Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Evi
bestellen op avondfeest
Hallo,Ik heb een vraagje voor mensen die ook enkel een zaal afhuren en voor de rest alles zelf regelen. Wij hebben enkele mensen gevonden die tijdens ons avondfeest willen bestellen maar hebben er geen idee van hoeveel je die mensen dan per uur betaa...
Andere Reacties: 2 2-3-2008 19:40:18

SOFIE
openingsdans
Hallo,Ik had eens graag jullie mening geweten over de keuze van onze openingsdans.Mijn toekomstig ventje had graag het liedje "mia" van gorky, ik vind het liedje wel ok, maar als openingsdans????Wat denken jullie hiervan.groetjes sofie
Andere Reacties: 2 2-3-2008 18:09:15

Ann
FOTOLOCATIE GEZOCHT
Hallo iedereen.Ik trouw dit jaar op 12 december. Nu is mijn vraag of jullie een mooie locatie weten in de omgeving van Ham/Tessenderlo of Heusden-Zolder.Met vriendelijke groet, Ann.
Andere Reacties: 0 2-3-2008 15:30:34

Jennifer
Ceremoniewagen: NIET TE CHIQUE WEL ORIGINEEL
Hallo collega-bruidsparen,wij zijn nog op zoek naar een ceremoniewagen. Je vindt genoeg ceremoniewagens maar wij zijn op zoek naar een de meest FOUTE ceremoniewagen. Het moet lieft een gedateert model /oldtimer zijn (bv. een oude logge LADA....) H...
Andere Reacties: 2 2-3-2008 14:54:33

katrien
uitnodigingen met foto's
hallo allemaal, wij zouden graag onze uitnodigingen met foto's maken. Heb op het net al zitten zoeken naar sites met voorbeelden, maar kan er geen deftige vinden. liefst geen kaartjes zoals je bij blokker en kruidvat kan vinden maar iets in de aard v...
Andere Reacties: 9 2-3-2008 14:34:51

Kathleen
Burgelijk huwelijk
Hoi, mijn vriend en ik trouwen in september 08 enkel voor de wet. Daar we al 20 jaar samen zijn, allebei 40 worden dit jaar (sowieso genoeg redenen voor een feestje ;-)), niet opteren voor een kerkelijk huwelijk, zou ik heel graag op het avondfeest t...
Andere Reacties: 6 2-3-2008 13:40:51

silvy
Sandra 12/04/08
Hoi Sandra,Ben jou al een aantal keren tegen gekomen op dit forum en nu las ik dat jullie zouden beschikken over het liedje "you are" van nathalia. ZOu je dit aub ook naar ons kunnen doorsturen?silvyvanthielen@hotmail.comAlvast heel hard be...
Andere Reacties: 4 2-3-2008 13:27:40

Kimberly
Cado ouders
Hallo,Heeft er iemand tips voor cado's voor onze ouders?We hebben al gekeken naar zo ne spiegel, maar het is dit nog nie echt wat we zoeken.Alle tips zijn welkom!GroetjesBart en Kimberly
Andere Reacties: 5 2-3-2008 11:53:18

Jill
@karolien e-mail
Hey Karolien,hierbij mijn mailadresjill.colson@telenet.bealvast bedankt!
Andere Reacties: 0 2-3-2008 10:04:10

sarah
Foto locatie
Hey, als locatie voor onze foto's hadden we het kasteeltje in leut in gedachten,heeft iemand een andere mooie locatie regio Genk-Maasmechelen?Alvast bedanktGrtz sarah
Andere Reacties: 5 2-3-2008 9:55:17

Jill
@ Elke en/of Karolien ivm Lauwers
hey dames,bedankt voor jullie reactie ivm Lauwers.Ik heb echter de voorbije week al een paar keer proberen contact op te nemen met Lauwers, maar helaas zonder succes.Verder vind ik ook nergens een foto van de bus van Lauwers.Kunnen jullie mij zeggen ...
Andere Reacties: 1 1-3-2008 22:43:21

christel
dj
hallo heeft er iemand enige ervaring met dj rik uit maldegem
Andere Reacties: 1 1-3-2008 20:22:30

San
Annulaties avondgasten
Dag allemaal, ik heb een vraagje in verband met de uitnodigingen. De eerste week van feb hebben wij de uitnodigingen gestuurd. Omdat er altijd zo een misverstanden zijn over wel of niet verwittigen hebben wij besloten om te vragen dat ze altijd iet...
Andere Reacties: 9 1-3-2008 19:42:36

Sofie
Indeling v/d dag
Hallo, wij zitten met een "gat" in onze dagindeling. Wij trouwen om 13u30 in het stadhuis en om 18u begint de receptie in de feestzaal. Wij zitten dus met een gat van ongeveer 2,5 uur waarin we niet weten wat te doen?? De foto's worden in d...
Andere Reacties: 4 1-3-2008 19:28:04

valentine
pijn :-(
Dag bruidjes!Ben al enkele dagen niet op het forum geweest Omdat ik een chronische sinuslijder ben had ik besloten een sinusoperatie te ondergaan om op onze dag de kans op hoofdpijn of stemverlies ... te verkleinen Kan niet omschrijven hoeveel last ...
Andere Reacties: 5 1-3-2008 18:31:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...