Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

evy
Vervoer regio Turnhout
Hey,Kennen jullie goede adresjes regio Turnhout voor het huren van ceremoniewagens? 'k Heb me al rot gezocht, maar blijkbaar is hier in de buurt niet veel te vinden. Wie kan helpen?
Andere Reacties: 3 15-10-2007 21:22:57

Sandra
fotokader als gastenboek
Wij zouden met een fotokader willen werken in plaats van met een gastenboek. De bedoeling is dat we een schildersezel in de zaal zetten met een kader en passe partout waarop de gasten een boodschap kunnen schrijven voor ons. De bedoeling is dat we ...
Andere Reacties: 4 15-10-2007 18:11:27

silvy
to do-lijst
Hallo allemaal,Weet er iemand waar je een volledige to do-lijst kunt vinden voor het voorbereiden van dé dag. In de meeste huwelijksmagazines staan er wel maar die zijn onvolledig lijkt mij.GroetjesSilvy
Andere Reacties: 3 15-10-2007 14:31:57

sara
Getuigen: moeilijke keuze
Ik heb 2 vriendinnen die ik alletwee doodgraag zie en kan niet kiezen wie ik moet nemen als getuigen. Diep vanbinnen kies ik het liefst vriendin A, MAAR ik was zelf getuige op het huwelijk van vriendin B en vind het vervelend voor vriendin B om haar ...
Andere Reacties: 9 15-10-2007 14:29:48

Lies
VERVOLG Trouwkleed niet in orde 2 weken voor de trouw
Hey bruidjes,Bedankt voor jullie reacties.Eerst en vooral: ik kwam toe zaterdag, ik had al maanden geleden een afspraak gemaakt en toch was er geen plaats boven om te passen (door alle lente/zomer-bruidjes die voor de eerste keer voor hun jurk kwamen...
Andere Reacties: 2 15-10-2007 13:55:38

stefanie
Help: 'onze' kerk staat in de stellingen
Toen we gisteren passeerden aan de kerk waar we in juli volgend jaar trouwen dacht ik effkes dat ik ter plekke ging doodvallen: ze zijn namelijk begonnen met het in de stellingen zetten van de kerk! Nadat we waren bekomen van de eerste 'shock' dachte...
Andere Reacties: 7 15-10-2007 13:06:51

Marie
DJ zoeken
Hallo bruidjes, Hoe zoeken jullie naar een DJ? Lukraak naar een aantal bellen? Kunnen jullie er één aanraden? Wij horen graag de klassiekers (paradise by dashboard light, I'm so excited enz...), muziek van nu (Q-music), dansbare muziek ala ...
Andere Reacties: 5 15-10-2007 12:59:14

Sarah
Ceremoniemeester regio Oostende
Hoi!!Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Luc Boone (Diksmuide)of Ceremonie Patrick (Brugge)? Of is er iemand die jullie aanbevelen?
Andere Reacties: 3 15-10-2007 11:45:37

Evelien
Bruiskleed: moeilijke keuze!
Hoi bruidjes,vrijdag ben ik voor een uitgebreide pasbeurt naar Cermo in Turnhout geweest samen met een vriendin. Nu heb ik er nog maar liefst 6 kleedjes die in aanmerking komen! Iedereen spreekt hier van het wow-effect, wel bij elk kleedje had ik e...
Andere Reacties: 6 15-10-2007 10:58:13

Miranda
Ontvangst suite thuis
Nog 4 dagen en het is zover! alles is geregeld, alleen vraag ik me af: wat voorzien voor de ontvangst van de suite thuis? Wij trouwen in de namiddag en iedereen komt vrijdag tegen 13u30 naar ons thuis. We waren van plan om champagne, fruitsap, frisdr...
Andere Reacties: 6 15-10-2007 8:02:32

steve
teksten misboekje
heywe willen zelf een misboeje opstellen maar weten niet hoe eraan te bebinnen,we zijn niet zo een teksten schrijvers...dus teksten of misboekjes zijn van harte welkom op knurfie81@hotmail.combedankt allemaal
Andere Reacties: 1 14-10-2007 18:11:34

steve
ceremoniemeester limburg
hallo iedereenwie kent er in limburg een goeie ceremoniemeester, en wat is ongeveer de prijs van zo iemanddank je wel
Andere Reacties: 3 14-10-2007 18:01:21

ineke
wagens of niet
hallowij gaan trouwen in mei. bij mij komen er een paar mensen van duitsland en van een andere gemeente zo'n 40km van oostende. zijn familie is van hier, dus geraken er heel makkelijk. maar mijn prob is nu zouden we wagen huren voor mijn familie en d...
Andere Reacties: 4 14-10-2007 12:33:00

sarah
twijfelen aan budget trouw?
hallo,twijfelen jullie soms ook zo aan het budget voor jullie huwelijk?Soms heb ik echt het gevoel van: Is dit wel allemaal nodig? kan het niet wat minder?Het is waar dat je hopelijk maar 1x trouwt. Maar op sommige momenten heb ik echt zoiets, van da...
Andere Reacties: 9 14-10-2007 9:03:29

veronique
Oproep aan gothic/rock/... meiden
Hey, ik ben net aan het begin van de organisatie en al twee grote vragen: 1/ waar hebben jullie een kleedje gevonden? Ik denk dat ik er zelf één ga laten maken, want heb nog niks gevonden waarvan ik denk 'DAT is het'... ik wou graag rood of...
Andere Reacties: 9 13-10-2007 22:55:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...