Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

sarah
stel jezelf voor...
dag bruidjes en bruidegommen.. Het nieuwe forum blijft nog een maandje weg en dus ben ik intussen heel benieuwd wie wie is...wie zijn jullie? wat voor trouw doe je? hoe lang samen? en ???groetjes
Andere Reacties: 59 7-2-2008 21:23:05

Sofie
kaft misboekje
hallo,ik ben druk bezig met mijn misboekje maar de inspiratie ontbreekt mij echt voor een leuke en toffe kaft.wie kan mij helpen?zijn voorbeeld toesturen? of zijn er websites?bedankt,
Andere Reacties: 4 7-2-2008 19:21:02

Leen
kapper regio Tielt
Hoi!Kent iemand een kapper-kapster in de regio van Tielt die gewoon is om bruidskapsels 'samen te stellen' zonder dat je haar daarbij op een stijve massa lijkt? Het mag dus niet te gemaakt, te gelakt zijn...Avast bedankt!Leen
Andere Reacties: 0 7-2-2008 18:12:22

Sophie
Aan Jennifer - Big Ben
Hey Jennifer,Klinkt alvast super. Kun je misschien een foto of zo doorsturen van jullie uitnodiging? Of hebben jullie misschien een website waar dit op staat?Alvast super bedankt!sophiesteevens@hotmail.comGroetjesSophie
Andere Reacties: 0 7-2-2008 17:53:15

Inge
Tafelgebed
De pastoor heeft bij nazicht van mijn zelfgemaakt misboekje de Prefatie geschrapt (wegens te oubollig) dus nu moet ik van hemOfferandegebedTafelgebedOnze Vaderhebben. Maar ik vind niet veel terug van tafelgebed (wel dankgebed of eucharistisch gebed.....
Andere Reacties: 3 7-2-2008 14:55:10

Lore
Linx Hasselt
Weet iemand over nog interessante koopjes te doen zijn in de Linx-winkel in Hasselt. Ik en mijn moeder zijn allebei nog op zoek naar suitekledij.Is iemand daar recentelijk nog geweest?Alvast bedankt voor de info
Andere Reacties: 13 7-2-2008 13:23:18

Liese
Trouwen in april of mei??
Hello brides to be :),mijn vriend en ik zijn het erover eens dat we willen trouwen in de lente of zomer van 2009. Nu is het zo dat we aan beide kanten van de familie met veel studenten zitten die natuurlijk blok en examens hebben en waar we dus reken...
Andere Reacties: 5 7-2-2008 10:31:31

Sylvia
misboekjes - hoeveel exemplaren
Hey,hoeveel boekjes laten jullie afdrukken??? heb hier echt geen idee van, natuurlijk komt niet iedereen, maar de helft is dat haalbaar van de gastenlijst?? wij zijn zelfstandige, als daar ook mensen van komen kijken... pfff al die beslissingengroe...
Andere Reacties: 7 7-2-2008 10:13:28

Sylvia
Dagindeling
Dag bruidjes en bruidegom!!Ik zit even te worstelen met mijn dagindeling... wij wilden graag de receptie bij ons thuis houden, direct na de misviering, maar wordt dit wel gedaan?? Receptie zou om 13u beginnen, dit om het probleem te vermijden dat de ...
Andere Reacties: 2 7-2-2008 9:58:20

frank
walking dinner
berichtje voor Sarah: Ik ben Frank je vroeg me info ivm walking dinner....laat je email evn achter dan contacteer ik jou! groetjes
Andere Reacties: 1 7-2-2008 9:36:20

Els
we gaan er aan beginnen
Hoi medebruidjes!Eindelijk... het is gebeurd! Heb vanavond m'n lang verwachte huwelijksaanzoek gehad... Ben super gelukkig, maar wat nu?Zijn ook sinds eind september gestopt met de pil, maar voorlopig zonder resultaat... Heeft er iemand een idee of e...
Andere Reacties: 7 6-2-2008 22:41:11

Kim
Misboekje
Hoi bruidjes,Even een praktisch vraagje. Wij zijn bij onze pastoor geweest en hij heeft ons een opsomming gegeven van alles wat er in een trouwmis "moet" zitten. Moet je ook weten dat de pastoor in kwestie al 72 jaar is en reeds 11 jaar gee...
Andere Reacties: 22 6-2-2008 21:55:09

evelyne
huwelijkskaars
Hoe heet die winkel in Roeselare ook alweer waar je mooie huwelijkskaarsen kan vinden?
Andere Reacties: 4 6-2-2008 20:45:08

Sandra
welk bruidsboeket
halloik was nieuwsgierig, welk bruidsboeket nemen jullie van kleur?hoe gaat dit in zijn werk, moet je een foto tonen aan de bloemist of heeft hij foto's of geef je gewoon een kleur op?ik ben heel kieskeurig en heb schrik dat het boeket niet zal zijn ...
Andere Reacties: 1 6-2-2008 20:40:22

Sandra
draairingen
halloiemand ervaring met draairingen als trouwring?
Andere Reacties: 5 6-2-2008 20:38:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...