Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Nanouchka
tafelverdeling, help!
Heyla,ik ben net eens beginnen kijken voor de tafelverdeling, maar jong toch, ik denk dat dit het moeilijkste zal worden van heel het feest! Ik geraak er soms niet aan uit wie je bij wie zet,soms komen we dan twee personen te weinig aan een tafel ma...
Andere Reacties: 7 28-10-2007 17:17:28

ann
vrijgezelle
Hoi bruidjes,Ondertussen ben ik al een heel tijdje getrouwd en heb er nog geen moment spijt van gehad! Binnekort staat een vriendin van mij hetzelfde te wachten. Graag wil ik van haar vrijgezelleavond iets speciaals maken. Heeft iemand leuke,originel...
Andere Reacties: 1 28-10-2007 15:18:01

Lien
versiering kerk
Hey bruidjes,Versieren jullie de stoelen van de kerk? zo ja met wat?groetjes
Andere Reacties: 6 28-10-2007 13:09:05

Petra
Ik verkoop mijn trouwschoenen
Hallo iedereen,Ik verkoop mijn trouwschoenen, Ivoorkleurig, Indira collectie, size 7, wat overeenkomt met +/- maatje 40.Indien iemand interesse heeft mag je mij altijd mailen!Groetjes Petrapettie_1@hotmail.com
Andere Reacties: 1 28-10-2007 12:07:14

Hilde
menu's maken
Wij zouden graag onze menu's zelf maken. Alles is al gekozen maar nu krijgen we ze niet afgedrukt. met welk programma maken jullie de menukaartjes?alle tips zijn welkom hilde en dimitri
Andere Reacties: 4 28-10-2007 11:50:22

veerle
iets specialere trouwringen
Dag toekomstige bruidjes!We gaan stilaan op zoek naar onze trouwringen.Kent er iemand in de omgeving van Leuven een winkeltje waar ze trouwringen verkopen.Niet zozeer de gewone, maar wat specialere. Alvast bedankt voor de hulp.
Andere Reacties: 4 27-10-2007 19:11:08

Jennifer
hond alleen laten op trouwdag
hallo iedereen, wij trouwen op 2 aug 2008. De meeste dingen zijn al geregeld zoals zaal, kerk, fotograaf en dj. Maar waar ik eigenlijk het meest zorgen over maak nu is onze hond. Wij hebben een border collie, eros. Hij is gewoon van regelmatig 9u o...
Andere Reacties: 17 27-10-2007 18:52:37

cheeru
Trouwers gezocht voor TV programma op Vitaya
Voor een nieuw vitaya programma zijn we op zoek naar koppels die trouwen in de periode december-maart.Indien u meer info wil mail zo snel mogelijk naar cheerumampaey@kanakna.com of bel 0477/93.11.75.
Andere Reacties: 0 27-10-2007 16:59:32

Lieselot
Trouwschoenen
Hoi,Mijn trouwjurk is reeds enkele weken geleden gekozen. Op mijn volgende pasbeurt moet ik al mijn trouwschoenen mee hebben.Weet er iemand specifieke winkels voor trouwschoenen/ feestschoenen?Het enige dat ik ken is Gabrielli in Roeselare.Kennen jul...
Andere Reacties: 3 27-10-2007 16:36:23

Tina
cést moi bruidsmode
Hallo iedereen!Een tijdje geleden had iemand een berichtje geplaatst in verband met cést moi bruidsmode in wernhout. Ik had er vanmorgen een afspraak en wilde jullie even op de hoogte brengen. Ik kan het jullie echt aanraden. Toen we binnenkwame...
Andere Reacties: 2 27-10-2007 14:57:11

Liesbeth
locatie voor foto's
hallo,Wij trouwen op 5 juli 2008 en zijn nog op zoek naar mooie locaties voor de foto's te laten nemen. Daarom doe ik nu een beroep op jullie die dit lezen en mss wel een leuke, originele locatie weten in de omgeving van Herenthout-Itegem-Heist op de...
Andere Reacties: 2 25-10-2007 23:32:20

cynthia
Mooie bruidswagen - bus omgeving Waasland
Hey iedereen,Wij stappen op 9 augustus in het bootje in Sint-Niklaas. Kennen jullie soms mensen met een mooie oldtimer of nog beter oldtimerbus die met ons die dag willen delen? We vinden de prijzen bij professionele bedrijven echt te hoog en zoeken ...
Andere Reacties: 3 25-10-2007 22:54:14

Kelly
Aan wie een bedankingsfoto sturen
Hallokes allemaalWij zijn op 29 September 2007 getrouwd en nu hebben we onze bedankingsfoto's mogen ophalen bij de fotograaf, nu is echter mijn vraag naar wie stuur je deze allemaal ? enkel naar degene waar je een cadeau van hebt gekregen of ook waar...
Andere Reacties: 4 25-10-2007 20:36:54

riete
verhuur stoelhoezen
HalloWij organiseren onze trouw in een gewone zaal waar er natuurlijk ook maar simpele stoelen zijn,Nu is mijn vraag of er iemand weet waar he goedkope stoelhoezen kan gaan huren in de buurt van Gooik of Ternat
Andere Reacties: 1 25-10-2007 19:10:29

inge
te koop gevraagd
hallo iedereen,een klein vraagje. Ik ben op zoek naar een houten karretje die ik zou gebruiken in mijn suite. Het is zo'n karretje die door een bruidskindje kan worden verdergetrokken. Heeft er iemand zo'n kar te koop???alvast een dikke merci op voor...
Andere Reacties: 1 25-10-2007 19:05:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...