Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

cindy
feestzaal sanderus huis sleidinge / ter heide lembeke
heeft er iemand ervaring met sanderushuis in sleidinge(evergem) of hostellerie ter heide in lembeke.groetjes
Andere Reacties: 3 20-2-2008 22:37:28

Evy
ceremoniemeester Guy De Kok
Heeft er iemand ervaring met deze ceremoniemeester? Graag zowel positieve als negatieve ervaringen. BedanktEef.
Andere Reacties: 2 20-2-2008 22:25:19

Tamara
Betaalbare bloemist
Hallo bruidjes,Kan er soms iemand een adres doorgeven van een bloemist die betaalbaar is in de streek van Kortrijk? Als ik alles samen reken dan zou ik bij mijn bloemist ong. 400€ moeten betalen...Help....Groeten,Tamara & Alessandro
Andere Reacties: 1 20-2-2008 22:12:13

inge
Bruidskindjeskledij bij c&a
Hallo,Ik ben vandaag gaan shoppen voor mijn twee bruidskindjes.En ik heb héél mooie kledij in linnen gevonden in de c&a.Dus iedereen die nog iets zoekt,ga zeker daar eens langs. Voor de prijs moet je het zeker niet laten.Groetjes 01/08/...
Andere Reacties: 4 20-2-2008 22:10:08

karlien
wie kiest voor pronovias?
Hey!Als ik hier op het forum wat lees, zie ik dat véél bruidjes voor linea raffaeli kiezen... Lijkt een enorme trend...Ik dus niet... Ik ben voor Pronovias gegaan. Mijn zus is vorig jaar in linea getrouwd, dus dat kon ik echt niet kiezen......
Andere Reacties: 13 20-2-2008 21:54:25

Veronique
hoe de mannenkledij laten 'afstemmen'?
Hallo,Beide families hebben bij ons voor de mannen in de suite (twee vaders, twee schoonbroers en natuurlijk mijn toekomstige) een heel ander idee voor ogen.Mijn schoonfamilie heeft al een kostumm, in het jaar 2000 gekocht voor het huwelijk van mijn ...
Andere Reacties: 5 20-2-2008 21:24:54

kim
inspraak in suitekledij
Hallo,In hoeverre kan je inspraak hebben in de suitekledij? Voor de mannen gaan we heel waarschijnlijk kostuums huren, dus dat bepalen we zelf, maar wat met de vrouwen? Hebben jullie hierrond enige afspraken gemaakt?Bedankt,Kim
Andere Reacties: 4 20-2-2008 20:57:47

Sandra
fotolocatie venetiaanse galerij oostende
hallowij vinden de Venetiaanse zuilengalerij in Oostende (thermae palace) een mooie fotolocatie. In de zomer staat dit echter vaak vol met geparkeerde fietsen. Heeft iemand al in juli of augustus, volle seizoen, hier zijn foto's laten nemen? Wat ware...
Andere Reacties: 7 20-2-2008 20:56:33

Ibe
Fotolocatie regio Aarschot
Kent er iemand leuke fotolocaties in de regio rond Aarschot? Voorlopig hebben we al het Staspark en eventueel het Kasteel van Horst (is niet zo ver). Weet er iemand of er aan het station ook van die oude treinstellen staan en of je daar zomaar foto's...
Andere Reacties: 2 20-2-2008 20:50:52

veekemans
vraag uitnodigingen
hey hallo ben op zoek naar een goed programma om de uitnodigingen zelf te kunnen maken als julie iets weten graag reactie
Andere Reacties: 2 20-2-2008 20:49:30

evelyne
trouwen op 22/02/08
Zijn er nog koppeltjes onder jullie die komende vrijdag trouwen? Heb net naar het weerbericht gekeken, het zal droog zijn en tot 13 graden!
Andere Reacties: 3 20-2-2008 19:47:30

Annick
Hallelujah - Jeff Buckley
Hey!Ik vind dit een prachtig liedje en we zouden het graag in onze mis laten horen maar soms is de tekst niet echt geschikt, vinden jullie dat het kan of niet? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Andere Reacties: 3 20-2-2008 17:44:56

melissa
nog altijd op zoek
hallo iedereen ik ben nog steeds opzoek naar 2 ceremoniewagens liefst 2 mercedessenwie kan mij helpen liefst betaalbaar aubgroetjesmelissa
Andere Reacties: 1 20-2-2008 16:55:45

melissa
nog altijd op zie
Andere Reacties: 0 20-2-2008 16:53:38

Leen
geen traditioneel diner maar wat dan wel?
Hey bruidjes,ik kom er maar niet uit wat te doen om de gasten op onze fuif toch iets te eten aan te bieden.Een receptie maar hoeveel hapjes? Wokbuffet? Dessertbuffet?wat doen jullie zoal en wat kost het ongeveer per persoon?grtzL
Andere Reacties: 7 20-2-2008 14:53:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...