Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Liesbet
Capaciteit feestzaal Den Lavaar
Dag allemaal,Wij gaan trouwen in december en we zouden heel graag ons feest houden in Den Lavaar in Heusden-Zolder. We zijn al een kijkje gaan nemen en het concept van "The Box" (showcooking) spreekt ons heel erg aan. Heeft er nog iemand er...
Andere Reacties: 0 18-2-2008 11:43:27

dina
onze trouwdag was gewoon AF!!!
dag beste medebruidjes,wij zijn vorige zaterdag in het huwelijksbootje gestapt en wil hier wel even een kort verslagje kwijt over deze prachtige dag!ten eerste was het al een prachtig weertje, wel koud maar de zon scheen volop! heerlijk gewoon...ik h...
Andere Reacties: 12 18-2-2008 10:24:59

Kim
Fijne diadeem
Hey!Ik ben op zoek naar een hele fijne diadeem (zilverkleurig).. Weet er iemand waar ik dat kan vinden?? Alvast bedankt!Kim
Andere Reacties: 5 18-2-2008 10:15:29

karin
feestzaal lindehof in baal
wie heeft hier ervaringen mee?
Andere Reacties: 4 18-2-2008 5:27:35

nele
@stephanie: trouw in godshuis
dag stephanie,ik las hier ergens dat je op 12 april in het godshuis trouwt.wij trouwen er een weekje vroeger, op 4 april.wou gewoon es horen hoe jullie het stellen met de voorbereidingen en jullie aanpak.laat gerust je mail na als je zin hebt om es t...
Andere Reacties: 4 17-2-2008 19:47:41

Laetitia
kattebroek
iemand reeds ervaring met de zaal 'kattebroek' in dilbeek?
Andere Reacties: 3 17-2-2008 17:10:25

evelyne
Iets voor in haar
Ik zit met een probleem.Volgende vrijdag (22/02) trouw ik.Ik had iets voor in mijn haar. Het waren bruidskralen. Eenvoudig maar mooi.Ze waren allemaal apart te bevestigen via een magneetje. Ging gisteren voor mijn proefkapsel. Dit was gewoon niet aan...
Andere Reacties: 3 17-2-2008 15:41:11

sarah
cadeau ouders/getuigen
Hey,een vraagje,welke cadeau word er door jullie zoal gegeven aan ouders/schoonouders en aan getuigen?grtz sarah
Andere Reacties: 3 17-2-2008 14:44:32

Leen
Chrysler PT cruiser
Hoi hoi,voor ons huwelijk op 28 juni zijn wij nog op zoek naar een Chrysler PT Cruiser. Is er iemand die ons aan zo'n auto kan helpen of die weet waar we hem kunnen huren (omgeving Hasselt)?Leen
Andere Reacties: 2 17-2-2008 11:32:59

Marie
kasteel van wippelgem
Zijn er nog mensen die in het kasteel van wippelgem trouwen? Gisteren hoorde ik dat het te koop staat! Mijn tikker ging eventjes zeer hard hoor...Inmiddels heb ik gebeld naar de mevrouw van 't kasteel en die stelde me gerust dat het idd te koop staat...
Andere Reacties: 0 17-2-2008 11:14:31

katleen
Bedankjes op avondfeest
Allemaal,Worden bedankjes op het avondfeest nog gegeven ? Zoja, heeft er iemand wat voorbeelden van wat er zoal gegeven wordt ?Mvg,Katleen
Andere Reacties: 5 16-2-2008 18:16:12

cindy
geen feestzaal te vinden op zaterdag
wij zouden willen trouwen op 6 juni 2009 en we zijn stilletjes aan het voor bereiden.nu hebben we al enkele vernoemde feestzalen van op het forum bezocht en overal krijgen we het deksel op de neus? wij zijn met te weinig gasten(60 tal diner en nog ee...
Andere Reacties: 11 16-2-2008 17:39:21

annemie
Vrijgezellen
Help, ze zijn juist mn vriend komen halen voor zn vrijgezellen, verkleed als mega mindy. Was wel grappig maar k hoop dat ik hem in één stuk terug krijg. Begint nu pas goed door te dringen, volgende week ben ik mevrouw, en ni meer juffrouw. ...
Andere Reacties: 6 16-2-2008 16:18:36

wendy
help me
mijn ouders zijn uit elkaar al jaren maarr voor onze dag komen ze samen maar nu komt het mijn papa net zo als mijn mama wil naast mij zitten aan de eren tafel en dan ool nog onze getuigen hoe los ik dat op zonder ruzie of de een dekt dat de ander mee...
Andere Reacties: 3 16-2-2008 14:50:17

Tine
vrijgezellenavond en familie
Mijn vraag is of de familie ook gevraagd wordt op een vrijgezellenavond. Ik zou het wel leuke vinden moesten mijn zus, mama, schoonmama en schoonzussen daarbij aanwezig zijn maar mijn toekomstige vind dit eigenlijk niet nodig. Graag jullie mening.gr...
Andere Reacties: 8 16-2-2008 12:50:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...