Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sofie
ceremonimeester gezocht!!!
hallo,wij huwen op 27 september 2008 en vind momenteel geen ceremoniemeester. heb er al verschillende gecontacteerd maar tevergeefs.wie kan mij helpen?wij trouwen in de namiddag..
Andere Reacties: 6 21-10-2007 18:08:38

Petra
Iemand interesse? Ik doe mijn trouwschoenen en Tiara weg...
Hallokes,Moest er iemand interesse hebben: Ik verkoop mijn trouwschoenen van het merk "Indira" (ivoorkleurige) en mijn tiara (met kristalletjes). Allebei in de bruidswinkel aangekocht, maar ben vorige maand getrouwd en ga dit nooit meer geb...
Andere Reacties: 3 21-10-2007 16:51:47

heidi
zijn er hier nog novemberbruidjes?
Hallo,nog iemand die in november in het huwelijksbootje stapt? Wij trouwen binnen drie weekjes en begin nu toch al wat zenuwachtig te worden! Zijn bij jullie alle voorbereidingen gedaan?
Andere Reacties: 2 21-10-2007 12:50:59

Kathleen
Ceremoniemeester Kempen (Geel-Herentals-Westerlo)
Hallo,Wij trouwen op 06/09/08 en zijn nog volop op zoek naar een ceremoniemeester, liefst iemand uit de kempen of het antwerpse. Wie kunnen jullie me aanraden?Bedankt !
Andere Reacties: 5 21-10-2007 0:26:37

Eva
tanden laten bleachen
Hallo allemaal,Ik zou graag mijn tanden laten bleachen voor de trouw, ik heb nl nogal gele tanden (ik rook niet) weet iemand een goede tandarts die niet al te duur is? regio limburg of kempen?
Andere Reacties: 10 20-10-2007 22:44:31

Kim
Dessertenbuffet
Hallo,Wij zouden graag een dessertenbuffet willen, we twijfelen echter over een aantal dingen. Op het buffet zouden de volgende dingen liggen: fruitsla, minigebakjes, bavarois, javanais, chocolade mousse, rijstpap. Op zich ziet dat er goed uit maar e...
Andere Reacties: 9 20-10-2007 22:31:31

Mieke
Mooie romantische feestzaal West-Vlaanderen
Dag bruidjes in spe! Mijn vriend en ik zouden graag op 27 juni 2009 in het huwelijksbootje treden. Hij heeft me eigenlijk nog niet "officieel" ten huwelijk gevraagd maar ja, een mens kan niet blijven wachten hé... Daarom ben ik nu al w...
Andere Reacties: 13 20-10-2007 20:08:31

bjorn
vervoer met bus
Er was hier iemand die zich afvroeg of ze bussen verhuren van De Lijn.Mijn verloofde werkt bij De Lijn en denkt wel dat ze dat doen voor trouwers.In dien je nog verdere info wilt, mail dan naar bjorn.verplancke@telenet.beHij zou het dan eens navragen...
Andere Reacties: 1 20-10-2007 19:24:24

Bianca
BBQ-buffet
Wij trouwen in juli 2008 en willen een BBQ-buffet doen... wie heeft hier al ervaring mee? Gebruiken jullie eerst voorop nog een voorgerecht?
Andere Reacties: 10 20-10-2007 15:39:05

Liesbeth
dagindeling
hay iedereen,Wij zitten een beetje in de knoop met de dagindeling.Wij trouwen om 10.30 voor de wet en vlak daarna zouden we naar de kerk gaan, hoe lang duurt een mis, en hoeveel tijd reken je om te vertrekken van de kerk naar de feestzaal, want ik ne...
Andere Reacties: 2 20-10-2007 9:22:14

kimberly
liederen kerkviering
dag toekomstige bruidjes,Wij hebben gisteren naar onze pastoor geweest. Deze wilt niet dat er cd's worden afgespeeld in de kerk. Wel krijgen we een koor in de plaats dan. Maar welke liedjes kies je dan??? kunnen jullie mij helpen?
Andere Reacties: 6 19-10-2007 20:06:04

T
fotograaf omgeving Ninove
Dag medebruidjes,heeft er iemand van jullie ervaring met fotograaf An in Denderleeuw of fotograaf Van den Bossche in Lennik? Of kent er iemand nog een goeie fotograaf in de omgeving van Ninove, Roosdaal, Lennik?Groetjes
Andere Reacties: 2 19-10-2007 18:57:08

bjorn
Make-up
Hallo,Heeft iemand onder jullie een goed adres om mij te laten schminken voor de grote dag in de omgeving van Brugge (Koolkerke)?Moet heel naturel zijn, ben geen echte schminkpop.
Andere Reacties: 1 19-10-2007 14:39:30

bjorn
Trouwringen
Hallo medetrouwerkes,Heeft iemand onder jullie ervaring met Fabrigold ivm trouwringen?Of heeft iemand onder jullie andere goede adressen?Wil "persoonlijke ringen", geen standaardringen.Thanks.
Andere Reacties: 2 19-10-2007 14:37:55

cheeru
Koppels gezocht voor Vitaya programma.
Voor een Vitaya programma zijn wij op zoek naar koppels die trouwen in de periode december 2007 en eind maart 2008.Wil jij van je trouwfeest een onvergetelijke ervaring maken en wil je een mooi aandenken aan deze dag?Mail dan snel naar cheerumampaey@...
Andere Reacties: 5 19-10-2007 11:07:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...