Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

dorien
draaiboek?
Kan er misschien iemand zijn dagdraaiboek van het huwelijk doorsturen naar mij, liefst mensen die én kerkelijk én burgerlijk huwelijk op één dag hadden.danku!!dorien dooke_m@hotmail.com
Andere Reacties: 0 3-9-2007 11:10:22

Ine
foto's ontwikkelen
Hallo allemaal,Op ons trouwfeest hebben we wegwerpfototoestellen op alle tafels. Ik wil niet alle foto's laten afdrukken, maar alles op CD rom hebben en dan zelf een selectie maken van de foto's die de moeite zijn. Weet er iemand waar we dit kunnen l...
Andere Reacties: 3 3-9-2007 11:02:59

dorien
wat eerst???
Hallo!Ik heb net mijn vriend ten huwelijk gevraagd en hij heeft ja gezegd (oef ;-) :-D).Maar nu weten we niet goed wat eerst doen... eerst naar de parochie gaan om de kerkceremonie vast te leggen,eerst de zaal,eerst gemeentehuis, wanneer getuigen vra...
Andere Reacties: 6 3-9-2007 10:42:59

evelien
bruidsmeisje 18 maand
hallo,op ons huwelijk op 29/08/08 zouden wij graag ons dochtertje nemen als bruidsmeisje. ze is dan wel nog maar 18 maand. zou dit haalbaar zijn? groetjes
Andere Reacties: 6 3-9-2007 8:54:47

saskia
aanrader originele wagens!!!
hey bruidjes (en gommen) in spe!wij zijn reeds twee maandjes getrouwd maar ik wou jullie toch nog even een tip geven voor al wie nog origineel en betaalbaar vervoer zoekt. wij hadden een wagen van bij nostalgic cars uit schellebelle (www.nostalgic-ca...
Andere Reacties: 0 2-9-2007 23:36:18

L
plechtigheid wet personaliseren
Hoiwij trouwen alleen maar voor de wet en wilden toch graag deze plechtigheid wat personaliseren. Zou zou ik graag hebben dat we wel als "suite" binnenkomen en ook mijn vader mij laten "weggeven". Kan iemand me helpen om mooie tek...
Andere Reacties: 11 2-9-2007 21:15:51

Marleen
Kasteel Bokrijk of Chateau de la Motte
Hoi! Wij zijn volop aan het zoeken naar een romantische locatie voor ons huwelijksfeest en ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met het kasteel van Bokrijk of Chateau de la Motte, twee van mijn favoriete locaties. Is er al iemand daar geweest ...
Andere Reacties: 2 2-9-2007 18:13:42

barbara
trouwen of niet trouwen?
hallo,mijn grote droom is om ooit te trouwen. Nu ben ik volgend jaar 10 jaar samen met mijn vriend en dit lijkt me het goeie moment om te trouwen...Alleen ziet mijn vriend het niet zo goed zitten... Hij wil de ene dag wel en de andere dag niet trouwe...
Andere Reacties: 8 2-9-2007 14:19:56

cindy
Voorbereiding speech
Hallo, met nog vijf dagen op de teller is het tijd om aan onze speech voor het avondfeest te beginnen. Ik heb totaal geen idee hoe ik hier aan moet beginnen. Hoe hebben jullie dit aangepakt?Cindy
Andere Reacties: 2 2-9-2007 13:52:28

peggy
toastjes?
Hoi,Wij trouwen binnen 3 weken en stelde me de vraags'morgens als de suite samen komt thuis worden er dan toastjes geserveert,of andere hapjes?Of alleen een drankje?Wat doen jullie?Groetjes Peggy22/09/07
Andere Reacties: 3 2-9-2007 13:40:50

Stefanie
tips / feestzaal
Het is zover!! Ook wij gaan trouwen. Volgende week gaan we enkele zalen al een bezoekje brengen. Iemand nog tips of voorstellen betreffende zalen in west-vlaanderen? (kust-brugge) of iemand ervaring met De grote schuur in de Haan, of de oude stove in...
Andere Reacties: 2 2-9-2007 11:23:10

heidi
hoe naar kerk en stadhuis gaan
hallo,had even een vraagje hoe jullie naar het stadhuis en de kerk gaan. gaan jullie als koppel samen in 1 auto of doen jullie het op de traditionele manier waarbij de vader bij de bruid zit, de moeder bij de bruidegom en de moeder van de bruid en va...
Andere Reacties: 4 2-9-2007 11:12:28

heidi
hoe naar stadhuis en kerk gaan?
Andere Reacties: 0 2-9-2007 11:10:17

L
wedding planner/ ceremoniemeester
Hallo bruidjesEen klein vraagje. Maakt iemand van jullie gebruik van een wedding planner?? Enig idee wat daarvan de kosten zijn?En een ceremoniemeester? Nemen jullie er eentje van de vrienden of familie die alles een beetje moet regelen, of nemen jul...
Andere Reacties: 9 2-9-2007 7:31:09

Larissa
student fotograaf antwerpen
Beste allemaal,Wij zijn op zoek naar een betaalbare (student) fotograaf op 08-08-08 in Antwerpen. Heeft er iemand tips? Wij hebben al veel websites bewocht, maar vaak toch duurdere offertes of al bezet op de datum. Album willen we graag zelf maken, d...
Andere Reacties: 3 1-9-2007 17:46:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...