Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Veerle
trouwringen Antwerpse jodenwijk
HalloWij moeten nog op zoek naar trouwringen en hadden gedacht eens in de Antwerpse jodenwijk te gaan kijken. Op zaterdag zijn de meeste winkels daar gesloten omwille van de sabbat. Ik vroeg me af of die winkels dan wel open zijn op zondag of gewoon ...
Andere Reacties: 14 30-1-2008 19:40:50

FABIENNE
Dankmis met zegening van ringen
Hey iedereen, deze zomer gaan wij trouwen maar wij zullen geen gewone huwelijksmis houden maar wel een dankmis met de zegening van de ringen. Heeft hier iemand van jullie misschien "ervaring" mee en kan die ons misschien een handje helpen w...
Andere Reacties: 2 30-1-2008 15:58:52

Nanouchka
verlof
hey bruidjes,weten jullie of je verlof krijgt als je in het onderwijs staat? IS dat 1 dagje of gene?Groetjes,Nanouchka
Andere Reacties: 8 30-1-2008 14:46:37

dorien
Salons Caipirinha - keuze DJ?
Hey meiden,wij hebben onze feestzaal gekozen en het wordt salons Caipirinha te Merelbeke. Nu hebben zij een lijst met DJ's meegegeven waaruit wij eventueel een zouden kunne kiezen (mogen ook zelf een zoeken).Heeft er al iemand hier zijn feest gegeven...
Andere Reacties: 9 30-1-2008 14:23:48

Tine
Huren feestmaterialen
Hallo, weet er iemand een firma die feestmaterialen (aankleding tafels, versiering zaal) verhuurt? Aangezien wij een zeer bescheiden trouwfeest gepland hebben (17 personen), vind ik moeilijk een adres. Groetjes, Tine
Andere Reacties: 5 30-1-2008 13:54:05

Melissa
Speksnoep voor kindjes aan de kerk
Hallo,als attentie voor de kindjes aan de kerk willen mijn ventje en ik graag speksaté's zelf maken. We zouden deze dan zelf inpakken en meenemen in een mandje.Weet er iemand waar je speksnoek in het "groot" kan aankopen?Bedankt.Melis...
Andere Reacties: 4 30-1-2008 12:57:49

SOFIE
uitnodigingen
hallo,gisteren zijn we naar drukker geweest om de uitnodigingen te bespreken, die mn dochtertje "ontworpen" heeft! Ben zo benieuwd wat ze er van gaan maken, mochten er hun zin mee doen, volgende week zou de proefdruk klaar zijn!Wou dit maar...
Andere Reacties: 0 30-1-2008 11:00:30

katleen
motel beveren
hallo,iemand zijn huwelijksfeest laten doorgaan in Motel Beveren.Graag reacties (positief en negatief)!!Groetjes
Andere Reacties: 1 30-1-2008 10:52:23

katleen
dj ludwigs
Hallo,Onze feestzaal raadt ons DJ Ludwigs aan.iemand ervaring met deze DJ (positief en negatief)Groetjes
Andere Reacties: 8 30-1-2008 10:09:31

Marie-Julie
Make-up Oudenaarde
Hey bruidjes,Heeft er iemand ervaring met of adressen van goeie visagistes in de streek van Oudenaarde?alvast bedankt, Marie-Julie
Andere Reacties: 1 30-1-2008 9:38:12

liese
Boekjes alternatieve viering
Beste,Wij gaan geen gewone mis in kerk doen maar kozen voor een alternatieve viering in een tuin. Hebben jullie dit ook gekozen en wensen jullie mij tips te geven voor opmaak boekje. Ik zou het leuk vinden als sommige mij hun exemplaartje zouden door...
Andere Reacties: 8 30-1-2008 8:55:32

eline
Auto's
Hej iedereen!!ik trouw op 20 septemeber 2008 en zou graag meer info verkrijgen over auto's in de omgeving van mechlen, vilvoorde... we zouden echter maar 1 auto nodig hebben en deze rond de 300 euro, niet te duur dus... iemand meer info?? veel liefs ...
Andere Reacties: 1 30-1-2008 0:20:15

melissa
ivm met eten
hey bruidenmoet je voor de dj, ceremoniemeester, fotograaf en videograaf mee voorzien voor het eten?die vraag spookte me ineens door het hoofd kan iemand me helpen dank u
Andere Reacties: 5 29-1-2008 22:50:16

melissa
twijfel
hey meidenik heb men fotograaf uit een telefoonboek gekozen heb nog geen afspraak gehad met haar heb nog geen contract of niks mijn dj en men ceremoniemeester heb ik via internet en daar heb ik al contracten van wat moet ik doen?andere fotograaf zoek...
Andere Reacties: 4 29-1-2008 22:32:22

melissa
iemand ervaring met petit paris la louviere
hey bruiden iemand ervaring met petit paris in la louviere mijn kleed is van Tomy Mariageik heb men kleedje op de site gevonden oef want mocht geen foto nemen van men kleed het kleed waarover ik in men vorig bericht had voor het kleed + handschoenen ...
Andere Reacties: 0 29-1-2008 22:26:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...