Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

kelly
hoe afspreken
Hallo,weet iemand hoe of waar de familie en de getuigen afspreken voor mijn ventje me thuis komt oppikken? Komen ze allemaal tot bij mij of gaat er een deel naar mijn schoonouders en een deel naar mij
Andere Reacties: 5 31-1-2008 19:58:35

kelly
huwelijkszegening of niet??
Hallo, wij hebben besloten om een dankmis te doen nu zei de pastoor dat hij de trouwgelofte niet deed maar wel de ringenzegenen. Nu weet ik niet goed of de huwelijkszegening en de trouwkaarszegening er wel in zitten. Kan iemand mij hier een antwoord ...
Andere Reacties: 2 31-1-2008 19:54:23

Kelley
@ Céline - RE: DJ Gi Van Aalst Productions
Céline, wij zouden idd graag dj Andy boeken maar hadden toch graag geweten of het om Andy Brouckaert gaat?
Andere Reacties: 1 31-1-2008 19:48:16

sibille
trouwkleed
Beste bruidjes,aangeboden nieuwe trouwjurk van het merk linea rafaelli bestaande uit bustier en rok en stola.Indien interresse kan ik je foto's doormailen,het kleedje is ook te zien op kapaza.Ik had maatje 38,maar door zwangerschap is het te klein.Ha...
Andere Reacties: 0 31-1-2008 19:00:02

melissa
opnieuw ceremoniemeester gezocht fotograaf en videograaf betaalbaar
hey mensenik heb just slecht nieuws ontvangen van mijn ceremoniemeester.dus ben verplicht van een niewe ceremoniemeester te zoeken.via de ceremoniemeester had ik een fotograaf en een videograaf maja da valt ook weg dus dat word ook weer gezocht liefs...
Andere Reacties: 5 31-1-2008 17:58:37

Céline
@veerle - plantacion del Sur tenerife
Dag Veerlewij staan op het punt dit hotel te boeken. Kan je mij nog meer feedback geven aub. We hebben enkele negatieve reacties gehoord ivm het eten.Je kan me mailen of via het forum antwoorden.celine_jan@hotmail.com
Andere Reacties: 4 31-1-2008 17:21:57

Indra
san patrick jurken
hallo weet iemand wat de trouwjurken van san patrick kosten, daar vind ik er supermooie bij!alvast bedankt groetjes Freia
Andere Reacties: 5 31-1-2008 16:44:20

Tilly
@ Britt
Brittik las net dat U binnenvuurwerk hebt voor tijdens de openingsdans!?Kunt U mij daar mee info over geven?Waar kan ik het vinden?Hoeveel kost het?Wanneer gebruik je het tijdens de dans?......via mail kan ookalaskanmalamute2@hotmail.commercikesgroet...
Andere Reacties: 1 31-1-2008 16:38:15

Nanouchka
kleren bruidegom
hey bruidjes,waar vind je toffe kledij voor mannen??? Mijn ventje wil geen traditioneel kostuum dragen, vind ik zelf ook niet zo mooi... We willen iets moderns en betaalbaar van prijs. Kunnen jullie mij aub helpen???Groetjes, Nanouchka
Andere Reacties: 0 31-1-2008 16:24:27

Tamara
mama heeft het moeilijk
hallo,vorig weekend heeft mijn ventje mij ten huwelijk gevraagd. Joepie!!! toen we het onze ouders gingen vertellen was mijn ma enthousiast (wat ik niet verwachte) maar toen ik vanmorgen belde om haar op de hoogte te houden van de feestzalen (we zoud...
Andere Reacties: 4 31-1-2008 15:51:07

D
hof van wayenborch
Iemand ervaring met het Hof van Wayenborch?Zo ja, welke gerechten, dessertjes, extra's zijn aangeraden?GroetjesDana
Andere Reacties: 3 31-1-2008 15:42:45

Sandra
onverschilligheid
halloeven mijn hartje luchten...Ik heb soms het gevoel dat ik de enige ben die me iets aantrek van onze bruiloft. Mijn verloofde heeft de vraag gesteld en daarmee is de kous af. Met de organisatie houdt hij zich niet bezig, vraag ik er iets over, dan...
Andere Reacties: 13 31-1-2008 14:49:37

Patricia
@Charlotte Mauritius
CharlotteWij gaan ook naar Mauritius. Wanneer trouwen jullie en wanneer vertrekken jullie dan op reis?Met welke maatschappij hebben jullie geboekt?Ik zie er al heel erg naar uit. Heb ondertussen ook een boekje via de ambassade ontvangen met echt heel...
Andere Reacties: 4 31-1-2008 14:42:30

petra
kort versje op uitnodiging
halloMorgen moet ik definitief onze tekst doorgeven aan de drukker.We hebben al een tekstje langs boven. Maar ik twijfel beetje of dit wel tof is. Voorlopig hebben we dit:Het moetst er toch eens van komen,zij in een jurk, hij in een pakéén ...
Andere Reacties: 14 31-1-2008 14:25:09

jill
huwelijksviering
hoi,zoals zovelen ben ik nu met mijn huwelijksmis bezig. Ik vind het moeilijk om een tekst voor de eerste lezing te vinden? Kan iemand mij hierin helpen?bedanktJill
Andere Reacties: 6 31-1-2008 14:09:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...