Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Norma
Decoratie van fuifzaal
Hallo, wij trouwen op 30 augustus. Wij geven in de parochiezaal een doodgewone, ouderwetse fuif, een soort td laat ons zeggen. Die zaal is dus een gewone, donkere (lelijke) fuifzaal. Heeft iemand ideeën om die zaal mooi te versieren voor weinig ...
Andere Reacties: 2 12-3-2008 20:24:32

evelyne
bezegeling geluk
Hoi, ik weet net dat ik zwanger ben. We zijn 2 weken geleden getrouwd, wat een mooie bezegeling van ons geluk. Kennen jullie een site waar aanstaande moeders tips en ervaringen uitwisselen?
Andere Reacties: 8 12-3-2008 19:51:42

sarah
Kaartjes voor op tafel
aan de creatieve zielen onder jullie,ik ben bezig met het ontwerpen van tafelkaartjes,wij gaan gasten groeperen (famillie...,famillie...,vrienden)Heeft er iemand al zulke kaarten ontworpen,wil iemand zijn voorbeeld delen?Ik geraak er niet uit.Alvast ...
Andere Reacties: 1 12-3-2008 18:19:05

Sofie
Feestreglement: waar en hoe zetten/uithangen?
Hallo iedereen,Op deze site kwam iemand af met het idee van een feestreglement, wat ik heel leuk vind. Zijn er nog die dit doen? Zetten jullie dit op de tafels of hangen jullie dit uit? Kun je dit bvb. samen met de menu's laten drukken?Alvast bedankt...
Andere Reacties: 10 12-3-2008 18:00:05

Lien
Geschenk kerk ouders
Dag iedereen,Ik ben op zoek naar het volgende:mijn vriend leest in de kerk het dankwoord voor onze ouders. Graag zouden we daarna iets afgeven aan hen in de kerk, maar geen bloemen (want ze zullen er al veel krijgen + onpraktish) en ook geen huwelijk...
Andere Reacties: 4 12-3-2008 15:52:09

sabine
bruidjes regio riemst-tongeren-lanaken-maastricht?
Hallo ,Ik ben van Riemst en trouw op 19 juli '08. Zijn er nog bruidjes uit de buurt? Lijkt me makkelijk om een aantal dingen te overleggen ivm voorbereidingen enz. er kotm toch een heleboel bij kijken... en de andere tips ivm winkels, kapper, enz kom...
Andere Reacties: 4 12-3-2008 15:49:39

Mark
opgelicht door fotograaf
Hallo allemaal, wij zijn helaas het slachtoffer geworden van Fotolinde uit Harelbeke. WIj hebben geen foto's en zijn een aanzienlijk geldbedrag gewoon kwijt. Al onze pogingen dit vriendelijk en beleefd op te lossen werden op agressieve en onbeschofte...
Andere Reacties: 24 12-3-2008 14:51:55

Tilly
@ Cindy, Vanessa en Vanessa
hallojullie zijn ook bruidjes van streek Harelbeke/Deerlijk???Leuk om te weten!groetjesTilly alaskanmalamute2@hotmail.com23/08/2008
Andere Reacties: 6 12-3-2008 14:50:35

dennis
auto'tjes voor ringen
Hoi! Misschien een domme vraag hoor maar ik vraag het me toch af... Wij waren aan het overwegen om onze 2 bruidsjongetjes (5 jaar) de ringen te laten brengen met elk een autootje op afstandsbediening. MAAR... verstoren die autootjes elkaar niet als j...
Andere Reacties: 4 12-3-2008 13:04:04

Tineke
reclame op deze site voor afslankingsgel
http://www.trimgel.be/?gclid=CMekloCuh5ICFQweQgodERrPDAzag deze reclame op deze site...geloven jullie dat? 5 kilo vermageren door een gel? Dat kan toch niet?Graag jullie mening.Ik zit qua kilo's goed, maar wil wel graag minder cellulite en een paar c...
Andere Reacties: 7 12-3-2008 11:31:29

mira
trouwauto en rode loper
HeyIk trouw op 8 augustus en ben nog op zoek naar een Hummer voor in te trouwen helaas zijn die huurprijzen zo duur. En toch verkies ik een hummer. Is er iemand die mij kan helpen? EN dan 2 de vraag; waar kan ik een rode loper kopen maar liefst niet ...
Andere Reacties: 3 12-3-2008 10:28:34

Lieselot
tafelaanduiding
hallo allemaal,heeft er iemand een originele manier gezien voor tafelaanduidingen? We zijn niet voor de 'tafelnamen', zijn dus op zoek naar iets originelers...Iemand tips?alvast bedankt!lot
Andere Reacties: 7 12-3-2008 9:28:02

agna
Discobar Studio Sensation
Heeft iemand ervaring met studio sensation(heuvelland) aangeraden door zaal en vrienden...www.studio-sensation.be
Andere Reacties: 0 12-3-2008 4:14:16

sarah
stand up comedian
Heeft er iemand ervaring met een stand up comedian ??? Zo ja, iemand een aanrader?sarahvermeir@pandora.be
Andere Reacties: 2 11-3-2008 23:05:28

sarah
stand up comedian
Heeft er iemand ervaring met een stand up comedian ??? Zo ja, iemand een aanrader?sarahvermeir@pandora.be
Andere Reacties: 2 11-3-2008 23:03:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...