Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

elsie
visagiste Nada
Beste,Kan iemand mij helpen aan de gegevens van visagise Nada. Ik hoor zoveel goeds over haar, maar ik kan haar gegevens nergens vinden.
Andere Reacties: 1 7-10-2007 13:21:46

Brecht
Kapel OLV Ter Ruste Deerlijk
Hallo bruidjes,Wij hebben gehoord dat Kapel OLV ter Ruste in Deerlijk een zeer mooi en romantisch kapelletje is.Is er iemand van jullie die daar al ooit is geweest of die daar misschien getrouwd is?Kent er iemand een toffe, moderne priester uit die o...
Andere Reacties: 1 7-10-2007 9:15:33

marie
28 juni 2008
hallo, wie trouwt er nog op 28 juni 2008??Zou leuk zijn om samen af te tellen en ideeen uit te wisselen.Mailadres:marie.lemmens13@pandora.be
Andere Reacties: 11 6-10-2007 14:42:57

Leen
pfff-heb ik dat alleen?
Hey bruidjes,heb even een dipje..veel werk en stress voor ons beide de laatste tijd en dan gaat het wat minder en vraag ik me af of we wel moeten trouwen. Dan lijkt het me toch weer wat snel te gaan en hoeft het voor mij niet perse. Heb ik dit alleen...
Andere Reacties: 4 5-10-2007 23:04:37

Katrien
Voorbij *snif*
8 september was het zover: eindelijk werd ik de vrouw van de man van mijn leven! En het was fantastisch! Ondanks de serieuze stress die ik de dagen ervoor had, heb ik enorm genoten van onze dag. Jammer dat je (normaal gezien) maar 1 keer trouwt ;-)En...
Andere Reacties: 1 5-10-2007 20:33:29

Kelly
11/11/07 modeshow Scarpellini Oostende
Hey,Op 11 november is er een modeshow bij Scarpellini in Oostende. Is er daar al iemand eens naar toe geweest?Is het de moeite?GroetjesKelly
Andere Reacties: 3 5-10-2007 10:20:18

els
fotograaf
HalloWij zijn aan het twijfelen tussen 2 fotograven. Beiden spenderen ze een ganse dag (van aankomst bruidegom tot avondfeest). De ene maakt de album nog traditioneel nl. Met echte geplakte foto's. Bij de andere is het al digitaal en met fotoshop (ge...
Andere Reacties: 15 5-10-2007 8:24:41

tamara
Romantische feestzaal
Andere Reacties: 0 4-10-2007 23:15:13

SOFIE
huwelijkstripje
hallo bruidjes, de dag na ons huwelijk of zelfs smorgens na het feest hebben we toch overwogen om er een paar dagjes tussenuit te trekken. Nu wou ik eens vragen of het soms gebeurt dat de bruid met haar kleed zo de vlieger opstapt? of is dit erover??...
Andere Reacties: 5 4-10-2007 20:52:02

annick
morgen grote dag!
Hey bruidjes!Even hier nog wat zenuwen achterlaten!!!!Morgen is het zover en wil jullie allemaal bedanken voor jullie hulp. Ik heb hier heel wat ideeën kunnen opdoen en heb van velen heel wat raad gekregen.Hopelijk gaat de dag een beetje zoals g...
Andere Reacties: 2 4-10-2007 19:55:02

Tamara
merken bij Lieben
Nu zaterdag ga ik kleedjes passen bij Lieben in Genk (Shopping 2). Nu weet ik wel dat ze daar de collectie van Leijten verkopen, maar weten jullie welke andere merken ze daar nog hebben?
Andere Reacties: 4 4-10-2007 19:46:24

Olivia
@emy
...was je naar mij op zoek ivm een enveloppendoos die ik maakte??(anolro__@hotmail.com)
Andere Reacties: 1 4-10-2007 19:00:24

Liesje
Wie verkoopt zijn trouwschoenen? Maat 38 à 39
Hallo!Ik ben op zoek naar trouwschoenen, kleur ivoor, parelmoer, maat 38 à 39Geen sandaaltjes of zo want we trouwen in februari.Liefst regio's Vlaams-Brabant - Brussel - Oost-VlaanderenJe mag me altijd mailen op: liesje.vandenweghe@telenet.beBed...
Andere Reacties: 3 4-10-2007 15:36:54

Katia
Kies ik haar al getuige?
graag had ik zo wat reacties gekregen van jullie. Ik schets even de situatie. Wij trouwen volgend jaar in mei en mijn partner heeft bijna onmiddellijk zijn getuige gevraagd. Die heeft ja gezegd en daardoor is daar alles ok, maar ik heb wel een proble...
Andere Reacties: 17 4-10-2007 15:06:42

Annelies
trouwen vlaams brabant
Hallo iedereen Wij zijn er nog niet uit of we in limburg (mijn vriend is vandaar) of in vlaams brabant (ik ben vandaar) gaan trouwen. Heeft er iemand tips voor mooie (eventueel originele) trouwzalen rond Ternat,Dilbeek,...?Alvast bedankt, Annelies
Andere Reacties: 4 4-10-2007 14:41:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...