Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Elke
Aantal misboekjes?
HalloHoeveel misboekjes voorzien jullie/hebben jullie voorzien? Voorzien jullie er evenveel als er genodigden zijn of 1 per koppel genodigden of...? Niet alle genodigden zullen misschien naar de mis komen, maar er komen waarschijnlijk toch ook mens...
Andere Reacties: 4 23-8-2007 14:05:31

VERA
TEKST BEDANKJES
hallo, zaterdag zijn wij in huwelijksbootje getreden, prachtige droomdag, nu zouden wij graag naar iedereen een foto toesturen met een bedanktekstje
Andere Reacties: 0 23-8-2007 14:01:42

nele
aan Celine 15/9/2007
Dag céline,Ik las dat je een dieet gekregen hebt. Zou je mij dit ook eens kunnen doormailen? Ik moet nog een beetje kwijt voor 29 september.Alvast bedanktnele 29/09/207pinkievdb@hotmail.com
Andere Reacties: 5 23-8-2007 13:42:41

Dany
Lichtjes a la Night of the proms
Hey beste forumliefhebbersOnze trouw is nog wel een eindje weg maar ik was aan het denken om iedereen die op het feest komt een lampje te geven zoals ze geven op de Night of the proms... Denk dat dit wel enorm mooi is dat iedereen zijn lampje aanstee...
Andere Reacties: 3 23-8-2007 12:05:50

Yo
Waar naar toe op huwelijkreis??
Hoi bruidjes, Ben ik even nieuwschierig naar waar jullie op huwelijksreis gaan? en welke periode?? Wij zijn der ni goed uit wij zouden in ieder geval in juli gaan na ons huwelijk.Groetjes!!!
Andere Reacties: 22 23-8-2007 5:08:22

kimberly
misboekje
Hoe begin je eraan? Heeft iemand soms voorbeelden? Je mag deze altijd doorsturen naar kimberlyke1987@hotmail.com!Alvast Bedankt!
Andere Reacties: 10 22-8-2007 21:44:21

melissa
voorbeelden welkom
hey meidenvoorbeelden van jullie misboekje is welkom.ik heb die al van mijne getuigen en diene dikke boek van de pastoor.maar vind het leuk om ook is de jullie te zien dan kan ik meer ideeen opdoenmijn e mail is miss-katje@hotmail.comdank umelissa
Andere Reacties: 3 22-8-2007 21:01:40

Kathleen
Aan Katrien die ook op 08/09 trouwt
Hey Katrien,ons feest is in 't Poortgebouw in Oud-Rekem, dat is aan het kasteel. Wij gaan daar al aankomen tegen 14u, dan een uitgebreid middagmaal met de suite om dan tegen 20u de familie, vrienden en collega's te verwelkomen.Wat moet jij nog allema...
Andere Reacties: 2 22-8-2007 20:06:24

Joke
trouwen voor de kerk of niet
Hallo,Wij gingen eerst niet trouwen voor de kerk en dan toch wel, maar nu weet ik het allemaal niet meer zo goed. ik twijfel echt! Als je kiest voor een vrijzinnige dienst waar gaat die dan door? Ik ken niemand die dat gedaan heeft. Zijn er nog twijf...
Andere Reacties: 13 22-8-2007 19:09:52

emilie
Hof ter Rielen
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar en zouden ons feest waarschijnlijk in Hof ter Rielen in Kasterlee geven. Heeft iemand ervaring met deze zaal?Namen jullie de DJ van de zaal en was deze goed?
Andere Reacties: 2 22-8-2007 19:09:37

Petra
Brengen van ringen in de Kerk
Hallokes,Iemand ideetjes voor het brengen van de ringen in de Kerk?Mercikes alvast!Groetjes Petra
Andere Reacties: 8 22-8-2007 18:17:42

Sophie
FOTOGRAAF STUDIO MAURICE:PIET (BERINGEN)
Hallo,Graag had ik geweten of iemand ervaring heeft met Studio Maurice in Beringen. Zijn zoon Piet houdt zich bezig met de huwelijksreportages.Wij hebben zijn boek ingekeken en vonden het eerlijk gezegd prachtig!Nu hadden we graag geweten of iemand v...
Andere Reacties: 2 22-8-2007 17:29:23

Els
AFVALLEN
Hallo bruidjes,Nog 24 dagen te gaan en dan is mijn huwelijksdag. Ik heb alleen een probleem, ik denk dat mijn kleedje te klein gaat zijn.Ik overweeg van Body Contour Wrap of iets dergelijks te gaan doen.Heeft hier iemand ervaring mee?Groetjes,Els 15/...
Andere Reacties: 9 22-8-2007 16:38:21

Mieke
Bedankingen
Hey,Nog 9 dagen op de teller, en nog steeds geen bedanking voor de ouders en gasten...Pfff, heb al toffe dingen gelezen, maar wil eens iets anders.Kan iemand me helpen?bedankt!
Andere Reacties: 4 22-8-2007 15:16:06

Melissa
trouwjurk onder de 1000eu
Hallo iedereen,Weet er iemand waar je in west-vlaanderen goedkope trouwjurken vindt? Maar wel met een goeie service.Groetjes
Andere Reacties: 8 22-8-2007 14:57:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...