Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

els
trouwjurk gevonden
Vorige week heb ik mijn trouwjurk gekozen. Ik vond het zeer mooi en mijn ouders en de zus van mijn vriend ook. Maar nu twijfel ik een beetje... Het is zeeer eenvoudig en ben nu bang of het wel echt mooi ga zijn. ik heb al een paar nachten nachtmerrie...
Andere Reacties: 9 16-9-2007 21:48:43

Sophie
Kousenband: verkopen aan hoogste bieder of vrouwen tegen mannen laten bieden?
Medebruidjes, hoi!Bij ons is het de gewoonte om de kousenband tijdens het feest te verkopen.Nu zijn er 2 manieren:Ofwel wie het hoogste bied die krijgt hem.Ofwel mannen tegen de vrouwen :de bruid laat een stukje been zien. Per 5 euro die een man geef...
Andere Reacties: 3 16-9-2007 20:46:58

Wendy
Rent a classic
HalloVandaag hebben we onze auto vastgelegd bij rent a classic. We zijn er heel vriendelijk onthaald geweest en kijken er nu al naar uit om vervoerd te worden in onze mooie auto!GroetjesWendy
Andere Reacties: 2 16-9-2007 20:04:10

Wendy
Linea raffaelli catalogus 2008
HalloIk dacht dat dit sommige bruidjes misschien zou interesseren: ik ben gisteren kaarten gaan kopen voor de modeshow van Linea in Leuven en heb meteen de nieuwe catalogus 2008 meegekregen. GroetjesWendy
Andere Reacties: 8 16-9-2007 19:57:40

Sofie
kaft misboekje
Wij maken ons misboekje zelf.Nu heb ik geen inspiratie voor het maken van de voorkaft.wie kan mij helpen of een voorbeeldje sturen?sohanssens@yahoo.combedankt!!
Andere Reacties: 3 16-9-2007 19:11:00

Aurélie
getrouwd: aanraders!!
Dag toekomstige bruidjes!Wij zijn nu al 3 weken getrouwd. Het was een fantastische dag en we hebben er zoveel mooie herinneringen aan overgehouden! We hebben een paar absolute aanraders voor jullie.Traiteurs Jo en Luc van Koriander en kaneel en hun z...
Andere Reacties: 0 16-9-2007 17:03:51

dorien
'goedkoop' vervoer??!
Heb deze keer eens het rondneuzen geweest voor ons vervoer op onze trouw...zucht,slik!een limpo: 160 per uur, 55 eur voor elk volgend uur.een bus, 780 eureen grotere koets 650 eur.is dat overal zo?! vind het wel schandalig duur! zelfs een auto huren ...
Andere Reacties: 9 16-9-2007 14:29:45

Ilse
ceremoniemeester - een waarschuwing...
Iedereen die graag Freddy Vandevoorde zou willen inhuren als ceremoniemeester, is steeds welkom om een berichtje achter te laten. Wij hebben hem spijtig genoeg ingehuurd zonder eerst eens rond te vragen... met alle gevolgen vandien!
Andere Reacties: 5 16-9-2007 13:30:16

christine
HELP HELP HELP DRINGEND GEZOCHT LIEDJE BUTTERFLY KISSES
Hey iedereen. Ik heb al een paar keer een berichtje geplaatst hoe het zat met onze voorbereiden ivm mijn papa die ernstig ziek is. Nu had ik een prachtig liedje die een hele emotionele betekenis heeft voor ons voor binnen te komen in de Kerk met mijn...
Andere Reacties: 6 16-9-2007 12:40:23

Judith
nog 6 dagen en geen openingsdans!
Help!Nog 6 dagen te gaan en we hebben nog steeds geen keuze kunnen maken voor een openingsdans. We hebben een live duo, dus die moeten het wel kunnen spelen.Heeft iemand suggesties? We dachten zelf aan een Engelse Wals, maar zijn er moderne nummers w...
Andere Reacties: 0 16-9-2007 11:30:08

vanessa
nog 5 dagen
hoinog 5 dagen te gaan,ik kan het bijna niet geloven hoe snel te tijd vliegtwe zijn hier op de site gekomen met nog ongeveer 120dagen te gaanzijn er nog die vrijdag trouwen???hoe zit het met de voorbereidingen en de stressgroetjes vanessa21.09.2007
Andere Reacties: 2 16-9-2007 10:51:14

Soetkin
Feestzaal W-Vl.: Denotter of Vossenberg
Hallo medebruidjes!We zijn volop bezig met de voorbereidingen voor het huwelijk. De feestzaal maakt daar natuurlijk een belangrijk onderdeel van uit. We zijn ondertussen al naar een feestzaal aan het zoeken buiten onze streek. We zijn bij Denotter (Z...
Andere Reacties: 8 16-9-2007 6:42:09

Karen
planning/draaiboek
Hoi allemaal,Wij waren bezig met onze planning op te stellen maar komen er niet direct uit. Weten ook niet juist hoeveel tijd je best kan tellen voor de fotosessie. Kan er iemand zijn planning eens doorgeven? Wij trouwen alleen voor de wet.Zijn er oo...
Andere Reacties: 3 15-9-2007 20:01:20

Petra
Bloemen Trouw!!! Is dit echt of droom ik?
Hallokes,Een oproep aan iedereen! Ik viel bijna van menb stoel toen ik de prijsofferte zag van de bloemist! 677 euro!!! Voor een trouwboeket maar liefst 175 euro, enkele tafelstukjes, een feestzaalstuk, een altaarstuk en de corsages!Dit is toch overd...
Andere Reacties: 15 15-9-2007 19:16:36

Sofie
Trouwen - diëten?
Hallo dames, Op je trouwdag wil je er op je knapst uitzien, dus daarbij meestal ook graag op je slankst... Ik zou graag ook een paar kilo'tjes afvallen. Ik vroeg me af hoe jullie dit doen? Letten jullie op je voeding? Volgen jullie specifiek dië...
Andere Reacties: 11 15-9-2007 18:00:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...