 dagen te gaan, het leek me absurd lang nog en kijk eens, we zijn op nog 1 te gaan ... Veel te...
Andere Reacties: 4 20-9-2007 11:10:19

Dorine
Ceremonie Patrick
hallowkeswe zouden ceremonie patrick als ceremoniemeester voor onze trouw. is er iemand bekend met hem? is hij goed in zijn vak? zijn prijzen vallen goed mee en het belangrijkste is dat hij vrij is op onze trouwdag:DGroetjesDorine16/08/2008
Andere Reacties: 2 20-9-2007 11:08:41

peggy
HELP!
Wij trouwen nu zaterdag en hebben onze openingsdans al gekozen, maar we weten niet welke we moete nemen voor de 2 volgende dansen.Hebben jullie een idee?Groetjes Peggy22/09/07
Andere Reacties: 2 20-9-2007 11:04:56

Sara
Linea Raffaelli trouwjurk 2007
In juni ben ik getrouwd. Het was een prachtige dag! Ik heb heel veel complimentjes gekregen over mijn trouwjurk van Linea Raffaelli. Nu wil ik graag een toekomstig bruidje een plezier doen om in deze prachtige jurk te kunnen trouwen. Wie interesse he...
Andere Reacties: 3 20-9-2007 11:01:25

vanessa
morgen de grote dag
hoimorgen is het eindelijk zover voor ons,de zenuwen rijzen de pan uitwe hopen op mooi weer,ook veel succes voor anne morgen en ik kom nadien uitgebreid verslag uitbrengenverder nog veel succes aan iedereen die morgen,de komende dagen,weken en maande...
Andere Reacties: 6 20-9-2007 10:35:08

Annelies
Salons Mimosa (eeklo)/Bruidsmode Cony en Bruidshuis Ellen
Hoi iedereen,wat een originele vraag:-) heeft iemand ervaring met Cony of Ellen? Ik ga normaal in november de eerste keer passen maar weet nog niet goed wie ik eerst neem. Iemand tips?Mijn feest is gepland in de Mimosa in Eeklo, ik heb er enkel posit...
Andere Reacties: 6 20-9-2007 9:25:31

Ilse
Lied intreden zaal
Hello!Hebben jullie ideetjes voor een ambiance liedje voor wanneer het bruidspaar binnenkomt in de zaal? Een liedje waarbij de sfeer er direct in zit!Bedankt alvast voor de tips!!!Groetjes,Ilse
Andere Reacties: 1 20-9-2007 9:19:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...