Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kirsten
auto's
hallo,wij trouwen op19 juli we zijn nog op zoek naar een club van auto's die willen rijden op onze trouw, voor de suite.Niet te duur.Hetzelfde welk model van auto geen voorkeur.weet er iemand raad.Goetjes
Andere Reacties: 1 28-1-2008 21:52:40

nathalie
chocoladefontein
dag allemaal!!!Om het klassieke dessertbuffet beke af te wisselen met iets anders, zouden we graag de combinatie maken met een chocoladefontein...weet iemand waar je die kan huren?bedanktnathalie
Andere Reacties: 1 28-1-2008 21:32:46

Jill
Mis bijwonen?
Andere Reacties: 0 28-1-2008 20:37:24

betsy
smoking
hoi iedereen,ik ben van lichtaart en vroeg me af of iemand redelijk dichtbij smokings te huur wist
Andere Reacties: 0 28-1-2008 19:49:07

Laura
Hof van Reyen - Boechout
Heeft iemand al ervaring met het Hof van Reyen in Boechout? Ik wil die feestzaal eens gaan bezichtigen want de foto's lijken me mooi en het eten lijkt me heel lekker.
Andere Reacties: 3 28-1-2008 19:30:37

Liesbeth
Plus en minpunten
Hoi iedereen,wij willen ons feest zelf organiseren (bedoel dus: niet in een feestzaal, maar bevoorbeeld in een parochiezaal of zo).Maar ik heb schrik dat er iets teveel bij komt kijken op de dag zelf. Wie kan er even zijn gedacht of bevindingen meede...
Andere Reacties: 9 28-1-2008 19:06:21

Marie
pronovias: duurder/goedkoper in Nederland?
Zoals in mijn vorige post, al bleek, ik heb vandaag mijn droomjurk van pronovias gekozen. Hebben jullie er een idee van of het duurder/goedoper is in Nederland voor dat merk? Groetjes, Marie
Andere Reacties: 3 28-1-2008 18:57:58

annick
Hallo,Wij zijn op zoek naar een mooie locatie rond Gooik. Kunnen jullie ons hierbij helpen? Alvast bedankt! Annick
Andere Reacties: 1 28-1-2008 18:52:54

Marie
kleed gevonden!!
Hello!! Ik ben vandaag gaan passen, ik vond het zoooo leuk, je voelt je écht als een prinses gewoon! Ik ben bij Bruidshuis Ellen geweest in Oostburge ne ik kan het echt aanraden! Ik had een hele vriendelijke verkoopster en ze had meteen door wat...
Andere Reacties: 4 28-1-2008 18:51:04

Jill
Activiteit namiddag
Hallo bruidjes,ik zit met het volgende 'probleem'.Wij trouwen op 9/8/08 om 11u30 voor de wet en om 12u in de kerk. We zouden een broodjesreceptie willen voorzien voor de 'suite'. Dit is al ongeveer een 35-tal personen. Hier zouden we dan ook nog een ...
Andere Reacties: 2 28-1-2008 17:23:38

Debby
contract domein Martinus?
Hey iedereen,Ik moest geen contract of dergelijke ondertekenen voor de feestzaal,heb wel het voorschot gestort en dat heb ik per mail bevestigd gekregen!Zijn er nog die dit niet hebben moeten doen?Of is dit mss later?Als ik het aan hen vraag dan krij...
Andere Reacties: 1 28-1-2008 16:51:45

Nanouchka
bedankjes...
hey bruidjes,wat geven jullie als bedankjes aan de ouders? Geven jullie ook een bedankje aan de getuigen? Wie van jullie doet er de bedanking van de ouders ook in de kerk? Of doen jullie dat in de feestzaal, wanneer dan? Brrrr, begin nerveus te worde...
Andere Reacties: 6 28-1-2008 16:44:32

Stefanie
goedkope tulle/stof gezocht
Reeds bruidjes onder jullie die ook gebruik maken of reeds maakten van tulle of andere stoffen als decoratie?Ik zag al eerder lange stukken stof met lichtjes in verwerkt die opgehangen werden tot het plafond. Erg mooi!Nu ben ik op zoek naar goedkope ...
Andere Reacties: 3 28-1-2008 15:52:38

Amber
binnenlocatie foto's
Hey brides,weet er iemand een leuke binnenlocatie omgeving zwijndrecht-beveren-linkeroever? we hopen dat het goed weer is, maar je weet nooit in ons belgenlandje he.alvast bedankt.www.thierry-amber.bruiloftsite.nlxxx
Andere Reacties: 1 28-1-2008 15:51:58

Liesje
TIP: bruidsjuwelen in echte parels!
Hallo!Ik wil graag even deze tip met jullie delen. Ik heb mijn bruidsjuwelen online besteld in China. Nu hoor ik de meeste onder jullie al denken: "Mmm zal wel niet betrouwbaar zijn..."Ik heb een setje gekocht van oorbelletjes en een kettin...
Andere Reacties: 16 28-1-2008 14:48:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...