Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Katrien
15/11/2008
Hallo,Wij trouwen op 15/11/2008 en zijn tot de conclusie gekomen dat deze datum de dag van monarchie is. waarschijnlijk zal de burgemeester ons wettelijk huwelijk niet doen op deze dag, maar we moeten afwachten tot februari voor een definitief antwoo...
Andere Reacties: 0 4-11-2007 21:29:40

Joke
Iemand ervaring met Huis33 (Deinze)?
Wij zijn geen voorstander van het klassieke trouwfeest en zijn dus op zoek naar een alternatief (zelf locatie zoeken, traiteur, ...).Ik botste ineens op "Huis33". Iemand daar al ervaring mee?GroetjesJoke
Andere Reacties: 3 4-11-2007 20:56:28

Chris
parochiezaal huren
Hoi iedereen, wie van jullie weet iets meer over het huren van een parochiezaal en daar dan je feest te geven? Welke zalen in de regio noord antwerpen zijn goed, aan welk prijskaartje mag ik mij ongeveer verwachten, enz... Hopelijk kunnen jullie een ...
Andere Reacties: 4 4-11-2007 19:33:08

Marie
eigen website
wij zouden graag een eigen website maken, maar zoeken een par voorbeelden.Is er iemand die haar/zijn adres van hun website zou willen geven aub?
Andere Reacties: 15 4-11-2007 18:45:26

Cathy
Trouwring in Tungsten-Carbide/Wolfraam
Hey! Mijn vriend de chemicus wil graag een speciaal materiaal voor zijn trouwring en heeft ringen in 'Tungsten-Carbide' gevonden, ook wel wolfsraam genoemd.Heeft iemand ervaring met dit materiaal? Krassen, gewicht, glanzendheid? En heeft iemand die a...
Andere Reacties: 0 4-11-2007 16:39:46

marie
liefde is.......cartoons
help, ik ben opzoek naar enkele specifieke prentjes van de 'liefde is ....' cartoons. Vooral die over trouwen.Kan iemand mij helpen?
Andere Reacties: 9 4-11-2007 15:17:21

annemie
Trouwen tegen de avond
Hallo,ik vroeg me af of hier misschien koppels zijn die hun dag zo plannen, dat ze pas tegen 17u voor de kerk trouwen? Wij trouwen namelijk eind februari, en nu waren we zo aan het denken omdat het dan vroeg donker is, dat het dan veel romantischer z...
Andere Reacties: 11 4-11-2007 13:28:31

ilse
discobar corona
Iemand ervaringen met discobar corona ?
Andere Reacties: 0 4-11-2007 11:07:00

veronique
frietkraam
hoi,IK en mijn vriend zijn nog niet verloofd, maar we zijn al wel een beetje bezig met het onderwerp trouwen(ik wacht nog steeds op de dag dat hij mij vraagt). Wij zouden graag eens weten wat het nu kost om een frietkraam te laten komen op het avond...
Andere Reacties: 2 3-11-2007 23:09:49

Cathy
animatie receptie
Hey bruidjes, Wij zouden graag voor op onze receptie iets van animatie hebben om het wat op te vrolijken. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken, maar heb nog steeds niets gevonden. Heeft iemand van jullie misschien ideeën of ergens iets leuk...
Andere Reacties: 7 3-11-2007 22:54:55

Peter
Trouwen in kerk in Italie?
Wij zouden graag volgend jaar trouwen. Indien mogelijk zouden we het wettelijk huwelijk in belgië laten voltrekken en het kerkelijk huwelijk in Italië. Is dit mogelijk en bestaan er hier websites over ? Ik heb al wat rondgekeken maar vind e...
Andere Reacties: 2 3-11-2007 22:00:34

Liesbeth
Te koop gevraagd me to you beertjes
Hallo,Wij gaan trouwen op 05 juli 2008.Ik ben op zoek naar het me-to-you koppeltje.In de winkel heb ik al wel de kleine versies gevonden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar de beertjes van 30cm. Ik weet dat die er zijn, want ik heb die al ooit eens g...
Andere Reacties: 0 3-11-2007 20:26:53

Sally
Trouwkleed Linea Raffaelli te koop
Hey toekomstige bruidjesOp 7 september ben ik met mijn ventje getrouwd en het was werkelijk een sprookje...Nu heb ik natuurlijk een pracht van een kleed in mijn kast hangen, waar mss een ander bruidje ook in wil stralen op haar dag.Mocht je interesse...
Andere Reacties: 0 3-11-2007 16:05:09

Matthias
Cadeau ouders
Hallo iedereen ...We hebben hier gelezen dat sommige onder jullie een verrassingonbijtmand geven aan de ouders, nu vroegen we ons af waar jullie dit halen & wat kostprijs +/- is?GroetjesMatjas&Naomi
Andere Reacties: 3 3-11-2007 13:53:09

marie
Pierre-Yves Aalst
hallo, heeft er iemand ervaring met Pieree-Yves winkel in Aalst? Vriendelijkheid , prijs klasse.....Zijn de pasbeurten gratis?thanks!!
Andere Reacties: 3 3-11-2007 10:56:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...