Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

sira
kousenband
Hey, wij trouwen over een maandje en vandaag sprak ik met enkele collega's en zij vroegen me of wij het bieden om de kousenband gingen doen...Nu zegt mij dat helemaal niets... Ken dat niet :sWat houdt dit in? Wat moeten wij doen? Is dat iets dat vaak...
Andere Reacties: 8 5-3-2008 16:56:34

ellen
binnenlocatie huwelijksreportage
Hallo,wij trouwen in september en ik ben nog op zoek naar een geschikte binnenlocatie of een overdekte locatie voor het nemen van onze trouwfoto's in geval van slecht weer. Weet iemand leuke plekjes in de buurt van Hasselt-Genk-Diepenbeek-Bilzen?groe...
Andere Reacties: 2 5-3-2008 16:38:43

liese
uitnodigingen
Hey,Wij trouwen op 08/08/2008 en ons mama zit al te zagen over wanneer we het nu gaan aankondigen aan de familie. Ik vind dit persoonlijk veel te vroeg maar zij denkt dat er teveel mensen op vakantie zouden zijn. Ik vind het stom om dat nu al te gaan...
Andere Reacties: 13 5-3-2008 12:57:32

Sofie
Bruidsjurk
Hallo, heeft er iemand ervaring met "de bruidsschat" in Brugge. Ze verkopen er tweedehands bruidsjurken... Ik overweeg om me een tweedehands jurk aan te schaffen, gezien je deze toch maar één dagje draagt... Groetjes!
Andere Reacties: 1 5-3-2008 11:58:54

Els
Nog 2 keer slapen!
Hallo iedereen!Jaja, bij ons ist bijna zover, ik weet met mezelf geen blijf meer, de zenuwen gieren door mijn lijf! Na zes maand voorbereiding staan we er eindelijk voor!!Alles is on orde, nu enkel nog genieten! ZALIG!Bij deze wil ik iedereen bedanke...
Andere Reacties: 10 5-3-2008 11:47:02

Amber
klassiek kleedje?
Hey bruidjes,Allereerst bedankt voor de massale reactie op mijn dieetvraagje.Nu vroeg ik mij af, wie heeft er nog echt een traditioneel kleedje (lange (afneembare) sleep, lange sluier, kroontje, en vol parels en kant?) Ik denk da ik zowat de enige be...
Andere Reacties: 6 5-3-2008 11:34:16

Eline
Dagindeling: te krap of oké?
Hallo bruidjes,ik geef jullie even mijn dagindeling mee en geef daar gerust een eerlijk antwoord op:- 10u Wettelijk huwelijk (zal halfuurtje rijden zijn)- 11u30 Aankomst feestzaal met familie- 14u30 Kerkelijk huwelijk- 15u Foto's nemen- 16u Aankomst ...
Andere Reacties: 16 5-3-2008 0:18:14

Sandra
gezocht kaarten company store Estée Lauder Geel
Hallo lieve mensen allemaal,Ik ben dringend op zoek naar kaarten van de company store van Estee Lauder in Geel.Blijkbaar zijn deze kaarten niet gemakkelijk te verkrijgen en ik zou zoooo graag eens kunnen gaan.Kan iemand mij helpen?Groetjes en alvast ...
Andere Reacties: 4 4-3-2008 22:28:41

kelly
Huwelijkslijst
Hey wij trouwen in juli. Wij zouden graag een huwelijkslijst leggen omdat er altijd mensen zijn die liever een kadoke geven. Ik ben zelf ook zo. Maar heeft er al iemand ervaring met Galaria Inno of VAn den borre???? Of weet er iemand een andere leuke...
Andere Reacties: 5 4-3-2008 19:50:15

Sylvia
Receptie
Hey,Wij gaan onze 1ste receptie geven achter onze ceremonie, maar die zal dus beginnen omstreeks 13u. Nu belde ik naar onze ceremoniemeester en vroeg of dit wel wordt gedaan, maar ze waren zeer neerbuigend vond ik. Dit wordt niet gedaan, dit is nie...
Andere Reacties: 4 4-3-2008 18:07:55

Kimberly
Aan mensen die getrouw zijn
Hallo allemaal,Ik heb via deze site een leuk ideetje gezien van mensen die al getrouwd zijn.Ik ben namelijk op zoek naar een tekst die je in het gastenboek kan zetten.Ik ben via hier op een site terecht gekomen van een koppel die in 2008 is getrouwd....
Andere Reacties: 3 4-3-2008 14:15:32

Veronique
ervaring met schuttersveste in rillaar?
Hallo,hoe zeker dat ik eerst was van welke feestzaal ik wilde, hoe hard ik nu aan 't twijfelen ben...ben een prachtige feestzaal tegengekomen, doet me spontaan denken aan de scene uit belle en het beest (daar waar ze samen dansen in 't bekende gele k...
Andere Reacties: 4 4-3-2008 13:01:55

Heidi
Schildersezeltje en kader van IKEA
Hallo,Een tijdje geleden heb ik hier gelezen dat sommigen schildersezeltjes en kadertjes van IKEA gaan gebruiken. Wij vinden dit een heel leuk idee. Kan iemand mij zeggen wat de grote is van de foto die je hier kan insteken?Dank u wel,Heidi12/07/2008
Andere Reacties: 5 4-3-2008 13:01:09

lily
SCHANDALIG BRUIDSPARADIJS RECLAME
Schandalig vind ik het, te pas en te onpas zit Marita van het bruidsparadijs hier reclame te maken ! Zij heeft al zeker op een tiental topics gereageerd en reclame gemaakt !!! En dan te weten dat hun zaak eerder al werd aangeklaagd in dit formum weg...
Andere Reacties: 3 4-3-2008 12:43:22

Liesbeth
gastenboek en enveloppendoos
Dag bruidjes!Ik moet nog een gastenboek gaan kopen en een doos voorzien om onze enveloppen in te bewaren.Nu daardoor vroeg ik mij af of er eigenlijk winkels bestaan die zo een accessoires specifiek voor trouwers verkopen?Ik kan dat natuurlijk altijd ...
Andere Reacties: 4 4-3-2008 11:35:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...