Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sandra
american limo service koekelare
halloheeft iemand ervaring met american limo service te koekelare voor het huren van een limousine voor de trouw?
Andere Reacties: 0 7-11-2007 12:01:26

Petra
Trouwschoenen
Hallokes,Onlangs getrouwd en ik verkoop mijn trouwschoenen. Ze zijn van de Indira collectie, ivoorkleurig, size 7 wat overeenstemt met +/- maatje 40.Interesse?Je kan mij mailen voor verdere info vrijblijvend op: pettie_1@hotmail.comGroetjes Petra
Andere Reacties: 2 7-11-2007 12:01:20

petra
02-08-2008
Is er nog iemand van plan om op deze datum te huwen?
Andere Reacties: 11 7-11-2007 11:37:29

sabrina
trouwdatum
hoi iedereen,Zijn er nog mensen die trouwen in juni 2008 en hoever staan jullie al met de voorbereidingen ?Groetjes
Andere Reacties: 4 7-11-2007 11:09:48

Dany
Salsa openingsdans
We zijn van plan om een salsa nummer als openingsdans te nemen... We zouden liefst eigenlijk een nummer hebben dat begint als slow en dan overgaat in salsa...Heeft er iemand suggesties? Ik had wel een mooi nummer maar de tekst gaat over bemin mij nie...
Andere Reacties: 2 7-11-2007 11:07:57

Hilde
wettelijke trouw
Hallo, ik vroeg me af of er voor het wettelijk huwelijk een vast stramien is dat steeds terugkomt? ik bedoel, mag je daar bijvoorbeeld ook iets van muziek kiezen of totaal niet? ... Hilde
Andere Reacties: 5 7-11-2007 10:30:50

Kimberly
Pastoor Merelbeke
Hallo,Heeft er iemand ervaring met de pastoor in Merelbeke?Zijn daar gisteren eens langs geweest. Wij vonden het nogal een beke van ne rare.GroetjesKimberly
Andere Reacties: 4 7-11-2007 9:23:06

cynthia
ervaringen fotograaf Carlo Vernaeve (Komakino Photography)
Hey iedereen,Heeft er iemand ervaring met fotograaf Carlo Vernaeve (Komakino Photography) uit Gent? Alvast bedankt! Groetjes
Andere Reacties: 0 6-11-2007 23:24:08

Katie
traiteur
Hoi iedereen,Heeft iemand van jullie ervaring met fijne traiteurs niet te ver van Bazel (Kruibeke)?Wij zouden ons feest geven in kasteel Wissekerke, maar hebben een (steen)goede traiteur nodig eigenlijk meer catering..Tips welkom!Katie
Andere Reacties: 1 6-11-2007 20:36:41

heidi
Hoe ouders bedanken op huwelijksfeest?
Hallo, zaterdag trouwen we en ik heb nog altijd geen idee op welke manier wij de ouders kunnen bedanken. Hoe hebben jullie dit aangepakt of hoe zullen jullie dit doen? Wij zijn beiden geen personen die graag in de belangstelling staan en onze ouders ...
Andere Reacties: 3 6-11-2007 19:31:16

Petra
@Ann ivm trouwschoenen!!!
Hallo,Ik heb de mijne gekocht bij Lecoq in Lommel.Groetjes Petra
Andere Reacties: 0 6-11-2007 18:38:08

sarah
bang dat je iets vergeet? 200 uur?
hallo,zijn jullie ook zo bang om dingen te vergeten???Ik heb wel zo een takenlijst van wat je allemaal moet doen, maar dan nog twijfel ik dus of ik niks vergeet.Nu las ik op de site van een weddingplanner dat een gemiddelde bruidspaar 200 uur nodig h...
Andere Reacties: 1 6-11-2007 16:33:34

Angela
Hoe tafelnamen formuleren?
Hallo,Omdat we nogal met veel zijn op het avondfeest zijn de plaatsen voorzien voor iedereen.Nu is mijn vraag, hoe zouden jullie de etiketten waarom de namen staan formuleren?Alleen voornaam, aanspreektitel en achternaam, voor -en achternaam of aansp...
Andere Reacties: 4 6-11-2007 15:19:48

marjan
zilveren trouwringen
Hallo,Zijn er nog mensen die voor zilveren trouwringen zijn gegaan? Wij laten de onze door een bevriend ontwerpster, maar ik begin mij nu af te vragen of er onder jullie ook zijn die voor zilver hebben gekozen in plaats van goud. Groetjes Marjan24/05...
Andere Reacties: 11 6-11-2007 14:57:27

Petra
Ik verkoop mijn trouwschoenen
Hallokes,Onlangs getrouwd en ik verkoop mijn trouwschoenen. Ze zijn van de Indira collectie, ivoorkleurig, size 7 wat overeenstemt met +/- maatje 40.Interesse?Je kan mij mailen voor verdere info vrijblijvend op: pettie_1@hotmail.comGroetjes Petra
Andere Reacties: 2 6-11-2007 12:36:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...