Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sofie
live act
Graag had ik op mijn receptie een "act" gehad om de mensen te entertainen. Een live band of zo, maar wel iets met eigentijdse muziek dan. Weet iemand soms een adresje? Ik ben van West-Vlaanderen.
Andere Reacties: 3 27-2-2008 14:08:35

stefanie
Afprinten misboekje: hulp nodig
Hallo iedereen,Ik heb mijn misboekje zojuist in boekvorm geplaatst.Na veel gepuzel geraak ik er niet wijs uit hoe ik dit nu moet afprinten (recto verso) zodat alle teksten logisch op elkaar aansluiten? Kan er mij iemand uitleggen hoe ik dit moet doen...
Andere Reacties: 4 27-2-2008 12:03:36

Griet
Twijfels over ceremoniemeester Willy Buys
Hallo iedereen,Heeft iemand ervaring met de ceremoniemeester Willy Buys uit Nieuwkerken-Waas? Wij hebben zijn gegevens doorgekregen via het ceremoniebedrijf waar wij onze auto's besteld hebben. Aanvankelijk hadden wij een andere ceremoniemeester (Luc...
Andere Reacties: 2 27-2-2008 11:55:22

anuschka
30/08/08
Hey iedereenIedereen vermeld hier hun huwelijksdatum maar ik heb nog niemand gezien die op dezelfde dag trouwt als wij! Zijn er nog mensen die op zaterdag 30/08 trouwen en hoever staan jullie al met de voorbereidingen?GroetjesAnuschka30/08/08
Andere Reacties: 8 27-2-2008 11:44:39

Els
kapsel en make-up
hey daar,voor mijne trouw op 23/08/2008 ben ik nog op zoek naar een kapster aan huis regio limburg; eventueel samen met de make-up. Iemand ideeën?
Andere Reacties: 3 27-2-2008 11:11:25

emilie
voor haar
Mijn ventje en ik willen graag onze openingsdans doen op "voor haar" van Gene Thomas. Het enige jammere vind ik dat hij "voor haar" zingt en niet "voor jou", precies of alles alleen om de vrouw draait ;-)Heeft iemand een...
Andere Reacties: 2 27-2-2008 10:56:31

emilie
huwelijk uit handen
Hallo,gisteren tijdens huwelijk uit handen heb ik even op mijn randen moeten bijten. Eén van de kleedjes die die vrouw paste was nl mijn kleedje! Bijna had ik geroepen: kijk schat die heeft mijn kleedje aan...Maar best dat ik me nog kon inhouden...
Andere Reacties: 6 27-2-2008 10:52:23

Els
thema
Hoi!Voor ons huwelijk op 25oktober dit jaar, zijn wij opzoek naar een thema om rond te werken...Wil dit graag laten terug komen in zowel de uitnodigingen, de misviering, de tafelnamen, enzo.Iemand ideetjes?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 27-2-2008 10:50:19

karen
tekst uitnodiging bloemen
hallo, aangezien wij daags na ons huwelijk op huwelijksreis vertrekken zouden wij graag op onze uitnodiging vermelden dat de mensen geen bloemen hoeven mee te brengen want dat wij er toch geen geniet van zullen hebben. Nu ben ik wel nog op zoek naar ...
Andere Reacties: 2 27-2-2008 9:20:46

vicky
rue de brabande
Nu volggt een hele rare vraag, maar ik kan maar proberen héIs er hier iemand die dicht bij rue de brabande woont of werkt ?Zoja, zou u het zien zitten om daar een boodschap voor met te doen en dit op te sturen :-)een 2-tal pagina's hiervoor kan ...
Andere Reacties: 5 27-2-2008 8:40:05

Ilka
Huwelijk uit handen
Ik weet niet of iemand vanavond gekeken heeft naar bovenstaand programma op VTM. Maar op een gegeven moment gaan de dames lingerie kopen. Weet er iemand waar dit winkeltje is en hoe noemt? En neen het is niet voor de extra gadgets die je er kon kopen...
Andere Reacties: 4 26-2-2008 23:48:17

melissa
bruidskindjes
hallo wie kan me helpen hoe moet je vragen aan de ouders van mag ik u dochter/zoontje als bruidskindje.we zouden 2 meisjes en 2 jongens hebben in welke kleur moeten die gekleed zijn?en wat moeten die vast houden helpppppppdank u voor de raad
Andere Reacties: 7 26-2-2008 21:41:49

sas
traiteur regio opwijk-londerzeel-lebbeke
hey iedereen,Graag had ik geweten iemand een goede traiteur kent in de omgeving Lebbeke, Merchtem, Opwijk, Londerzeel? alvast héééél erg bedankt
Andere Reacties: 3 26-2-2008 21:07:43

olivier
ervaring met fotografaaf Peter Cardoen ?
Iemand al gewerkt met fotograaf Peter Cardoen ?? (hij is van rumbeke-roeselare)
Andere Reacties: 5 26-2-2008 16:09:27

sarah
kapster aan huis (limburgà
Hallo iedereen,ik ben op zoek naar een kapster ( en evt make-up) aan huis in zutendaal voor 18 juli.Het stom toeval wil dat mijn kapster dan met verlof is.Kan iemand mij helpen,grtz sarah
Andere Reacties: 4 26-2-2008 14:11:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...