Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Peggy
"origineel" Trouwkleed te koop maat 44-46
Zoals de titel al aangeeft verkoop ik mijn trouwkleed.Het is een cremwit kleed met lichtbruine kant, pareltjes en borduursel.Wil je een niet al te groot budget besteden aan je jurk en wil je geen kleed waarvan er 13 in een dozijn zijn, dan is dit mis...
Andere Reacties: 0 11-2-2008 20:23:47

Peggy
avant-première 27 dresses
Hey iedereen,Vorig jaar kon je meedoen met peugot om om je trouwdag een mooi versierde wagen te winnen, waarmee je heel het weekend mocht mee rondrijden.Helaas waren we niet bij de gelukkigen, maar onlangs kreeg ik een mail om naar de avant-premi...
Andere Reacties: 0 11-2-2008 18:45:07

karlien
Relatieviering
Hallo,wij trouwen op 28 juni, en zouden graag een viering doen.Aangezien mijn vriend al eens getrouwd is, mogen wij geen misviering doen.Nu doet onze priester zeer lastig. Hij vind dat het eigenlijk niet kan dat we een viering willen doen.Als hij de ...
Andere Reacties: 6 11-2-2008 16:07:45

Inge
Korting reisbureau?
We hebben onze huwelijksreis naar Mauritius vastgelegd. Zijn er nog mensen die naar Mauritius gaan en hoeveel kost het jullie ongeveer? We hebben zeker niet de duurste prijs/nacht genomen en nog verschoten we enorm. Ik heb al heel wat gelezen en dach...
Andere Reacties: 7 11-2-2008 14:37:15

daisy
ervaringen zuid - afrika
Hoi allemaal, wij zouden hele graag op huwelijksreis gaan naar Zuid - Afrika. Heeft iemand dit al gedaan of zijn jullie van plan dit te doen? We zouden sowieso graag op safari gaan maar ook wat genieten aan het zwembad van een mooi hotel. Het blijkt ...
Andere Reacties: 5 11-2-2008 14:18:20

anuschka
Schieting
Hallo bruidjesZoals bij vele zal er bij ons ook een schieting zijn 2 dagen voor de trouw! Nu vraag ik mij af wie je allemaal moet vragen voor die avond? Het is nu niet de bedoeling voor die avond al een grote receptie te geven! Die krijgen ze 2 dagen...
Andere Reacties: 5 11-2-2008 13:34:51

Nathalie
Draaiboek
Beste bruidjes,Met nog slechts 32 dagen op de tellen wordt het tijd om de kleine details uit te werken.Wie wil er haar draaiboek doormailen naar mij? fikachu@gmail.comDankuwel!Groetjes, Nathalie14 maart 2008
Andere Reacties: 8 11-2-2008 12:10:53

Liese
wanneer wat regelen?
Dag aanstaande bruidjes,aangezien ik zowel in de vriendenkring als in de familie de eerste ben die trouwt, heb ik niet echt iemand aan wie ik raad kan vragen of die mij een beetje kan assisteren bij het organiseren van ons huwelijk(sfeest). We trouwe...
Andere Reacties: 7 11-2-2008 9:48:26

Ann
eventjes overgelukkig :d
Vandaag kreeg mijn ventje het plots in zijn hoofd om de huwelijksreis te gaan boeken en nog eens naar ringen te gaan zien :d En jaja, ringen zijn besteld en betaald en reis is geboekt :d Mijn geluk kan niet meer op, vooral omdat hij het was die het v...
Andere Reacties: 1 10-2-2008 22:02:24

Sofie
Iets speciaals in de feestzaal???
Hallo,Wij zijn goed op schema met de voorbereidingn dus heb ik nog wat tijd om voor iets extra te zorgen.doen jullie iets speciaals in de feestzaal?wij hebben een gastenboek maar ik zou graag willen dat er ook nog toffe dingen erna zijn voor de gaste...
Andere Reacties: 9 10-2-2008 19:58:51

Sofie
@ Sarah ivm Hotel Pita Maha - Bali
Hallo Sarah!Ik las net dat jij op 26 mei vertrekt naar Bali naar de Royal Pita Maha. Wij vertrekken ook op maandag 26 mei, maar naar de 'gewone' Pita Maha!!!Dat is pas grappig... Vlieg je ook met Singapore Airlines? Wij vertrekken uit Zaventem met ee...
Andere Reacties: 2 10-2-2008 18:32:25

annemie
23-02-2008
Hoi medebruidjes,ben begonnen aftellen bij 309dagen, nu zijn t er nog 13. Kan ni eten, ni slapen, en toch kijk ik er zo naar uit. Begin nu al spontaan van geluk te wenen als ik denk aan die dag. Zit nu alleen een beetje met het weer. Weet er iemand e...
Andere Reacties: 7 10-2-2008 17:06:29

wendy
wou dat het maar een nachtmerrie was....
hallo iedereen,wat er mij nu overkomt kan ik bijna met geen woorden uitleggen. ik kan het zelf nog niet echt vatten.wij zouden trouwen op 27-09 . kleed is gekozen,alles besteld,voorschotten betaald.mijn vriend kwam vannacht niet thuis!hele nacht lag ...
Andere Reacties: 18 9-2-2008 21:55:36

Kim
ringen
hallokes, we zijn gisteren voor de eerste keer eens gaan rondkijke voor onze ringen.En we waren beiden helemaal weg van de ringen van Nico Teaymans.Nu zag ik dat de ringen van fede di oro (structuur ringen) daar ook een beetje op lijken weet iemand h...
Andere Reacties: 4 9-2-2008 20:10:36

Sofie
Hotelkeuze Bali
Hallo iedereen,Zijn er onder jullie die ook voor Bali kiezen / kozen als (huwelijks-)reis?Hebben jullie hotelaanraders?Wij twijfelen nu tussen Nusa Dua Beach Hotel & spa en The Laguna Resort & spa...Kennen jullie één van deze hotels...
Andere Reacties: 9 9-2-2008 19:53:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...