Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Daisy
probleem
Ik heb een berichtje gezet, over bedankjes, nu heb ik al een stuk of 5 reacties gekregen, maar als ik die wil lezen, staat er dat er geen reacties zijn, terwijl ik wel mailtjes krijg!!Ambetant!!mvg daisy
Andere Reacties: 10 15-3-2008 11:35:49

Sophie
SPANNEND
Hey beste medehuwers,Voor is het op de dag van vandaag nog 49 dagen en het is zover.Nu begint het toch wel spannend gaan te worden alhoewel het nog wel even is.Alle voorbereidingen zijn rond. Nu nog gewoon afwachten.Alleen weet ik dat de meeste bruid...
Andere Reacties: 5 14-3-2008 19:52:12

vanessa
van wie komen de ouders ook niet naar het huwelijk
wie trouwt er nog zonder ouders? de ene wil niet komen omdat mijn ma er zou zijn, en hoor ik al een jaar niet meer en de ander profiteert van mijn goedheid heeft al 4 kinderen van 3 venten en heb ik eens goed mijn gedacht tegen gezegd en komt ook nie...
Andere Reacties: 17 14-3-2008 17:06:59

Sa
nieuw forum
Beste makers van dit forumIk heb zopas dit forum www.ik-trouw.org ontdenkt en dit is heel wat ordelijker en overzichtiger dan hier als jullie vernieuwen misschien hier is een kijkje nemen .grts
Andere Reacties: 3 14-3-2008 17:05:19

Nanouchka
schieting
hallo,weet er iemand waar je zo'n luchtkanon kan huren ofzo? WIj doen een schieting maar niet met van dat poeder, lijkt ons te gevaarlijk. Groetjes, Nanouchka
Andere Reacties: 0 14-3-2008 16:58:08

Heidi
vorderingen
hoi medebruidjes,wij trouwen op 12 juli. zijn er onder jullie nog die deze datum kozen en hoever staan jullie eigenlijk al met de planning? Het is wel eens leuk om te weten hoe een ander zijn vorderingen zijn!Groetjesheidi
Andere Reacties: 9 14-3-2008 16:11:00

Ulrike
feestzaal De Merelhoeve in Izegem
Een goeiedag,Heeft er iemand ervaring met de feestzaal 'De merelhoeve' in Izegem? Het lijkt ons een leuke zaal, maar enkele ervaringen/ideeën zijn welkom.Groeten,Ulrike
Andere Reacties: 0 14-3-2008 16:03:56

Evi
wijnen
Hallo,Wij hebben een zaal gehuurd maar daar is geen wijn aanwezig. Nu zitten we te denken hoeveel wijn we moeten kopen en we dachten alleen witte te nemen. Wat denken jullie, alle tips zijn welkom. En ook we zouden liever schuimwijn of peche nemen da...
Andere Reacties: 8 14-3-2008 9:35:24

Evi
08/08/08
Hallo,Zijn er nog koppeltjes op het forum die op 08/08/08 trouwen waar eventueel? En hoe staat het met jullie voorbereidingen.Ik ben precies wat stilgevallen en heb het gevoel dat ik vanalles ga vergeten. Was het al maar de 8ste.Groetjes
Andere Reacties: 10 14-3-2008 9:31:06

Kim
Opgeslagen prijs
Hey,Even een kleine terugslag gehad.. Wij hebben eind 2007 onze bestelling geplaatst bij een traiteur. Nu hebben wij beslist ook onze receptie door hem te laten verzorgen. Dus ik stuur een mailtje om te vragen of dit mogelijk is. Daarin zegt hij dat ...
Andere Reacties: 7 14-3-2008 9:21:10

Kirsten
zangers
hallo,ik heb een probleem.wij hadden in januari onze zangers voor in de kerk al vastgelegd. nu kreeg ik gisteren een e-mail dat ze niet kunnen komen zingen omdat de mensen die voor ons trouwde opgeschoven zijn met hun schema. Ik vind da dus echt niet...
Andere Reacties: 4 14-3-2008 7:14:33

Inge
betalen om te passen?
Hallo,ik vermoed dat jullie me wel gaan kunnen antwoorden. Ik hoorde van verschillende mensen dat je moet betalen om trouwjurken te gaan passen. Is dit waar? Of is dit in sommige winkels zo als je niet direct bestelt? Groetjes,Inge
Andere Reacties: 9 13-3-2008 22:40:48

Nicolas
Faculty club te Leuven
Hallo !Wat zijn jullie ervaringen met Faculty Club + Catering Bart Claes + DJ BOniface ?(--> Prijzen zijn niet van de minste ...)Kan je met de personen ook over de prijs negotieren, of bestaat er geen ruimte voor kortingen en dergelijke.Graag had ...
Andere Reacties: 1 13-3-2008 21:43:36

Kim
Diadeem met steentjes of...
Hoi!Ik had een tijdje geleden "gemeld" dat mijn kapper geen krullen wilde leggen omdat het teveel werk is. Iedereen dacht hetzelfde als ik: andere kapper zoeken dus... En ik heb (makkelijk) een kapper gevonden die het wél ziet zitten o...
Andere Reacties: 5 13-3-2008 21:06:41

mira
Problemen met deze site
HeyAls ik reageer zie ik geen tekst verschijnen ookal heb ik op vernieuwen geklikt.Dan nog vreemder, ik krijg in mijn inbox dat mensen op mijn bericht hebben gereageerd. Maar eens op deze site zie ik weer geen reacties.Wat kan er mis zijn?groetjes MI...
Andere Reacties: 2 13-3-2008 18:33:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...