Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Laura
Hart luchten
Hallo iedereen,Ik zit al een paar dagen met iets en wil het toch kwijt. Mijn vriend en ik zijn ondertussen 6 mnd verloofd en ons huwelijk is gepland voor augustus 2008. Omdat we ook ons huis aan het verbouwen waren, zijn we niet onmiddellijk gestart ...
Andere Reacties: 5 12-9-2007 13:22:13

Wendy
Help!
Hej mede bruidjes in spe!!Heb jullie hulp en mening even nodig. Ik ben vandaag naar het gemeentehuis geweest om info te vragen ivm de aangifte van ons huwelijk. Ik had me laten vertellen dat er in onze gemeente enkel en alleen op vrijdag kan getrouwd...
Andere Reacties: 11 12-9-2007 12:49:51

greet
babbelbox
laatst heb ik op dit forum iets gelezen over een babbelbox. Ik vind dit precies een geweldig idee. Heeft iemand daar al ervaringen mee, en wara kan je zoiets huren?vele groeten Greet04/05/2008
Andere Reacties: 9 12-9-2007 11:28:23

Karlien
Wie op de receptie
Hey meiden,Ik trouw volgend jaar, maar ben zelf nog maar naar één trouwfeest geweest, dus ben niet zo gewend aan alle ongeschreven regeltjes. Vandaar mijn vraag om hulp.Voor de receptie dachten we iedereen uit te nodigen die op het avondfee...
Andere Reacties: 6 12-9-2007 10:50:24

Kelly
aantal genodigden receptie
Hallokes allemaal Op 29 September is het dan zover, dan gaan we trouwen .Ongeveer een 7-tal weken geleden hebben wij onze uitnodigingen verstuurd en voor zaterdag 8 september moesten ze dan doorgeven of ze al dan niet kwamen.We hadden ongeveer een 70...
Andere Reacties: 4 12-9-2007 8:29:28

tamara
15/09 slecht weer???
Het moet toch weer lukken zeker? vrijdag: 22°zaterdag: 17°zondag: 20°Hoe kan het nu net die ene dag minder goed weer zijn? Ik hoop toch nog stiekem dat er er net een beetje naast zitten!Mara
Andere Reacties: 4 12-9-2007 7:21:32

sarah
@ tania
dag tania,hieronder de tekst van uniglobe.. je moet dus wel degelijk alles betaald hebben voor je vertrekt.groetjesIeder jong koppel kijkt uit naar zijn huwelijksreis, een reis om van te dromen! UNIGLOBE Travel biedt je deze droomvakantie aan in de ...
Andere Reacties: 5 11-9-2007 22:08:29

hilde
feestzaal
graag wou ik enige inlichtingen i.v.m.feestzaal kellenhof in ninove.heeft er al iemand daar naar een huwelijk geweest of andere feest?graag enige inlichtingen.wij trouwen op 20/09/2008 en zijn op zoek naar een toffe,gezellige feestzaal...alvast bedan...
Andere Reacties: 3 11-9-2007 20:31:05

Nadine
bruidskledij
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar budgetvriendelijke bruidsjurken ofwel een winkel waar je zulke jurken kunt huren. En heeft er iemand ook origenele en leuke ideetjes om tijdens het avondfeest te doen.Alvast bedankt op voorhand.Groetjes
Andere Reacties: 3 11-9-2007 20:18:54

Ann
drank, fruit of ijsje na de kerkdienst??
Hallo,Mijn moeder had onlangs een trouw gezien en ze gaven daar drank (fruitsap en een alcoholische drank) , fruit en ijs aan de mensen die uit de kerk kwamen. Het was een klein kraampje dat opgesteld stond naast de kerk. Blijkbaar viel dat erg goed ...
Andere Reacties: 7 11-9-2007 17:41:05

Maries
Hof ten Steen Orsmael
Heeft iemand reeds ervaring met Hof ten Steen in Orsmael?
Andere Reacties: 1 11-9-2007 14:47:48

Lies
jazzbandje gezocht
Hey,Kent er iemand een leuk jazzbandje om op ons huwelijk te komen spelen?GroetjesLies
Andere Reacties: 8 11-9-2007 14:07:38

Liesje
Uitnodiging - klassieke tekst
Hallo!Ik ben nog niet echt gaan kijken bij AVA of dergelijke, maar wat is de tekst die meestal gedrukt wordt op zo een uitnodiging?Ik bedoel dan een hele klassieke tekst, dus de twee paar ouders die aankondigen dat zoon/dochter gaat trouwen en waar.B...
Andere Reacties: 2 11-9-2007 13:15:02

nele
proefkapsel
Dag bruidjesIk moet morgen naar de kapper en de visagiste voor proef make-up en proefkapsel.Maar nu vraag ik me af moet ik dit terugnormaal doen om naar huis te komen of laten jullie je proef zo en dat je ventje het ziet?Wat is jullie mening?Groetjes...
Andere Reacties: 6 11-9-2007 13:13:33

vanessa
volgende week vrijdag
hoizijn er nog die volgende week vrijdag trouwen en hoe zit het met de stress en de voorbereidingen???groetjesvanessa
Andere Reacties: 2 11-9-2007 12:36:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...