Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Isabel
Twijfel sover jurk...
Ben een tijdje geleden een jurk gaan kopen... Maar ben nu serieus aan het twijfelen of het wel een goede keuze is... Ik zie nu precies veel mooiere jurken voor minder geld... Het is een jurk van Mathyro (collectie 2006). Ik vind er maar 1 foto van te...
Andere Reacties: 9 4-10-2007 10:04:14

Natalie
Bijna zover!
Dag bruidjes allemaal!12 oktober is het eindelijk zo ver! Dan trouwen we voor de wet. En 20 oktober voor de kerk!Ik kijk er echt naar uit en hoop dat alles goed verloopt die dag!Vele groetjes,Natalie
Andere Reacties: 2 3-10-2007 22:05:36

Ilse
Koetsen : vervoer suite
Dag Bruidjes!Wij zouden graag de suite vervoeren in een grote koets, ik heb al wat rondgekeken maar dit blijkt zeer duur te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Moetsen we niets goedkoper vinden dan nemen we een bus! Bedankt voor de raad!!!
Andere Reacties: 8 3-10-2007 16:18:31

nele
29/09/2007
WAUW,bruidjes, geniet met volle teugen van jullie dag. De mijne is zaterdag gepasseerd. We hebben er 24uren van gemaakt maar het was echt MEGA. Jammer van de regen, maar ik kan andere bruidjes gerust stellen, een trouwkleed is regenbestendig (hihi...
Andere Reacties: 2 3-10-2007 12:56:35

Tineke
trouwen en feest op een weekdag?
Hallo bruidjes,Ik heb een klein probleempje, we trouwen volgende zomer 2008, maar willen het klein en intiem houden. Nu heb ik gisteren contact gehad met mn favoriete feestzaal waar we volgende week naar gaan kijken. Ze zeiden mij meteen aan de telef...
Andere Reacties: 9 3-10-2007 10:05:41

Evelien
Trouwkleed Garamaj
Hoi bruidjes-in-spe,iemand van jullie ervaring met het merk Garamaj? Ik zag er iets van staan in de nieuwe Loving You dat ik wel mooi vond en ook op hun website (www.garamaj.se) vond ik vele kleedjes die ik echt enorm mooi vind. Weten jullie ook ho...
Andere Reacties: 0 3-10-2007 9:52:17

Ilse
Cymbeline
Dag bruidjes!Weet iemand waar ik de collectie van 2008 van cymbeline kan bekijken? Op de website zelf kan men slechts een avant première zien van de kleedjes!Bedankt voor de info!Ilse
Andere Reacties: 3 3-10-2007 9:32:08

Sofie
Trouwjurk Marylise te koop?
Hallo!Wij trouwen in augustus volgend jaar en graag had ik iemand gevonden die haar trouwjurk van Marylise (liefst model Rebecca) verkoopt.Groetjes, Sofie
Andere Reacties: 1 3-10-2007 5:14:47

kelly
Limo Hummer Of gewone Hummer
Hey ik trouw op 19/07/2008 we zouden graag een hummer limo huren voor die dag maar vragen ons af of iemand al ervaring heeft. Weet er iemand toevallig een prijs voor de limo of eventueel een gewone hummer 2Groetjes kelly
Andere Reacties: 4 2-10-2007 22:54:50

Nadine
visagiste in de buurt van Brasschaat
Hallo iedereen,Kan iemand van jullie het adres of telefoonnummer geven van een goede visagiste die aan huis komt op de dag van het huwelijk. Ikzelf ben van Brasschaat.groetjes en alvast bedankt
Andere Reacties: 2 2-10-2007 21:37:06

Jo
Bruidskindje - engelvleugeltjes
Heej allemaal!Ons bruidskindje wordt een superschattig nichtje (dochtertje van broer van mijn toekomstige) dat in april 2008 1,5 jaar zal zijn. Ze is echt zo schattig, maar nog te klein om een écht bruidsmeisje te zijn. In samenspraak met de mam...
Andere Reacties: 4 2-10-2007 21:25:03

Elly
Ringen
Hoi iedereen!Wanneer zijn jullie gaan kijken voor trouwringen? Hoe 'vroeg' moeten deze besteld worden?We zouden trouwen in augustus 2008.GroetjesElly
Andere Reacties: 11 2-10-2007 20:24:04

Sandra
Juwelen Zinzi
Via deze site ben ik op de site van Zinzi juwelen terechtgekomen. Het zijn wel niet echt trouwringen maar ik zou ook graag iets speciaal hebben van ring. Ik vind het wel een enorm prijsverschil met de andere gekende merken. Bij de andere merken sp...
Andere Reacties: 0 2-10-2007 19:19:29

julie
nieuw televisieprogramma kanaaltwee
BesteKanaaltwee pakt dit najaar uit met een gloednieuwe talkshow rond seks en relaties in samenwerking met Flair. Het programma '100 hete vragen' geeft een antwoord op de 100 meest herkenbare, boeiende en soms gênante vragen die de ronde doen ro...
Andere Reacties: 0 2-10-2007 15:44:27

Elke
Rode loper huren - regio Gent
HalloIn de kerk waar wij trouwen is er geen rode loper beschikbaar. We zouden er wel graag één huren. Weet iemand waar je dat kan doen in de ruime Regio Gent?Alvast bedankt!GroetjesElke
Andere Reacties: 5 2-10-2007 12:49:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...