Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

L
dagplanning
k kom hier vaak vragen tegen over de dagplanning en ook wij hebben het er erg moeilijk mee om dat te organiseren!!Wij trouwen alleen voor de wet, op een vrijdag. Uur weten we nog niet! Enige dingen die we al zeker weten is dat onze receptie tegen hal...
Andere Reacties: 7 20-9-2007 8:40:33

dorien
wanneer fotoreportage?
We zitten met twijfelgeval... Ons kerkelijk huwelijk kan pas ten vroegste om half twee in de namiddag.Ons burgerlijk huwelijk kan ofwel om half tien, tien uur, half elf of elf uur...Langs de ene kant dachten we half tien en dan daarna fotoreportage, ...
Andere Reacties: 3 19-9-2007 19:54:17

Kimberly
Hof ten bosse
Hallo,Wij trouwen op 4 juli.Ons feest zou door gaan in Hof ten bosse te Heusden.Zijn er koppeltjes die daar al ervaring mee hebben met die feestzaal?Persoonlijk heb ik al veel goeie reacties gehad van Hof ten bosse.Groetjes
Andere Reacties: 2 19-9-2007 18:40:02

Eva
Nieuwe collectie linea is uit!!!
Hoi hoi,dag toekomstige bruidjes. ik heb net op de site van linea raffaelli gekeken en de nieuwe collectie 2008 is uit. Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje tegenvallen. Ik vind de collectie van 2007 mooier! Er zitten veel grijstinten in de nieu...
Andere Reacties: 8 19-9-2007 18:34:21

Annelies
feest in de tuin
Hallo iedereen, wij zijn nog maar pas begonnen met ons huwelijk te plannen en wij hadden dit graag thuis gedaan. Heeft er iemand tips over "all in" verhuur pakketten? organisaties die zich hiermee bezighouden etc... Andere tips zijn uiteraa...
Andere Reacties: 4 19-9-2007 16:47:06

Karen
busvervoer of pendeldienst na feest?
de feestzaal van onze dromen ligt niet vlak bij de deur en om de zaal voor de dichte familie "aantrekkelijker" te maken, denken wij eraan om het feest om een bepaald uur te beëindigen (vb 4u00 want daarna moeten er voor de feestzaal to...
Andere Reacties: 2 19-9-2007 16:39:58

Faith
Dringend raad nodig !!!
Hey iedereen,Ik zit met een enorm dilemma en weet niet meer wat gedaan. Laat me even de situatie schetsen: mijn nichtje met wie ik een heel goede vriendschapsband heb is volop bezig met de voorbereidingen van haar huwelijk. Ik ken haar verloofde uite...
Andere Reacties: 10 19-9-2007 15:54:13

Petra
Trouwringen aan beer?
Hallokes iedereen,Binnen 10 dagen trouwen wij en ik ben van plan om mijn klein nichtje de ringen te laten brengen, maar dan wel samen met mijn broer, want ze is nog wel wat jong! (20 maanden) Ik had in gedachten om een beer te nemen en de ringen eraa...
Andere Reacties: 5 19-9-2007 14:04:05

Nadia
Bedankt
Bedankt voor de talrijke reacties! We hebben nog eens gepolst bij een aantal zalen en vrijdag gaan we naar 't Scheldehof. Zij hebben ons gerustgesteld over ons budget :-) Moest er nog iemand toffe ideeën hebben voor een thema van de avond, ook a...
Andere Reacties: 1 19-9-2007 14:03:41

Griet
Receptie: ja of nee? Startuur?
Ik (we) zit(ten) met een dilemma...Ik heb altijd zitten zeggen dat ik geen receptie wou voor allemaal mensen die ik toch niet ken, maar we denken dat er mensen zullen aanwezig zijn in de kerk (wegens jeugdbeweging, buren, ...) die we misschien toch v...
Andere Reacties: 12 19-9-2007 11:49:22

dorien
liefde is... kaartjes?!
Zou graag deze prentjes op onze menu's en/of uitnodigingen.Maar meot je daar dan geen bepaalde rechten ofzo op betalen?
Andere Reacties: 8 19-9-2007 11:39:16

Stefanie
Budget feest
Dag bruidjes,Hoeveel geven jullie aan je feest uit? En wat voor feest is dit dan?Wij hebben een mooie zaal met landenbuffet en dj. Ik denk dat wij al vlug rond de 3000 euro zitten voor ons feest alleen, is dit veel?Dit is wel alles inbegrepen: eten, ...
Andere Reacties: 12 19-9-2007 11:19:26

griet
For lovers loving you
Weet er iemand wanneer de nieuwe boeken van loving you of for lovers in de winkels ligt.Normaal is dit voor september maar er staat geen datum bij.Ik heb nog een vraagje zijn er mensen die trouwen in het gemeentehuis van Ninove?Klopt het dat je maar ...
Andere Reacties: 4 19-9-2007 9:52:43

Stefanie
@Sandra : Schildersezeltjes
Beste Sandra,Ik las hier op het forum dat jij gebruik maakte van schildersezeltjes en kadertjes op de tafels (leuk ideetje trouwens met die 'liefde is..')Verkoop je nog steeds die schildersezeltjes?Ik zou namelijk erg geinteresseerd hierin zijn!Alvas...
Andere Reacties: 2 19-9-2007 9:50:44

LEEN
ervaringen kerkje gestel (berlaar)
bestewij trouwen op 6 september 2008 voor de kerk in gestel.Dit is een klein oud(16e eeuws) kerkje met een vriendelijke maar zeer conservatieve pastoor.Graag hadden wij enkele reacties gehoord over mensen die in deze kerk getrouwd zijn en hun ervarin...
Andere Reacties: 0 19-9-2007 9:11:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...