Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

kim
kapsel + make-up in de omgeving van Tienen
Hallo,Ik ben op zoek naar iemand die zowel het kapsel als de make-up aan huis komt verzorgen. Ik heb niet zoveel zin om de dag zelf nog naar verschillende plaatsen te moeten, vandaar liever de gemakkelijke en hopelijk stressloze oplossing. Iemand voo...
Andere Reacties: 2 19-3-2008 20:58:04

iris
Gaan we omvallen?
Wij willen graag het nummer into my arms van nick cave als openingsdans. Is dit gepast? En als het gepast is, is het dan niet te langzaam? Wij zijn wel niet zo schitterend in samen de maat houden :-)
Andere Reacties: 9 19-3-2008 20:45:57

Sabrina
dj en feestzaal in de omgeving DILBEEK
Hallo,wij trouwen op 18.07.2009 en zijn begonnen met onze plannen ik zou graag een feestzaal vinden in de omgeving van dilbeek en een supertoffe dj maar hij zou zowel nederlands als frans moeten kunnen is er iemand die mij iets kan aanraden,alvast be...
Andere Reacties: 4 19-3-2008 20:33:45

sophie
titel van liedjes
Hallo iedereen.Ik was overlaatst eens bezig op het internet voor de voorbereidingen van mijn huwelijk.Ik was op zoek naar gedichten voor op mijn misboekje te zetten.Omdat ik weet dat er altijd veel gedichten van Toon Hermans worden gebruikt zocht ik ...
Andere Reacties: 5 19-3-2008 20:11:27

kimberly
Diner Eretafel!
Hallo allemaal,Zit met een probleem! Heb grote ruzie met mijn schoonouders over de eretafel!Mijn ouders zijn momenteel aan het scheiden en zou liefst deze niet samen zetten!Dit is toch nie abnormaal???volgens mijn schoonouders wel!!! dus had ik op he...
Andere Reacties: 12 19-3-2008 19:54:38

Sabine
Binnenlocatie foto's Leuven
Nog 2,5 week te gaan, en we hebben nog geen binnenlocatie in Leuven.Iemand tips?
Andere Reacties: 4 19-3-2008 19:37:26

KELLY
AUTOS
hey camilla waar heb jij die autos zo goedkoop gevonden?
Andere Reacties: 2 19-3-2008 18:15:00

Annelies
volgorde suite
Hallo,Vraagje, wij hebben geen ceremoniemeester op ons huwelijksfeest. Maar graag hadden wij geweten hoe we onze intrede moeten maken in de kerk zelf. (de volgorde van de suite)grtz
Andere Reacties: 4 19-3-2008 17:35:28

Helen
inhoud huwelijksviering
Hallo iedereenWij trouwen op 29/08/08 en gaan niet voor de kerk trouwen, maar hebben wel een viering in een mooi ontwijde kapel. Wij hebben er bewust niet voor gekozen om met een professionele voortreder te werken, maar laten onze viering leiden door...
Andere Reacties: 9 19-3-2008 14:10:03

bjorn
feestzaal
Aan de mensen die nog een zaal zoeken voor de 20ste december van dit jaar. 't Gravenhof in Torhout is nog vrij. Wij gingen daar ons feest geven, maar zijn ondertussen zwanger (voor midden november) Zien een feest niet meer zitten. Als je geïnter...
Andere Reacties: 0 19-3-2008 13:40:43

Lien
schoenen
hallo allemaalik zou trouwen in het brons, maar vind geen schoenen die daar bij passen.ook vraag ik me af of een boeket van zonnebloemen daar zou bij passen, of welke kleur zouden jullie nemen?alvast bedankt
Andere Reacties: 8 19-3-2008 12:37:37

Katrien
auto huren
Heeft iemand een idee van wat het kost om een ceremoniewagen te huren? We dachten aan een kevertje... Is dat dan met bestuurder of zonder? en voor hoeveel uur?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 7 19-3-2008 10:48:46

janne
wanneer gaan voor een proefkapsel?
Hey! Hoelang op voorhand zou ik het beste gaan om een proefkapsel en proefmake-up uit te proberen?Groetjes
Andere Reacties: 14 19-3-2008 9:19:07

Kirsten
trouwringen
hallo bruidjes,is er iemand zijn trouwringen al gaan kopen met fede di oro in izegem? dat is rechtstreekse verkoop. is het de moeite voor de prijs als ik van limburg tot izegem rij?is het er veel goeiekoper?alvast bedanktgroetjes
Andere Reacties: 12 19-3-2008 7:57:33

Kirsten
trouwringzen
Andere Reacties: 0 19-3-2008 7:55:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...