Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Bortels
Kasteel- Limburg
Hallo,Wij zouden graag op 21 juni 2008 trouwen. Het is dus super belangrijk dat we snel op zoek gaan naar een leuke locatie. Graag zou ik in een kasteel trouwen. Heeft iemand leuke aanraders?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 11 30-9-2007 16:54:40

Angela
Welke pronovias kleed hebben jullie?
Goeiemiddag,ben een kleed gaan passen en ga deze bestellen, en het is de Nicole geworden van Pronovias, collectie 2008. Super mooi!Iemand van jullie ook dit gekozen of iets anders van het merk Pronovias? Veel plezier met de planning nog ;-)Angela21/0...
Andere Reacties: 8 30-9-2007 14:46:17

Marie
cultuurfabriek en fabriekspand
Heeft iemand ervaring met feeestzalen de cultuurfabriek(ronse) en het fabriekspand(roeselare). Misschien ook iemand die weet waar er onverwachtse addertjes (lees: kosten) zitten?
Andere Reacties: 2 30-9-2007 12:01:00

Angela
Pierre Yves te Aalst
Goeiemorgen,ik heb mijn droomjurk in winkel Pierre Yves gevonden. Heeft iemand ervaring met deze winkel?Alle info is welkom.Dank jeAngela21062008
Andere Reacties: 4 30-9-2007 11:48:13

liesbeth
Thailand
Hoi iedereen!Zijn er nog koppels op huwelijksreis geweest naar Thailand?Wij zijn in Mei geweest en in September getrouwd!Wij hebben het andersom gedaan!Kwil graag weten waar jullie zijn geweest!Groetjes
Andere Reacties: 7 30-9-2007 11:43:45

Olivia
@Petra
...tot wat een enveloppendoos leiden kan,we genoten er in elk geval super van,Ambiance en lekker eten, een super feest,zoals er vast nog geen is geweest!Je make-up, kleding en kapsel lieten je stralen...we hebben alleen maar positieve verhalen!dikke ...
Andere Reacties: 1 30-9-2007 11:39:01

Kelly
Festzaal kok-o-folie in Lommel
Hallo Allemaal,Op de website lees ik wel wat vragen over deze feestzaal.Wij gaan daar ons feest geven op 06-09-2008, ik moet zeggen dat wij alleen maar goede ervaringen heb met Luc (uitbater).Het is een super mooie zaal geworden zo vind je er geen 2 ...
Andere Reacties: 1 30-9-2007 11:17:50

evelien
kapper
Hallo, heeft iemand ervaring met christophe en J. haute coiffure in hillegem?
Andere Reacties: 2 29-9-2007 21:47:05

Valerie
DJ
Hallo,Wij zijn op zoek naar een DJ in de omgeving van Hoogstraten voor ons trouwfeest dat doorgaat in Wortel. Kennen jullie een 'goede' DJ die ook nog eens de perfecte prijs-kwaliteit normen nastreeft?Of ben je zelf DJ en je denkt hier wel aan te vol...
Andere Reacties: 6 29-9-2007 11:23:17

Sabine
Zweterige bruidjes
Vraagje: ongetwijfeld wordt het zeer warm in zo'n trouwjurk, dus het wordt zweten geblazen. Heeft er iemand tips om minder te zweten? Het te camoufleren? ...?
Andere Reacties: 8 29-9-2007 10:44:29

Kirsten
Zwanger!
Hoi bruidjes,Ik mag het eindelijk van de daken schreeuwen: wij zijn zwanger!!! We zijn op 9 juni getrouwd en na onze huwelijksreis ben ik gestopt met de pil. Van ontpillen was geen sprake, want het was van de eerste keer raak! Ik las hier in het v...
Andere Reacties: 7 29-9-2007 10:38:49

sarah
over budget gaan..??
hallo, ik zou eens graag weten hoe het bij jullie zit? Gaan jullie ook over het vooropgestelde budget? Of kunnen jullie er wel mooi binnen blijven?Wij zitten vb al aan 2000 euro voor muziek. Maar ja, mijn vriend en zijn familie zijn allemaal muzikant...
Andere Reacties: 7 29-9-2007 9:12:46

christine
THANX
Lieve Kim,Kelly,Melissa,Sylvie en Isabel.Bedankt voor jullie berichtjes. BEDANKT voor jullie steun. Het deed me deugd jullie tekstjes te lezen. Ook voor jou Melissa, hoop ik dat alles goed gaat op je huwelijksdag. De ziekte bij mijn vader is ook te v...
Andere Reacties: 0 28-9-2007 18:19:17

Evy
Bruidsmeisjes kledij te koop
Hallo,Wij trouwden op 01 september 2007 en het was een meer dan prachtige dag!Wij hadden 2 bruidsmeisjes van 8 en 11 jaar. Indien je nog op zoek bent naar mooie, toffe kleding, laat gerust iets weten!(iets duurdere prijsklasse). Het ensemble bestaat ...
Andere Reacties: 6 28-9-2007 16:44:05

Sabine
Welke website?
Hallo!! Ik vond al heel snel mijn droomjurk, het is een suitekleed van creation Jolie. Ik heb het al zitten zoeken op het internet, maar vind het nergens. Heeft er iemand raad?
Andere Reacties: 3 28-9-2007 15:14:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...