Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Petra
Versiering voor de auto enz...
Hallo, weet er iemand van jullie een winkel in Oost-vlaanderen of Antwerpen of zo waar je allerlei spulletjes kan kopen zoals versiering voor de auto (van die just-married dingen), enveloppedozen en zo ...Alvast bedankt !!!PS: Wij trouwen op 22/08/08...
Andere Reacties: 1 29-2-2008 11:56:16

nancy
hoelang van te voren
hoikeswie kan me zeggen hoelang van te voren het beste is da je proefkapsel laat maken .Ik geraak er niet uit wat ik wil ik had iets gevonden nu heeft mijn vriend een kroontje gekocht voor mijne valentijn om in mijn haar te steken als we trouwen nu m...
Andere Reacties: 7 29-2-2008 10:58:46

sira
To the moon and back
Hey,voor onze viering met Rent-a-Priest werken we dus rond een thema en voor ons is dit van het kinderboek 'to the moon and back' (raadt eens hoeveel ik van je hou)Nu zouden we ook kleine bedankjes moeten vinden die linken aan dit thema en die dus ti...
Andere Reacties: 3 29-2-2008 10:45:13

Evi
nog vw kevers gezocht
Hallo,We trouwen op 8 augustus 2008 in Lanaken en hebben tot nu toe al zeker 4 vw kevers, maar we hebben er 7 à 8 nodig. Wie ons hiermee kan helpen tegen een redelijke prijs mag ons altijd iets laten weten.Ons e-mail adres is Serge.thijsen@telen...
Andere Reacties: 1 29-2-2008 10:19:38

sandra
canvasdoek
Hey iedereen,ik ben weg van zo een 'canvas-doeken' (foto op doek zonder kader, of hoe noem je zoiets). zou daar graag onze trouwfoto op laten zetten en in de woonkamer hangen!heeft er iemand een idee waar ik zoiets kan laten doen? hoeveel kost dit on...
Andere Reacties: 8 29-2-2008 10:01:14

Nanouchka
3 mei '08
Hey bruidjes,de teller staat al op 64 dagen te gaan! Plots komt het er wel snel aan, zeg! Wie trouwt er nog op 3 mei '08? Ook bezig met de laatste voorbereidingen nu? Ik verlang echt ongelooflijk erg...Veel succes met de voorbereidingen allemaal!Groe...
Andere Reacties: 3 29-2-2008 7:37:19

Sabine
Kleur van m'n bruidsboeket
Stel: je hebt een kleed met 2 kleuren. D.w.z. dat er 2 kleuren in elkaar geweven zijn. Afhankelijk van hoe het licht erop valt zie je de ene of de andere kleur.Mijn kleed heeft dit effect: heel donker bordeau - zwart.Nu is mijn vraag: wat soort (kle...
Andere Reacties: 7 28-2-2008 22:18:23

Ann
Hellegathoeve
Wij zijn vorige week gaan kijken naar de "Hellegathoeve" in Zerkegem. Is er iemand die daar al eens een feest heeft meegemaakt? We vonden het een mooie zaal, maar we twijfelen nog... Groetjes!Ann
Andere Reacties: 2 28-2-2008 21:58:20

Miet
Zaal Bernini (= Overeinde) in As
Iemand ervaring met zaal Bernini - vroeger zaal Overeinde - in As?We zijn er vandaag gaan kijken en het zag er allemaal mooi uit, maar ik vind het moeilijk om erover te beslissen zonder iemand gehoord te hebben die er al eens geweest is.We zouden gaa...
Andere Reacties: 2 28-2-2008 21:35:32

Sabine
Restaurant Leuven
Wij trouwen in het stadhuis van Leuven en zouden daarna gaan uiteten in ‘De Kansel’ in de Muntstraat. Nu gaan in de Muntstraat binnen enkele weken werken beginnen...Nu hopen we natuurlijk dat de werken worden uitgesteld, zie ons niet in ...
Andere Reacties: 4 28-2-2008 20:43:43

vanessa
wie moet nog 113 dagen te gaan?
hallo iedereenwie moet nog 113 dagen te gaan? het komt vlug dichterbijhoe zitten jullie met de voorbereidingen?groetjes20/06/2008
Andere Reacties: 7 28-2-2008 17:51:13

kelly
gezocht
Ik ben op zoek naar een kartoonist. Ik zou graag hebben dat hij een paar sfeerbeelden schets van gasten en omeving zodat ik deze in een bundel kan doen en ze dan als bedanking kan opstuuren.Iemand die me kan helpen?
Andere Reacties: 1 28-2-2008 15:51:39

Jennifer
Labaere zottegem: ervaringen?
Hallo iedereen,Heeft iemand ervaringen bij het huren van een kostuum bij Labaere?Is er een goede service? Waren ze vriendelijk?Groetjes jenn
Andere Reacties: 8 28-2-2008 15:34:50

dorien
Kalligrafie op uitnodigingen?
Hallo bruidjes,Ik heb onlangs een uitnodiging gezien voor een trouwreceptie en de tekst was opgemaakt met Kalligrafie. Ik vond dit echt héél mooi. Nu is mijn vraag: moet je daar speciaal een cursus voor volgen of bestaan er mooi geïllu...
Andere Reacties: 5 28-2-2008 14:47:54

Sarah
Liedjes gezocht huwelijksmis
Hey bruidjes,Wij trouwen op 7 juni 2008, mijn misboekje is al in orde het enige dat ik nog zoek zijn gepaste liedjes voor in de kerk, we zouden deze dan op cd zetten.. Heeft er iemand ideetjes voor me?? Iemand zin om te mailen, steeds welkom!! En als...
Andere Reacties: 2 28-2-2008 13:54:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...