Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ann
ik raak er niet uit: videograaf of niet??
Hallo, Ik kan niet beslissen of we naast een fotograaf ook een videograaf zouden nemen voor de trouw... mijn vriend vindt dat allemaal niet zo nodig, maar je trouwt toch maar 1 keer?... wat denken jullie daarover?Diegene die zo iemand nemen, wat is d...
Andere Reacties: 14 27-8-2007 15:45:10

Sylvie
getuigen en bruidskindjes
Hallo,Graag had ik eens geweten hoe jullie de getuigen en de bruidskindjes gekozen hebben en hoeveel bruidskindjes er eigenlijk gemiddeld zijn? Is dit 2 of kan 3 en 4 ook nog?K wil namelijk niet dat de één of andere boos is, omdat hij geen ...
Andere Reacties: 6 27-8-2007 15:21:13

Leen
NOg dames voor de lente/zomer van 2009
Hoiwij hebben onze trouwdatum vastgelegd voor de juni 2009. Nu vroeg ik me af of er nog dames zijn voor die periode? Welke dingen zijn jullie al aan t voorbereiden, hoever staan jullie? Of doen jullie nog niets en wachten jullie een beetje af??groetj...
Andere Reacties: 3 27-8-2007 15:13:46

Joke
teksten en gedichten
Hallo,Wij hebben half en half beslist (tis dus nog niet zeker, gelukkig is er nog tijd) om een alternatieve viering te houden op onze huwelijksdag! Daarom zou ik graag willen weten of jullie mij kunnen helpen aan leuke teksten, verhalen, gedichten,.....
Andere Reacties: 0 27-8-2007 15:03:12

barbara
22-03-2008
eindelijk! onze datum staat vast! het is 22/03/2008 geworden. Ons feest gaat door in Casa Toscana te Meulebeke! nog bruidjes die op deze datum trouwen?groetjesbabskexxx
Andere Reacties: 5 27-8-2007 14:17:17

Sylvie
27/09/2008
Heykes iedereen,Nu ben 'k toch ook wel nieuwsgierig of er nog bruidjes zijn die trouwen op 27/09/08.We zouden hier beter een kalenderke maken met wie wanneer trouwt hehe.Groetekes
Andere Reacties: 6 27-8-2007 14:09:56

Gwenny
Live muziek in de kerk
hallo allemaal,We waren eerst van plan om gewoon te werken met muziek van een CD maar ik ben gisteren iemand tegen gekomen die ik ken en zij zingt samen met twee vrienden live in de kerk. Zij vragen 75 euro per persoon. Ik weet nu niet of dat veel is...
Andere Reacties: 2 27-8-2007 10:54:11

Mieke
Getuigen
Hey!Vrijdag is het zover, de zenuwen zijn intussen aangekomen, het is bijna niet meer te doen, slapeloosheid, misselijk, ...Alles is al in orde, moet enkel nog een kadoke vinden voor de getuigen, heeft iemand een ideeke? moet maar kleinigheidje zijn....
Andere Reacties: 2 27-8-2007 8:30:45

cindy
zoek locatie aan zee
nu zaterdag 1 september trouw ik.de dag daarna is er nog een fotosessie aan zee. wie weet een mooie badplaats waar het niet te druk is? en toch mooie locaties heeft. alvast bedankt cindy
Andere Reacties: 3 26-8-2007 23:17:41

SOFIE
datum
Hey Lieve, bedankt voor de tip, mar kan je nog eens even helpen?weet echt niet hoe ik dat moet doen, had wel een vermoeden dat da de bedoeling was maar...grts sofie
Andere Reacties: 1 26-8-2007 21:38:11

melissa
uniek goedkoop vervoer
Wij zijn dit jaar getrouwd en het was fantastisch.prachtige jurk, mooi ventje,... alles erop en eraan...mijn dag had niet zo mooi geweest zonder mijn unieke wagen !!! een roze buick!!! magnifiek echt waarzeer goedkoop unieke wagens en uitstekende cha...
Andere Reacties: 3 26-8-2007 20:17:32

Valerie
Hortensiohof
Hallo,Heeft er iemand ervaring met het Hortensiahof in Kapellen?
Andere Reacties: 1 26-8-2007 18:29:09

ilse
DRINGEND OLDTIMER GEZOCHT!
Hallo!Ik zoek tegen 23 september nog een oldtimer.Kan iemand mij een goedkoop 'iemand' aanraden?Groetjes!
Andere Reacties: 5 26-8-2007 14:01:47

Ann
mensen die als hobby bloemschikken?
Hallo,Ik ben op zoek naar mensen die als hobby aan bloemschikken doen en die het zien zitten om alle bloemversiering te maken voor ons huwelijksfeest (een bruidsboeket , versiering voor in de kerk, versiering voor op de limo, versiering voor in feest...
Andere Reacties: 6 26-8-2007 11:17:09

ilse
parkeerplaatsen
hallo,als je parkeerplaatsen wil reserveren aan het stadhuis,waar moet je daar voor zijn?Op het gemeentehuis of bij de politie?alvast bedankt ilse
Andere Reacties: 4 26-8-2007 10:27:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...