Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

karolien
trouwringen antwerpen
hallo,We gingen gisteren op zoek naar trouwringen in Antwerpen, en natuurlijk kwamen we ook langs de diamantwinkels rond het centraal station. Wie heeft er hier al ervaring mee of wat denken jullie ervan?Is hun werkwijze een beetje 'zuiver'? Ze zijn ...
Andere Reacties: 27 26-2-2008 13:49:11

Kelly
reclame op dit forum
Hallo iedereen,Er moet me iets van het hart. Ik volg nu al een tijdje dit forum. Regelmatig worden er berichten gepost van bedrijven/organisaties. Op zich vind ik dit niet erg (kan misschien soms zelfs nuttig zijn), zolang het niet teveel wordt, m...
Andere Reacties: 17 26-2-2008 11:52:22

ann
deejay
Op de trouwbeurs in Kortrijk stond dj Gi Van aalst. Iemand ervaring hiermee?Dankjewel x
Andere Reacties: 1 26-2-2008 10:00:36

SOFIE
babbelbox
hallo, Eerder hier vroeg ik, mensen die ervaringen hadden met message in a box.Nu ben ik op de firma "dvd babbelbox" terechtgekomen, iemand hier al ervaringen mee? Valt van prijs echt goed mee, en is eigelijk het zelfde principe als message...
Andere Reacties: 5 25-2-2008 23:24:47

wendy
zeer dringed hulp nodig
wij trouwen 23/08/2008 en wij zijn bezig met onze muziek vast te legen maar nu komt het wij hebben alle 2 onze opa af ge geven en wij zoeken een kippe vel liedje mooi en teder om te draaien als wij hun herdenken in onze trouw mis liefst nederland...
Andere Reacties: 15 25-2-2008 22:04:13

silvy
haaraccesoires
Hallo allemaal,Weet er iemand een winkel waar ze haaraccesoires verkopen die bruikbaar zijn om in een bruidskapsel te verwerken? Graag regio Maasmechelen, Genk en Hasselt. Ben al in Genk bij veritas geweest maar daar hadden ze niets. Ook allerlei kl...
Andere Reacties: 6 25-2-2008 18:51:33

Joke
Drank limoengroen en turkoois
Heyhey,Wij zouden willen werken met de kleuren turkoois en limoengroen voor onze bedankjes.Voor de mannen denken we aan kleine jeneverflesjes.Weet er iemand waar ik drank kan vinden in het kleur limoengroen of turkoois en welke drank dit dan is?Groet...
Andere Reacties: 10 25-2-2008 18:10:03

leslie
kleine eifeltorens voor de tafel
Hallo iedereen,Aangezien mijn vriend met in Parijs ten huwelijk heeft gevraagd, leek het ons wel fijn om zo van de kleine beeldjes van de eifeltoren aan de gasten te overhandigen bij het binnenkomen met hun tafelnummer eraan gehangen.Alleen hebben we...
Andere Reacties: 4 25-2-2008 17:41:05

Nele
Huur van Jacquets
Hey,Wij willen voor de mannen van de suite jacquets gaan huren. Weten jullie leuke adressen in Limburg of in de Kempen (mol-lommel)?Alvast bedanktNele11/10/08
Andere Reacties: 1 25-2-2008 16:41:53

Ine
sleutels
HoiWij trouwen op 16 augustus. Omdat we graag een rode draad door onze huwelijksviering wilden kozen we voor "sleutel" als symboliek.Nu willen we graag onze misboekjes versieren met een lintje waar een sleuteltje aanhangt.Heeft iemand een i...
Andere Reacties: 5 25-2-2008 15:58:07

Ine
sleutels
HoiWij trouwen op 16 augustus. Omdat we graag een rode draad door onze huwelijksviering wilden kozen we voor "sleutel" als symboliek.Nu willen we graag onze misboekjes versieren met een lintje waar een sleuteltje aanhangt.Heeft iemand een i...
Andere Reacties: 0 25-2-2008 15:48:55

Patricia
Proeven van menu Den Hof
Beste medebruidjesWij zijn zaterdag 23/02 met beide gezinnen (mijn mams, zus met vriend, papa met vriendin; mn vriend zijn mama met man, zn broer) gaan eten in de feestzaal waar ons trouwfeest door zal gaan. Dat is Den Hof in Zelzate.Daar hebben we h...
Andere Reacties: 3 25-2-2008 13:10:12

Marisa
Drukkers regio Waregem-Kortrijk
Hallo iedereenWie weet er in de regio van Waregem-Kortrijk een goeie maar ook goedkope drukker voor onze uitnodigingen.Zou er ook iemand voorbeelden hebben van een uitnodiging van wat er allemaal op moet staan vanbinnnen.Jullie zouden mij daar echt e...
Andere Reacties: 3 25-2-2008 13:04:12

Lien
ZONNEBLOEMEN
hallo bruidjesik vraag me af of onder jullie ook zonnebloemen in boeket hadden? hebben jullie ideetjes? ik trouw eind september, zou dat dan haalbaar zijn?
Andere Reacties: 3 25-2-2008 12:58:06

Lien
ZONNEBLOEMEN
hallo bruidjesik vraag me af of onder jullie ook zonnebloemen in boeket hadden? hebben jullie ideetjes? ik trouw eind september, zou dat dan haalbaar zijn?
Andere Reacties: 1 25-2-2008 12:58:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...