Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marie
alternatief eten
Wij zouden graag afstappen van het klassieke diner. Een ideetje dat we hebben is bvb fondue! Wat vinden jullie van het idee? En denken jullie dat er met de feestzaalhouders zou over te praten vallen?
Andere Reacties: 14 29-8-2007 17:53:09

Marie
kasteel coninxdonck
Deed nog iemand zijn feest in kasteel coninxdonck? Wat waren jullie ervaringen?
Andere Reacties: 6 29-8-2007 17:51:47

LIEN
koor: Eligiusensemble
Hallonadat jullie me al tal van nuttige tips gegeven hebben voor dj, fotograaf en videograaf ben ik na een tijdje van rust terug van start gegaan.Binnenkort zal ik enkele fotografen bezoeken en dan zullen we een beslissing nemen.Alvast een grote dank...
Andere Reacties: 1 29-8-2007 16:51:40

Elke
20 weddings do and don'ts
Hey Bruidjes,vorige week zondag was er op E-TV de 20 weddings do's & dont's. Ik heb ze niet allemaal onthouden en sommige waren echt typisch Amerikaans, dus niet echt van toepassing, maar het kwam hier op neer...Als bruid: probeer de mooiste vers...
Andere Reacties: 1 29-8-2007 13:44:06

nele
29 september-bruidjes
Dag bruidjes in spe,Wie van jullie trouwt nog binnen 31 dagen. Het begint nu toch wel serieus in te korten hé.Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?Ik heb zaterdag pas voor de eerste keer kleed geprobeerd, viel reuze mee.dit weekend nog m...
Andere Reacties: 10 29-8-2007 12:48:43

Sofia
misboekjes
Hoi, we trouwen op 19 juli 2008 en ben al volop bezig met het zoeken op internet. Kan er iemand mij voorbeelden van misboekjes bezorgen? We weten totaal niet hoe en waar we moeten beginnen... Iemand die me raad kan geven? Thx!
Andere Reacties: 3 29-8-2007 12:09:07

Sofia
drukwerk
Heeft er iemand goede adresjes voor drukwerk voor de uitnodigingen, menukaartjes,...? Thx a lot!
Andere Reacties: 2 29-8-2007 11:56:58

Dany
Feestzalen ROXY - Nieuwkerken
Wij hebben feestzalen Roxy gekozen als feestzaal voor onze grote dag... Zijn daar twee maal zeer goed ontvangen... Iemand hier ervaringen mee?
Andere Reacties: 0 29-8-2007 10:36:35

Uschi
Wagen
Dag bruidjes!Mijn vriend en ik zijn volop bezig met de voorbereiding van ons trouwfeest op 20 oktober 2007. Aanvankelijk hadden we gedacht van een wagen te lenen van iemand die we kennen maar nu lijkt het ons toch meer praktisch om een wagen te huren...
Andere Reacties: 4 29-8-2007 8:03:12

Annelies
Bruidsjurk regio Leuven
Hoi,Ik ga binnekort op zoek naar mijn bruidsjurk. Vermits ik in Leuven woon, ga ik zeker eens langs bij Linx en Maxim's Couture. Graag zou ik een jurk vinden van ongeveer 1000 Euro, kan ik dat daar vinden in de nieuwe collectie? Kan iemand nog and...
Andere Reacties: 5 28-8-2007 23:27:47

Marie
cadeaus krijgen
Een domme vraag misschien, maar toch iets waar je rekening kan mee houden in het bepalen van je budget: kan iemand me vertellen hoeveel hij overhield aan de envelopjes die de gasten meebrachten?
Andere Reacties: 21 28-8-2007 22:14:51

lien
Prachtig feest!
Hallo bruidjes,25 augustus is uiteindelijk razend snel dichterbij gekomen! Met zes maand tussen ons huwelijk en ons eigenlijke grote feest, is de grote dag dan jammergenoeg toch al achter de rug. Even een verslagje:Sinds dinsdag had ik verlof genomen...
Andere Reacties: 1 28-8-2007 19:47:10

Lieselot
Muzikanten huwelijksmis gezocht
Hoi iedereen,Ik ben nog op zoek naar muzikanten om onze huwelijksmis te verzorgen volgend jaar op 5 juli 2008. (Regio Oost- en West Vlaanderen)Het liefst hoor ik viool..Er moet geen zanger(es) bij zijn.Iemand een idee?DankjewelNog veel plezier met de...
Andere Reacties: 4 28-8-2007 19:18:15

Elke
fotograaf - x-pose
Dag iedereen,Heeft er iemand ervaring met X-pose als fototgraaf?Wat zijn de richtprijzen voor een reportage kerk en wet, receptie en eventueel feest, met album en foto's op cd-rom?greetz Elke
Andere Reacties: 2 28-8-2007 18:33:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...