Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

melissa
vraagje aan getrouwde vrouwen
halloik ben bezig met alles al vast te stellen enz kunnen jullie mij zeggen wat ik zeker niet mag vergeten vooral zo van die kleine details enz
Andere Reacties: 4 10-11-2007 18:43:31

melissa
twijfel
hey medebruidjesik zit met een twijfel zou ik een videograaf nemen of niet? ik weet nog altyd niet hoe ik mijn uitnodigingen moet maken pfff trouwen is toch ni simpel ze
Andere Reacties: 11 10-11-2007 18:42:32

ulrike
prijs trouwjurk
hallo, heb mss rare vraag, maar heb me laten vertellen dat een jurk kopen in nederland goedkoper zou zijn (btw), klopt dit? of maakt het niet uit?thx
Andere Reacties: 7 10-11-2007 14:07:14

Gitte
Tip voor live-muziek in kerk
Dag bruidjes in spé,Ik wou hier graag de koppels die nog op zoek zijn naar live-muziek in de kerk even een goede tip geven.Wij zijn eergisteren op bezoek geweest bij het koppel Kiki & Stef.Zij hebben ons zonder problemen uitgenodigd bij hen ...
Andere Reacties: 0 10-11-2007 13:58:50

Naomi
@ sarah kadoo bruidegom
Hoi sarah!! Lijkt me erg leuk idd zeg!! heb jij dat ook zo gedaan of waar heb je dat gevonden? heb jij dit erbij geboekt via TO of ter plaatse??Dank!xxx
Andere Reacties: 1 10-11-2007 10:42:48

Ann
WPC - Hoeselt
Hey allemaal!Heeft er iemand al een trouwfeest gehouden/meegemaakt in het WPC te Hoeselt? Ziet op de site toch héél mooi uit?
Andere Reacties: 2 9-11-2007 21:05:42

Evelien
Juist gekozen of toch niet??
Potverdorie toch, een paar uur geleden was ik zo zeker van de keuze van mijn bruidskleed en nu begin ik te twijfelen! Ik schets de situatie: ik ben voor een tweede pasbeurt naar Cermo in Turnhout geweest en reduceerde daar al snel 6 kleedjes tot 1.....
Andere Reacties: 9 9-11-2007 19:36:40

Sophie
Ervaringen Maelstede
Hello,Gaat er iemand van jullie trouwen in Maelstede, Kuurne of heeft iemand hier al iets over gehoord?Thanks!Sophie
Andere Reacties: 3 9-11-2007 18:30:21

Naomi
Gemeentehuis
Hallo bruidjes!Wij trouwen op 6 september 2008. Op de site lees ik hier dat bij vele bruidjes het gemeentehuis al vast ligt maar toen ik belde naar het onze zeiden ze me dat het nog veel te vroeg was, pas 6 maand op voorhand! Hoe gaat dat bij jullie...
Andere Reacties: 12 9-11-2007 16:31:27

Lies
Getrouwd en op naar een baby!
Hey trouwers!Mijn man en ik zijn op 27 oktober in het huwelijksbootje gestapt en het was echt geweldig!Eerst heeft mijn nieuwe visagiste (nadat Elke Alen een week op voorhand liet afweten) mijn make-up gedaan tot als het helemaal in orde was. Mijn ec...
Andere Reacties: 7 9-11-2007 15:26:27

Kristien
Bruidskindjes?
Hoi medebruidjes. Wij opteren om GEEN bruidskindjes in te zetten voor onze trouw. We hebben namelijk geen kleine neefjes of nichtjes meer en als we echt kinderen moeten gaan zoeken is het binnen onze vriendenkring. Deze is echter zo groot dat we n...
Andere Reacties: 20 9-11-2007 11:42:57

Eddy
Couture Paule in Bree
Hallo allemaal,Ik las hier op dit forum (van zeker een jaar terug) een bericht over positieve en negatieve ervaringen met Couture Paule in Bree. Bijna alles was negatief?????Nu, ik ben SUPER tevreden over hun service!!Ik heb vrij impulsief gebeld en...
Andere Reacties: 3 9-11-2007 11:14:40

Nanouchka
na de openingsdans...
Hey bruidjes,kheb een vraagje, wij zijn geen voorstanders voor de traditionele hoempapadansjes achter de openingsdans, je weet wel hé, zo vermenigvuldigen...Maar nu zijn we op zoek naar iets origineels of gewoon iets anders om te doen na de open...
Andere Reacties: 4 9-11-2007 11:01:30

Sofie
Suite Leuven voor de huwelijksnacht
Hallo allemaal,Heeft er iemand ervaringen met bruidssuites in/rond Leuven? Wij zijn nog op zoek naar een romantisch plekje om te overnachten na ons huwelijksfeest.Groetjes,Sofie
Andere Reacties: 2 9-11-2007 10:27:59

anja
kapsel
Hallo iedereen,Weet er iemand een goede site met bruidskapsels? Want ik weet niet goed wat ik met mijn haren ga doen.Groetjes
Andere Reacties: 3 8-11-2007 19:02:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...