Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lies
gezocht: mooie gezellige locatie vr alternatieve ceremonie regio Gent of in Sint-Laureins
Hallo,Wij gaan niet voor de kerk trouwen maar zouden wel een alternatieve ceremonie houden. Nu zijn wij nog op zoek naar een mooie, beetje romantisch, gezellige locatie, ergens in Gent/Sint-Laureins waar we die viering zouden kunnen doen.Echt alle ti...
Andere Reacties: 4 23-2-2008 9:15:12

Wendy
Bruidjes voor juli 2008
Hallo bruidjes, dat is ook weer even geleden. Zaterdag ben ik, samen met mijn ma en beste vriendin, mijn bruidsjurk gaan kiezen. Het is schitterend!!!! Voelde mij net een prinses! (lach) Ik heb soms wel moeite om het te verzwijgen, maar ik hou het no...
Andere Reacties: 6 23-2-2008 7:46:29

Joke
ERVARING
Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met opsteekkapsels(heel lang haar), verzorging (nagels,maquillage),... in de regio Torhout, Lichtervelde prijs?
Andere Reacties: 1 23-2-2008 0:17:17

Joke
Gastenboek
Heyhey,Eventjes een vraagje over een gastenboek.Wij geven een grote receptie van 2 uur en een half uur later begint ons avondfeest (opnieuw met een receptie).Wat doen jullie met het gastenboek?Laten jullie de receptiegasten hierin ook schrijven of ho...
Andere Reacties: 2 22-2-2008 17:33:03

Soetkin
dessertbord of dessertbuffet ?
Wat zouden jullie als genodigde verkiezen: een dessertbord of een dessertbuffet?Voor wat betreft onze feestzaal is het nadeel van het dessertbuffet -in mijn ogen-dat het niet in porties is uitgestald. Er is bijvoorbeeld één grote kom chocom...
Andere Reacties: 10 22-2-2008 17:09:56

Karen
Trouwen op 04 juli 2008
Ben gewoon eens benieuwd. Ben hier nog niemand tegengekomen die trouwt op 04 juli 2008??? Zo ja, waar trouwen jullie? xxx
Andere Reacties: 10 22-2-2008 16:48:20

Ann
Jullie mening gevraagd?
Dag allemaal, ik heb een klein probleempje. Een maand geleden hebben wij onze ringen besteld, nu een paar dagen geleden kwamen we bij mijn vriend zijn tweelingszus en hadden we het erover. ze vroeg hoe ze eruit zagen en als puntje bij paaltje blijkt ...
Andere Reacties: 5 22-2-2008 16:39:12

Cindy
puur gemak
Hallo dames,Nu zit ik toch met een dilemma hoor! Ik trouw binnen 3 weken, het is met een dansfeest en daar zit ik met mijn probleem. Ik dans dolgraag en ik heb zoiets van 'alle remmen los' :-) maar dat zie ik niet goed zitten met dat ambetant kleed....
Andere Reacties: 4 22-2-2008 16:32:08

Sanne
Recatie's huren oldtimer bus bij Bruidsparadijs
hallo,Wij hebben onlangs een oldtimer bus gereserveerd voor onze trouw bij het Bruidsparadijs-antique auto.Heb nu op het forum véél negatieve kritiek gelezen van het bruidsparadijs. Heeft iemand soms ervaring met het huren van een oldtimer...
Andere Reacties: 3 22-2-2008 12:47:56

Redactie
Wat wilt u gewijzigd zien aan deze website?
Beste bezoekers,Wij zijn momenteel bezig met het opmaken van een nieuwe versie van deze website.Het is uiteraard de bedoeling de website aan te passen aan de wensen van de bezoekers. Hebt u suggesties? Dan is dit het moment om deze neer te pennen en ...
Andere Reacties: 26 22-2-2008 11:36:06

Evi
sneltekenaar/karikaturist
Hallo,Kent er iemand een sneltekenaar/karikaturist die wil 2uurtjes 'optreden' regio West-Vlaanderen. Lijkt me wel een leuke vorm van entertainment tijdens de eerste receptie. Zijn er nog mensen die dit doen of gedaan hebben??grtjs
Andere Reacties: 3 22-2-2008 11:24:11

Ann
bruidjes regio leuven
hey, ik vroeg me af of er nog bruidjes zijn die dit jaar in de omgeving van leuven trouwen? Waar en wanneer dan? en hoever staan jullie met de voorbereidingen?Wij trouwen 06/09/2008 te oud-heverlee.grtzAnn
Andere Reacties: 15 22-2-2008 11:18:52

sarah
18/07
Hallo,wie van jullie stapt er ook in het huwelijksbootje op 18 juli?Hoe vorderd de voorbereiding bij jullie?Grtz sarahp.s.: nog 147 dagen tegaan!!
Andere Reacties: 7 22-2-2008 10:32:30

inge
Huwulijk op vrijdag 01/08/08
Hallo,Ik vroeg me af welke bruidsparen er nog de grote stap zetten op 1 augustus deze zomer.En hoever staan jullie met de voorbereiding en waar gaat jullie huwelijk door.Van ons gaat deze door in West-Vlaanderen in Veurne.Groetjes Inge
Andere Reacties: 2 22-2-2008 8:51:01

Kim
dans lessen geel mol of omstreken
Hallo;wij zouden graag wat danslessen volgen.Mijn vriend is namelijk niet zo goed in dansen.Weet er iemand waar je privélessen kunt volgen in de omgeving van Mol of GeelAlvast bedankt.groetjesKim26/07/2008
Andere Reacties: 2 22-2-2008 7:27:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...