Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sa
nog mannen met smoking
Hoi meisjesEen tijdje geleden gingen wij voor een kostuum zien voor mijn partner om te huren aangezien hij dit nog nooit gedragen had en nooit meer zal dragen na de trouw leek het ons best om iets te huren .Nu hadden wij totaal geen idee hoe of wat h...
Andere Reacties: 3 9-3-2008 12:37:42

Kerry
Fotosessie
Hallo,Graag zou ik aan mijn verloofde een fotosessie/fotoshoot van mezelf cadeau willen doen (want hij zit daar altijd achter te zagen :-s). Heeft iemand hier ervaring mee? Ken je iemand uit regio Limburg of Vlaams-Brabant die dit tegen een schappeli...
Andere Reacties: 5 9-3-2008 11:51:17

Wendy
Fotograaf Christ Vilez
Iemand ervaring met christ vilez als fotograaf? zowel pos als neg. thx
Andere Reacties: 6 9-3-2008 10:16:47

Sandra
wilvorst en mathyro kostuums
hoi allemaalwij hebben binnenkort een pasbeurt voor mijn verloofde bij cony aalter voor zijn trouwkostuum. Ze verkopen daar de merken mathyro en wilvorst, kan iemand mij een prijs geven van wat het ongeveer kost voor een kostuum van één van...
Andere Reacties: 0 9-3-2008 9:58:33

Katrien
Ceremoniemeester
Hallo! Voor ons huwelijk zijn wij nog op zoek naar een ceremoniemeester (regio herentals). Kunnen jullie ons iemand aanraden?
Andere Reacties: 2 8-3-2008 23:06:45

Sabine
Strapless BH zakt steeds af - tips???
Ik vond dus eindelijk (een tijdje terug al) een zwarte, mooie, strapless BH. Van Marie - Jo. Nu heb ik hem gisteren eens een hele dag gedragen, kwestie van zo'n ding gewoon te worden. Had nooit eerder zoiets gedragen.Maar WAT EEN VERVELEND DING!! ...
Andere Reacties: 7 8-3-2008 23:04:55

Sabine
BH
Andere Reacties: 0 8-3-2008 23:00:51

Nadine
!!TROUWWEDSTRIJD GEWONNEN!!
Dag lieve bruidjes.Een poos geleden heb ik een oproep gedaan om mee te sms-en voor een trouwwedstrijd waarbij ik mee bij de laatste 5 finalisten zat om een pakket ter waarde van 10.000 euro te winnen ... En raad eens ... we hebben gewonnen!!!!!! Dus ...
Andere Reacties: 7 8-3-2008 21:58:45

Sandra
waar vind ik zo'n kostuum
Dag bruidjesmijn ventje ging vandaag voor zijn kostuum passen in La sposa roeselare, dit is niet zo goed meegevallen. Alles wat hij mooi vond hadden ze niet in zijn maat en ze waren ook niet erg behulpzaam.Hij heeft zijn oog laten vallen op de merken...
Andere Reacties: 9 8-3-2008 21:37:24

Charlotte
aangifte stadhuis
Eindelijk!! Sinds september verloofd en binnen een 2tal weken mogen we eindelijk ons huwelijk officieel aangeven op het stadhuis. Kan iemand mij zeggen wat je zoal moet bijhebben? Paspoort en geboorte-akte? En wat met de getuigen, moeten die mee?Hope...
Andere Reacties: 8 8-3-2008 21:12:09

Sofie
Suère en Prima Desier
Dag bruidjes,Heeft er iemand ervaring met Suère of Prima Desier in Brugge? Ik wil mijn kleedje op maat laten maken volgens mijn eigen goesting maar ben er nog niet 100% aan uit hoe het er nu precies moet uitzien. Geven ze goed advies en wat is h...
Andere Reacties: 2 8-3-2008 18:21:35

kim
Zonnbebankcentrum in Gent
Hey,Ik ben dringend op zoek naar een zonnebankcentrum in Gent. Liefst ben ik op zoek naar één waar er mensen zijn die je kunnen begeleiden, niet zo een centrum dat 24/24 open is en waaar niemand aanwezig is. Liefst ook in de buurt van Sint-...
Andere Reacties: 6 8-3-2008 14:28:59

Wendy
cursus trouwdansen in gent
waar in gent geven ze cursus trouwdansen? had hier gelezen dat er iemand dit gevolgd had in gent en daar heel tevreden over was maar er staat niets bij van adres of naam van de school.thx
Andere Reacties: 3 8-3-2008 10:07:12

Annemie
prijzen Ian Stuart-jurken Marseille/Sundae/Frangipani
Hallo hallo,Kan iemand me een richtprijs geven voor één van deze jurken van Ian Stuart: de Marseille, de Sundae en de Frangipani.?Ik hoor dat de prijzen tussen de €2000 en €4000 liggen voor zijn jurken, maar ik zou graag weten o...
Andere Reacties: 3 7-3-2008 19:57:20

Tanja
op zoek naar
Hallo,Ik maak mijn uitnodigingen voor mijn huwelijk zelf.Aangezien wij een dochtertje van 2,5j hebben dachten we dat het leuk zou zijn om een foto van 3 handen te gebruiken.een hand van mama, een hand van papa en een hand van een klein kindje.weet ie...
Andere Reacties: 1 7-3-2008 19:56:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...