Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Petra
Farah love
Hoi bruidjes,Volgende donderdag heb ik een afspraak bij bruidswinkel Farah Love in Zwijndrecht. Heeft er iemand haar bruidsjurk hier ook besteld ? Zijn de prijzen daar redelijk ?Alvast bedankt !
Andere Reacties: 3 22-2-2008 6:58:01

Ilka
DJ gezocht
Hoi,wij trouwen 7 juni in Chateau de La Rocq in Arquennes (Provincie Henegouwen). Aangezien wij gasten hebben uit zowel Vlaanderen als Wallonië, zijn wij nog opzoek naar een tweetalige dj. Graag iemand die niet hervalt in Frans Bauer, Laura Lyn...
Andere Reacties: 3 22-2-2008 0:23:08

Ann
25/10/2008
Hallo mede-bruidjes,Ik wou eens informeren of er nog koppeltjes zijn die de grote stap gaan wagen op 25/10/2008...En waar trouwen jullie en hoe verlopen jullie voorbereidingen?Groetjes,Ann
Andere Reacties: 5 21-2-2008 22:08:04

valerie
verloop avondfeest
Hey,Ik zit een beetje in de knoei met het verloop van ons avondfeest. wij zijn de eerste van onze vrienden die trouwen en hebben dus niets om te vergelijken.Onze dag ziet er als volgt uit, om 11.15 trouwen we voor de wet, om 13.00 uur voor de kerk. O...
Andere Reacties: 5 21-2-2008 20:46:31

Silke
@ Cathy taarttopper
Cathe,Ik las in een van de berichten dat jij caketoppers van sprookjes gevonden had.Kan je mij misschien vertellen waar je deze gevonden had?
Andere Reacties: 1 21-2-2008 19:08:40

anuschka
Jullie mening aub
HeyIk had graag eens geweten wat jullie van het kleedje vinden die je met de volgende link kunt bekijken! http://www.budgetbruidskleding.nl/images/product/0_2523_groot.jpgHet is van geen merk, het wordt door de winkel zelf ontworpen!Groetjes
Andere Reacties: 7 21-2-2008 16:14:56

Pieter
Sprookje
Hallo iedereen,Mijn aanstaande vrouw wil graag een sprookjeshuwelijk. Ik wil alles aan doen om van deze dag de mooiste van ons leven te maken. Ik heb zelf al enkele ideetjes, ik weet zeker dat jullie er ook nog goede hebben. Dus alles wat te maken he...
Andere Reacties: 16 21-2-2008 15:54:12

els
wie kiest ook mia monta
Hey allemaal,Wie van jullie heeft ook een kleed van Mia monta? Het mijne is eigenlijk een suitekleed en is bruin. Ik zie vooral berichtjes over Linea Rafaelli, Pronovias,Marylise,...Ik kan mijn kleed ook op geen enkele website terug vinden. Ik ben al...
Andere Reacties: 5 21-2-2008 15:31:33

Liesbet
wintertrouw
Wij hebben uiteindelijk onze datum vastgelegd, we kiezen voor een misschien niet zo voor de hand liggende datum: 20/12/2008.Heeft er nog iemand ervaringen met een trouw in de kerstperiode (of in de winter)? Iemand leuke tips? Bedankt!
Andere Reacties: 9 21-2-2008 11:58:37

olivier
Koets te huur voor in Oostende
Dag iedereen,Weet er iemand, waar je terecht kan voor mooie koetsen te gebruiken voor een huwelijk in oostendealvast dank
Andere Reacties: 1 21-2-2008 10:53:04

Valérie
2 februari 2008 was zalig!!!!
Dag bruidjes,Wij zijn reeds 19 dagen getrouwd en 2 februari was echt een droomdag! Het weer viel heel goed mee zodat we zelf alle foto's buiten konden gaan nemen. De mis was ook heel goed verlopen met dank aan onze ceremoniemeester Joris Temmerman! O...
Andere Reacties: 8 21-2-2008 10:24:37

christel
bordeaux bruidsjurk
halloikzelf heb bordeaux kleed maar nu hadden we gedacht de suite in grijs pak en lilla hemd en bijpassende das maar nu begin ik te twijfelen gaat dit niet vloeken iemand enig idee .mijn man gaat ook een grijs pak aandoen maar de rest assorti met mij...
Andere Reacties: 3 21-2-2008 9:14:34

Yo
Bruidshop Belgie gezocht
Hoi bruidjes, Weet er iemand een bruidshop in Belgie? Waar je ringkussens, lint, gastenboek, enveloppedoos, enz..vind. Kortom trouw assecoires. In Nederland heb ik gezien dat ze zo een winkels hebben. Maar is er niets dichter bij huis? Liever niet he...
Andere Reacties: 6 21-2-2008 2:11:05

Sabine
Waar vind ik Margaret astor make-up?
Ik zoek me onnozel naar make-up van Margaret Astor. Wie kan me zeggen waar ik die kan vinden?Iemand zei me al dat ze die in Belgie niet meer verkopen, misschien in Nederland???Google is niet echt een hulp..
Andere Reacties: 4 20-2-2008 23:08:42

cindy
OPROEP AAN DJ RIK of wie hem kent
heyheb hier een interresante formule vernomen van DJ rik en zou graag zijn tel nr hebben.bedankt
Andere Reacties: 1 20-2-2008 22:39:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...