Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Solange
ongedragen kleed te koop, slechts 1 maand oud
Ik verkoop mijn kleed dat ik eind augustus 2007 kocht. Hij is ongedragen en dus splinterniew. Ik verkoop hem voor 599 EUR, nieuwprijs 745 EUR. Je kan hem bekijken op http://www.spotter.be/nl/Nieuwe-collectie-2008-en-ongedragen-trouwjurk-bijhorende...
Andere Reacties: 0 24-9-2007 10:14:20

Vi
huwelijksaangifte eerder dan 6 maand !!!
Hallo medebruidjes, Wettelijk kan je maar eerst 6 maanden en 14 dagen vóór je trouwdatum een huwelijksaangifte doen.Maar er zijn gemeentehuizen die dit niet zo nauw nemen, waarvan je gerust eerder deze aangifte mag doen.Bij wie is dit allem...
Andere Reacties: 16 24-9-2007 10:03:42

Liesje
Krukrecht
Een stomme vraag misschien, maar wat is 'kurkrecht' eigenlijk?
Andere Reacties: 3 24-9-2007 9:20:19

elke
DUAS
geen reclame echt niet, maar ik wil toch als tevreden bruid eens vermelden dat het duo DUAS schitterend werk hebben geleverd op onze trouw op 1 september!Hele vriendelijke en talentvolle gasten! Een aanrader!Groetjes Elke
Andere Reacties: 3 24-9-2007 9:16:19

Isabel
Ervaringen Rent-a-priest
Heeft iemand van jullie ervaringen met Rent-a-priest of andere alternatieven voor een kerkelijk huwelijk?Alvast bedankt!Isabel 05/09/2008
Andere Reacties: 6 24-9-2007 9:13:13

Sofie
Mensen die zichzelf uitnodigen
Dag medebruiden, Hebben jullie dat ook dat sommige mensen je scheef bekijken omdat ze niet zijn uitgenodigd of nog erger zichzelf bijna letterlijk uitnodigen? Wij zitten in de laatste fase want de trouw is binnen enkele weken. Onze uitnodigingen zijn...
Andere Reacties: 7 24-9-2007 8:27:53

sarah
kroonluchters, antwoord op vraag
onlangs vroeg er hier iemand waar ze kroonluchters kon vinden.nu kwam ik toevallig op de site www.rentalamp.commisschien dat je er iets mee bent
Andere Reacties: 0 24-9-2007 7:51:30

Kim
Traiteur *zucht*
Hey bruidjes, Wij hebben een zaal (De Architect) zonder traiteur.Die hebben we gevonden bij Kadee Catering.En daar zit nu mijn probleem.Bij ons eerste gesprek had ik hier een heel goed gevoel bij.Maar na het doorgeven van onze wensen, loopt het een e...
Andere Reacties: 3 23-9-2007 21:01:03

dina
ceremoniemeester
hoi hoi, ik wou eens vragen wat zoal allemaal de taken zijn van een ceremoniemeester omdat wij geen echte gaan nemen maar een vriend die dat gaat doen!!gr dien
Andere Reacties: 2 23-9-2007 11:41:45

eveline
laatste week...het is bijna zover 28/09/2007!!!!
Hey mede-bruidjes,Binnen minder dan een weekje (vrijdag 28/09)stap ik in het huwelijksbootje...we zijn heel druk bezig met alle laatste details. Gelukkig was het gisteren mijn laatste werkdag want met zo'n TO DO-lijst zou ik het anders niet zien zitt...
Andere Reacties: 2 22-9-2007 22:21:15

Sandra
trouwringen
Vinden jullie de trouwringen ook zo duur. Ik weet wel dat je dat koopt voor het leven maar toch. Wat vinden jullie van volgend idee? Mijn toekomstige werkt heel veel polyester en andere produkten en zie hem zijn trouwring niet aan doen. Ik zou vo...
Andere Reacties: 13 22-9-2007 18:40:07

Ann
Hulp gevraagd!!!
Dag allemaal,Ik zit met een groot probleem. Wij hebben onze voorlopige gastenlijst gemaakt en wij komen uit op ongeveer 288 personen. Wij hebben namelijk samen een familie van 150 personen. Wat moeten we met onze vrienden, buren, en collega's? Wat zo...
Andere Reacties: 7 22-9-2007 15:58:27

kristel
jurk Cymbeline
HalloIk ga binnenkort op zoek naar mijn droomkleedje. Ik vind de collectie van Cymbeline wel héél mooi. Wie heeft van dit merk een kleedje? Wat zijn de prijzen van Cymbeline?Groetjes
Andere Reacties: 5 22-9-2007 13:12:44

lobke
teksten en gedichten huwelijksplechtigheid
Hey, graag had ik teksten en gedichtjes gekregen voor tijdens mijn huwelijksplechtigheid. Wie heeft er mooie?
Andere Reacties: 1 22-9-2007 11:39:53

Kristien
Ceremoniemeester Snellings JO
Hallo! We hebben een ceremoniemeester van Sint-Niklaas (Belsele), namelijk Snellings Jo, gevonden. Heeft er iemand ervaring mee? Alle reacties zijn welkom! Dankjewel!
Andere Reacties: 4 22-9-2007 10:45:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...