Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

vicky
@ Daisy ivm rozenblaadjes rue de brabande
Hey daisyik zie dat jij mooie rozenblaadjes hebt gevonden voor niet veel geld.Ik heb er reeds gekocht bij feestwinkel.be maar k vind ze eigenlijk echt niet mooien het moet dienen als tafeldecoratie dus ja ....het winkeltje waar jij over spreekt, hebb...
Andere Reacties: 3 25-2-2008 12:36:46

Petra
Schalienhuys
Zijn er hier nog koppeltjes die hun trouwfeest geven in ' t Schalienhuys ? Wij op 22 augustus !!! Of iemand met ervaringen ?Groetjes,Mike en Petra
Andere Reacties: 3 25-2-2008 12:05:05

Kirsten
auto's suite
hallo,wij trouwen op 19 juli, wij zijn nog op zoek naar 1 citroën C5(donkere kleur) en 2 citroën's C4 voor met de suite mee te rijden wie kan mij helpen?groetjes
Andere Reacties: 3 25-2-2008 11:06:50

stefanie
organiseren vrijgezellenavond
Hey iedereen,Ik organiseer in april een vrijgezellenavond voor een goede vriendin. Ik heb hier helaas geen ervaring mee. Kan er mij iemand tips geven voor het organiseren van een vrijgezellenavond, ideeën voor opdrachten die ik haar kan laten ui...
Andere Reacties: 6 25-2-2008 10:11:12

christine
ALTERNATIEF VOOR BUFFET
Lieve medebruidjes, wij trouwen ih het buitenland, alleen met onze beste vrienden en tevens oze getuigen, hier hebben we allerlei redenen voor, maar toch zullen we achteraf iets moeten verzinnen om de rest van de familie content te stellen. We kunnen...
Andere Reacties: 4 25-2-2008 10:04:51

Kim
dilemma huwelijkreis
hallo mede bruidjes,wij zitten een beetje met een dilemma.we waren eigelijk van plan om naar de dominicaanse te gaan op huwelijksreis en dit vanaf 30/07/2008. Nu zijn er al verschillende mensen die ons dit afraden omdat het daar dan regenseizoen is. ...
Andere Reacties: 10 25-2-2008 7:23:58

Ilka
huwelijkslijst
Hoi,kennen jullie een winkel in de driehoek Mechelen-Leuven-Brussel waar je een huwelijkslijst kan leggen en waar je via het internet kan bestellen? We hebben namelijk gasten uit het buitenland en verspreid over heel België. Persoonlijk zijn we ...
Andere Reacties: 3 25-2-2008 0:51:02

Tamara
karikaturist
Ik ben het zo halvelings aan het overwegen om een karikaturist te laten komen voor de suite wanneer mijn ventje en ik op reportage zijn, om de mensen niet helemaal aan hun lot over te laten. Enig idee waar in Limburg ik iemand kan vinden hiervoor?
Andere Reacties: 0 24-2-2008 19:39:34

Vicky
Ongerust maar vooral schuldgevoel
Dag bruidjes!Er moet me iets van het hart.. Ik trouw 6 september. Ik ben dan 29 want mijn grootouders niet meer zo piep maakt. Mijn ene moeke aan vaders kant is dan 90, ik laat het wat aan haar waar ze nog wil aanwezig zijn. Ze is nog goed maar niet ...
Andere Reacties: 13 24-2-2008 18:56:10

sylvie
trouwringen wim meeussen
hallo,heeft er iemand ervaring met de trouwringen van Wim Meeussen? wat is z'n prijsklasse?bedankt!
Andere Reacties: 6 24-2-2008 17:48:21

Sandra
menu, wat kiezen
hoi iedereenVoor het hoofdgerecht hadden wij gedacht aan parelhoenfilet, zijn er nog die dit kiezen? De andere optie was rundsfilet, we geraken er niet uit.
Andere Reacties: 3 24-2-2008 17:21:28

An
bruidskindjes
Wij twijfelen of we bruidskindjes zouden nemen. Wordt dit nog steeds gedaan? Of zijn er die geen bruidskinddjes nemen?Als we er zouden nemen zijn ze 2 en 3, maar is dit niet te jong? Graag jullie raad!
Andere Reacties: 11 24-2-2008 17:19:44

Sandra
kniebankje kerk
halloIk weet dat er tijdens de huwelijksviering in de kerk een moment is waarop bruid en bruidegom op hun knieën op zo'n bankje moeten gaan zitten. Kan iemand mij vertellen bij welk onderdeel vd viering dit gebeurt en wanneer je dan weer normaal...
Andere Reacties: 8 24-2-2008 17:19:10

betsy
MOEDER!!!
hoi medebruidjes,het moet me even van mn hart...en van mn maag...'t zit namelijk zo,in september heb ik mn jurk gekozen...nu krijg ik steeds het verwijt van ,,je jurk is al bijna een jaar oud,, laat ik mn halsketting zien dan krijg ik te horen ,,'t ...
Andere Reacties: 3 24-2-2008 16:59:56

sarah
Tip: gedichtje voor de getuige te vragen
Hoi Medebruidjes,Wij hebben onze getuigen gevraagd aan de hand van een gedichtje en het ging als volgt:Lieve... Op 24 mei 2008word er heel wat van ons verwacht,ik ga dan trouwen en hopelijk zal hij het zich nooit berouwen.Deze mooie dag willen wij be...
Andere Reacties: 0 24-2-2008 16:56:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...