Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Olivia
bruidsjurk voor kleinere bruid
Hallo... we hebben hier een prachtige sobere bruidsjurk van het merk VILLAIS Moda Nuptia. Het is een A-lijn (met korte mouwen) in Franse zijde, met korte sleep en bijhorende sluier. Maat 40/42 voor iemand van 1m60. (regio Mechelen)
Andere Reacties: 0 9-10-2007 19:52:06

sophie
getuigen
hallo;Ik had zo een vraagje of je mag twee getuigen nemen per persoon.Ik zie op de site in nederland dat ze daar twee tot vier getuigen mogen nemen.Ik vroeg me dus nu af of dat hier in belgie ook mag.Dank bij voorbaat.
Andere Reacties: 2 9-10-2007 18:43:14

Maartje
Spannend!!! 13/10/07
Hallo iedereen,Wij trouwen 13/10/07, komende zaterdag dus. Ik dacht dat er niet meer zoveel moest gebeuren, maar al die kleine dingetjes nemen toch meer tijd in beslag dan gedacht.Tis soms wat stressen!Zijn er nog andere koppels die 13/10 trouwen? He...
Andere Reacties: 7 9-10-2007 17:41:52

Sheron
amici trouwringen
Beste bruidjes,We hebben afgelopen zaterdag onze ringen gekocht, het zijn er van amici geworden!! Wie heeft er ook ringen van amici en weten jullie of die in een doosje komen?Groetjes,Sheron 02-02-2008
Andere Reacties: 1 9-10-2007 16:37:27

Ibe
Trouwvervoer: autocar
Aangezien onze "suite" zijnde ouders en getuogen al uit 16 personen bestaat is wagens huren veel te duur voor ons. Nu hadden we gedacht aan een bus huren! Zo een oldtimer bus is natuurlijk heel mooi maar ook o zo duur (800 euro) en dat gaan...
Andere Reacties: 4 9-10-2007 16:07:55

Marleen
oldtimer vervoer: Rolls royce silver cloud
Hoi!Wij zijn op zoek naar een Rolls Royce silver cloud voor onze huwelijksdag. We hebben al een beetje rondgekeken op het internet, maar de prijzen zijn wat boven ons budget, aangezien we ver moeten rijden (van Leuven naar Sint-Truiden, en dan naar H...
Andere Reacties: 0 9-10-2007 15:02:19

Lies
Welke tekst in jullie viering?
Dag trouwers,Welke teksten of verhaaltjes hebben jullie gekozen voor julile viering?Groetjes,Lies
Andere Reacties: 3 9-10-2007 14:59:51

Kim
Terassel Meise
Hallo,Iemand ervaring met Terassel in Meise? Zowel postief als negatief?Groetjes,Kim
Andere Reacties: 0 9-10-2007 13:11:45

Tineke
prijzen vervoer?
heyWij zijn op het moment bezig met het vervoer te regelen. Nu hebben wij oldtimers gevonden voor 150 euro per auto. Nu heb ik er geen idee van of dit veel is of niet?De auto's komen ons 's morgens opikken gaan naar het gemeentehuis, de kerk en breng...
Andere Reacties: 8 9-10-2007 12:55:22

Marie
stadhuis gent-kerk Oudenaarde:hoeveel tijd?
Hello, ik heb een vraagje: hoe lang duren de hiwelijksvoltrekkingen in het stadhuis van gent? En beginnen die stipt of kan het zijn dat vorige huwelijken uitlopen? Ik zou namelijk mijn uur om 10uur willen vastleggen. Maar mijn kerk om 11u30 en die is...
Andere Reacties: 2 9-10-2007 9:42:41

Franciska
Foto's album inscannen
Hallo,Wij zijn op 28 juli getrouwd en volgende week is ons trouwalbum af. Wij krijgen onze foto's niet op een CD-ROM. Onze fotograaf doet dit niet en ik begrijp hem wel. We wisten dit ook op voorhand, maar ik wilde die fotograaf omdat hij echt heel g...
Andere Reacties: 6 9-10-2007 8:59:06

ellen
locatie vlaams-brabent/antwerpen
Wij zijn nog op zoek naar een locatie in Vlaams-Brabant (regio Aarschot/Leuven) of Antwerpen (regio Westerlo/Laakdal), voor een 200-tal mensen.Het mag redelijk informeel zijn.Een tuincentrum als locatie lijkt me wel iets.Iemand suggesties?
Andere Reacties: 5 9-10-2007 7:56:57

A.
Eventjes een dipje
Ik moet het eventjes kwijt, er zijn daarnet al traantjes gevloeid. Mijn aanstaande heeft gisteren mijn computer geformateerd en daarbij blijkbaar gisteren de verkeerde schijf genomen: gevolg ik ben al mijn persoonlijke documenten kwijt, inclusief de ...
Andere Reacties: 5 8-10-2007 22:57:51

Germis
Mediacarservice
heeft er toevallig iemand ervaring met mediacarservice uit koksijde? Zij bieden een totaal pakket aan auto's, ceromiemeester, foto's, video ...
Andere Reacties: 0 8-10-2007 21:22:51

LIEN
DJ JEEPMUSIC
Hallozijn er die ervaring hebben met dj jeepmusics? We hebben er al eens persoonlijk contact meegehad en dat viel heel goed mee!Alle reacties zijn meer dan welkom. Veel groetjesLien
Andere Reacties: 1 8-10-2007 18:02:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...