Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

cin
leuk attribuut in feestzaal
Wie heeft een leuk idee om in de zaal iets extra's te zetten, iets origineels wat de gasten niet dagelijks zien en iets funny ?µWij dachten zelf aan de praatpaal maar deze is al bezet. Iemand alternatief ? groetjes
Andere Reacties: 3 11-9-2007 12:35:43

Sofie
Houdertjes voor menukaart per tafel
Dag bruidjes, Ik ben op zoek naar houdertjes om per tafel een menukaart in te steken. Dat mag laag zijn of wat hoger (zo bijvoorbeeld in de vorm van een steent met een dik ijzerdraadje eruit en daaraan een knijper - snappen jullie wat ik bedoel???). ...
Andere Reacties: 2 11-9-2007 11:42:00

Katrien
Oldtimer bus
Hey allemaal,Een tijdje geleden heb ik op een bruiloftsite van een koppel foto's gezien van een oldtimerbus. Het was een bus met de kleuren beige en metallic blauw. Maar nu weet ik natuurlijk niet meer op welke site dit was. Kan er mij iemand helpen ...
Andere Reacties: 7 11-9-2007 11:16:35

Evelien
Schminkster regio Herentals
Hoi mede-bruidjes,mijn trouwfeest is nog ver weg (30/08/2008), maar ik heb graag dat alles tijdig vastligt zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. Daarom zoek ik nu al een goeie schminkster regio Herentals. Heeft er iemand goeie tips voor mij...
Andere Reacties: 0 11-9-2007 11:11:24

sarah
fort Napoleon
Hey,wij zijn op zoek naar een locatie om onze trouwfeest/Walking dinner te houden. Toevallig ontdekten we het Fort van Napoleon in Oostende. Het leek ons echt leuk en vrij origineel maar we hebben er nooit een feest meegemaakt. Ook de catering daar k...
Andere Reacties: 4 11-9-2007 10:40:47

vanessa
Nicky vankets trouwjurk te koop
Hallo iedereen,Nu mijn trouw reeds achter de rug is verkoop ik mijn trouwjurk. Het is een trouwjurk van nicky vankets van de white Couture collection. Voor foto's zie www.fotomoment.be/vanessaenmikeVoor meer informatie mail naar : vanessa_camermans@h...
Andere Reacties: 0 10-9-2007 21:14:26

Marie
Ian stuart
Iemand een idee van de prijs van een jurk van ian stuart?
Andere Reacties: 6 10-9-2007 18:59:15

Marie
prijs van het avondsfeest?
Wij zijn in heel wat feestzalen en kastelen al gaan kijken en hebben het idee dat 75 EURO de minimumprijs is per persoon (van receptie tot en met einde). Komt dit wat overeen met wat jullie bevindingen zijn? Of kan de prijs lager? Zo ja, waar dan? gr...
Andere Reacties: 16 10-9-2007 18:47:42

Karolien
Koonings
Hey bruidjes!heb vraagje:is er al iemand van jullie naar die supersolden geweest bij Koonings in Deurne?Ben niet zo voor die massadingen maar misschien is het wel eens de moeite als je de prijzen ziet?Of toch niet?Als ze niets meer hebben of er is to...
Andere Reacties: 4 10-9-2007 16:32:50

Laetitia
Uinodigingen en enveloppen? Waar?
Hello,Waar kan ik volgens jullie mooi klassieke 2-luik invitaties vinden met enveloppe met kleur binnenin?Groetjes!L
Andere Reacties: 3 10-9-2007 16:19:56

Eveline
feedback visagiste/hairstyliste Dorina
Als er nog iemand op zoek is naar een goede en betaalbare visagiste/hairstyliste dan is Dorina echt wel een aanrader. Omdat ik het niet zag zitten om op mijn trouwdag nog heen en weer te rijden naar de kapper (wij hebben een kindje van 4,5 maanden!)...
Andere Reacties: 8 10-9-2007 14:58:03

Eveline
feedback visagiste/hairstyliste Dorina
Als er nog iemand op zoek is naar een goede en betaalbare visagiste/hairstyliste dan is Dorina echt wel een aanrader. Omdat ik het niet zag zitten om op mijn trouwdag nog heen en weer te rijden naar de kapper (wij hebben een kindje van 4,5 maanden!)...
Andere Reacties: 1 10-9-2007 14:57:56

Karlien
Babbelbox
Hey,Heeft er iemand ervaring met het zetten van Babbelbox in de feestzaal ipv een gastenboek?Waar kan je dat huren en hoeveel kost dat ongeveer? Durven de mensen überhaupt iets inspreken? Ons lijkt het leuker dan een geschreven gastenboek.Groetj...
Andere Reacties: 9 10-9-2007 14:46:08

Laetitia
Drukker gezocht in Antwepren
Meisjes,Ik ben DRINGEND op zoek naar een drukker rond Anwterpen. Could someaone help me out?Thanks!L
Andere Reacties: 1 10-9-2007 13:34:18

melissa
uitnodiging
hey meidenik heb nog altyd geen flauw benul voor mijn uitnodigingen. ik moet ze na nieuwjaar aan de familie geven ideetjes zijn welkom.miss-katje@hotmail.comhartelijk dank
Andere Reacties: 2 10-9-2007 11:52:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...