Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lies
Mooie tekst over liefde, huwelijk, ...
Hey,Mijn vriend en ik trouwen enkel voor de wet en zijn nog op zoek naar een mooie tekst om te laten voorlezen over liefde, of trouw of huwelijk of ...Als jullie een mooie tekst kennen, mail je hem dan naar bramenlies@gmail.com?Dankjewel!Lies
Andere Reacties: 11 8-10-2007 17:23:44

sabien
ceremoniewagens regio Oudenaarde-Ronse
Weet iemand waar wij in de regio Oudenaarde-Ronse terechtkunnen voor wagens voor in de suite met chauffeur ? Alvast bedankt !Sabien
Andere Reacties: 3 8-10-2007 16:07:48

Tamara
Goudsmid Jadoulle Hasselt
Ik heb via een advertentie ringen gezien van goudsmid Jadoulle in Hasselt, waar ik helemaal weg van ben! Heeft iemand van jullie hiermee ervaring of bepaalde zaken van gehoord of zo? Wij wonen daar op zo'n 60km van, en wou eerst even referenties chec...
Andere Reacties: 0 8-10-2007 15:02:07

Nele
iets dikkere bruid
Hallo allemaal,Ik wou gewoon iets kwijt.20 oktober is het zover, mijn trouwkleed komt in orde maar wat lingerie betreft was het even spannend.Ik ben niet van de magerste en ben goed door moeder natuur bedeeld (als ik het zo mag noemen) maar heb zeker...
Andere Reacties: 3 8-10-2007 14:54:59

Lies
Help! RAMP! Trouwkleed niet in orde 2 weken voor de trouw!
Hey bruidjes en co,Ik ben helemaal in paniek! Toen ik mijn trouwjurk voor de eerste keer ging passen, was er nog vanalles mis (hoewel het op maat gemaakt was). Ik heb er alles aan gedaan om vroeger te kunnen gaan passen dan 2 weken voor mijn huwelijk...
Andere Reacties: 14 8-10-2007 12:30:37

Debbie
Waar trouwjurk laten vermaken
Hoi lotgenootjes,Ik heb zopas mijn droomjurk gevonden via internet. Nu zou ik deze binnenkort nog moeten laten vermaken. Heeft er iemand hiervoor goede adressen? Liefst omgeving Antwerpen of Waasland.Alvast bedankt!
Andere Reacties: 0 8-10-2007 11:46:39

elke
trouwkleed kuisen en verkopen
Hallo,Ik ben een gelukkige bruid,al meer dan 1 maand getrouwd!Maar ik zou graag mijn kleed laten kuisen en verkopen...zijn er meisjes die hiermee ervaring hebben?Hoe doen jullie dat?Via internet, winkels,...?En hoeveel betalen jullie om jullie kleed ...
Andere Reacties: 0 8-10-2007 10:50:38

an
bedankkaartjes
Hallo,Nu onze trouw voorbij is en we de foto's hebben zouden we aan de bedankkaartjes moeten beginnen. Alleen weet ik niet hoe!bij wie ga je normaal daarvoor: fotograaf, drukker, zelf via internet of nog iets anders?groetjesan
Andere Reacties: 4 8-10-2007 10:27:26

Karolien
paniek voor trouwkleed
Hei bruidjes, volgende week woensdag ga ik naar 2 winkels om een trouwkleedje te passen: Mia monta in Zottegem en Modeshow in Geraardsbergen. Maar in al mijn euforie ben ik een probleem vergeten. Ik ben 1.84m en heb maat 44. Kan ik dan wel passen in ...
Andere Reacties: 10 8-10-2007 9:37:09

Charlotte
mimosa eeklo
HoiHeeft er iemand al ervaring met huwelijksfeesten in feestzaal Mimosa te Eeklo? Wij hebben er momenteel een optie en had graag eens wat info gehad van mensen die daar hun feest georganiseerd hebben of die daar eens naar een feest geweest zijn...
Andere Reacties: 4 8-10-2007 8:59:59

Mieke
vraagje ! Wat is het verschil ?
Hallo bruidjes,Ik had een vrraagje wat het verschil is tussen rent-a-priest en het centrum voor morele dienstverlening ???Ik weet dat rent - a - priest niet gratis is en het centrum wel een viering gratis doet.Maar is de viering dan even kwaliteitvol...
Andere Reacties: 4 8-10-2007 7:57:50

Katrien
gemeente
Ik heb een klein probleempje. Ik zou graag willen trouwen in de gemeente waar ik geboren ben. Volgend jaar, na ons huwelijk gaan wij hier terug wonen, maar dat betekent dat ik bij de aangifte niet in mijn lievelingsgemeente woon. Heeft iemand hier no...
Andere Reacties: 5 7-10-2007 22:48:41

dorien
Jeff Celen/Videography/Huwelijksstudio
Iemand enige ervaringen met deze fotografen/videograaf?Leken ons niet zo duur en toch heel goed...
Andere Reacties: 13 7-10-2007 21:54:18

dorien
de voocht-wuyts ceremonie??
Iemand hier ervaringen mee?Vroeger in mortsel, nu in hemiksem.Hun pakket leek ons wel interessant maar wilden toch eens weten of ze goed of niet zo goed waren...
Andere Reacties: 2 7-10-2007 21:49:15

sarah
finishing touch...??
Hallo,Gisteren waren we op een trouwfeest waar volgens mijn mama de finishing touch ontbrak. (details die het afmaken)Nu had ik eens een vraagje wat jullie zoal doen?Ik had vb zelf gedacht aan- ballons en namen aan de inkom (hier was het niet duideli...
Andere Reacties: 2 7-10-2007 20:54:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...