Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Elke
trouwen + kindjes krijgen
Hey Bruidjes,wie van jullie is al aan het ontpillen? of maw zijn er die al volop aan het oefenen zijn voor een kindje? Of doen jullie het liever in de 'traditionele' volgorde, nl eerst trouwen dan kindjes?Ik zal zelf beginnen ;-) Mijn vriend is vrij ...
Andere Reacties: 20 6-9-2007 17:24:05

sandra
cadeautjes bruidskindjes
hallo,ik vroeg me af of er aan de bruidskindjes altijd een cadeautje wordt gegeven?gisteren kreeg ik de vraag wat ik voor de bruidskindjes had, maar daar had ik helemaal niet aan gedacht?!Wanneer wordt dit dan gegeven, na de mis dan onmiddellijk?en w...
Andere Reacties: 1 6-9-2007 16:36:26

peggy
nog 14 dagen en nu een koortsblaas :s
Hoi bruidjes,Ik trouw binnen 14 dagen en zit met een dikke koortsblaas op men lip :s Ik kon wel janken seg want bij mij duurt het altijd heeeeel lang voor zoiets weg is.Ik begin al te panikeren hahaha.Heb al wel bij den apotheker een tubeke gaan hale...
Andere Reacties: 7 6-9-2007 16:32:14

Kelly
Wie zoekt Gospelkoor op 07/06/08 Prov. Antwerpen??
Hey medebruidjes,Wij trouwen volgend jaar, nl. vrijdag 6 juni 2008.Wij hebben voor onze huwelijksviering een gospelkoor gehuurd uit Nederland.Omdat zijn van heel ver moeten komen, is het voor hen interessanter dat ze hier overnachten en 's zaterdags ...
Andere Reacties: 3 6-9-2007 15:20:52

wendy
bedankingen
halloWij zoeken iets orginineel als bedankingen.Kan er iemand ons ideeën geven?Alvast bedankt
Andere Reacties: 5 6-9-2007 15:17:08

sandy
07.06.2008
hoi medebruidjes, ik zoek een taverne restaurant waar wij op onze grote dag in de namiddag is goed kunnen gaan eten!heeft of kent er iemand leuke plaatsjes in de regio antwerpen deurne?
Andere Reacties: 1 6-9-2007 13:34:56

Marie
Huwelijk uitstellen of niet?
Dag bruidjes,wij zitten met een dilemma en ik had graag eens de mening van anderen gehoord, kwestie van onze eigen gedachten een beetje te ordenen. Wij waren van plan om te trouwen in juni 2008. De zaal, kerk en fotograaf liggen al een tijdje vast en...
Andere Reacties: 20 6-9-2007 11:06:02

Peter
sth. old, sth.new,sth.borrowed,sth.blue
Ik heb een probleempje. Er zijn zo van die huwelijkstips die toch leuk zijn om in de voorbereiding te betrekken. Zo ook de tip: Something old, something new, something borrowed, something blue.Nu is er echter (een geanimeerde) discussie ontstaan over...
Andere Reacties: 1 6-9-2007 10:51:42

Mieke
Jammer ... weerbericht
Jammer, tot gisteren voorspelden ze mooi weer voor zaterdag. Vandaag is de voorspelling weer een heel pak slechter. Snik.
Andere Reacties: 5 6-9-2007 9:55:38

Katrien
trouw 22/09/2007
Heyhey,Wie trouwt er nog op 22/09 en wat moeten jullie zoal nog doen? Nu begint het vlug dichterbij te komen hé! Ik kan niet wachten tot het zover is.Groetjes, Katrien
Andere Reacties: 11 6-9-2007 9:39:34

katrien
DJ Hof Van Nazareth
Hallo, wij trouwen volgend jaar in de zaal Hof van nazareth in lier. Heeft er iemand ervaring met de huis dj? of welke dj raden jullie aan?groetjes
Andere Reacties: 3 6-9-2007 9:03:42

katrien
DJ blue Moon
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met het DJ team Blue Moon. Weten jullie wat ze vragen of hebben jullie een contactadres? Geef het me door.
Andere Reacties: 4 6-9-2007 9:02:36

vanessa
clouseau
hoiwij trouwen binnen 15 dagen en hebben mijn favoriet clouseau als openingsdans het liedje nobelprijs wat vinden jullie ervan???groetjes vanessa
Andere Reacties: 5 6-9-2007 7:36:24

dorien
Huwelijksbeurs???
Er zijn in heel het belgische trouwbeurzen, is er een verschil in grootte?Is het eigenlijk 'interessant' of nuttig om zo'n beurs te bezoeken?
Andere Reacties: 15 5-9-2007 16:10:54

Liesbeth
binnenlocatie provicie antwerpen
HeykesWij trouwen zaterdag 5 juli 2008. Wij gaan foto's nemen in Planckendael. Maar met ons Belgisch weertje weet je nooit en nu zijn we op zoek naar eventuele binnenlocaties.Ik weet dat het nog ver van kant is, maar ik wil er toch zeker van zijn en ...
Andere Reacties: 1 5-9-2007 15:01:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...