Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

katrien
live muziek
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een betaalbare zanger of zangeres (onder de 300euro) die wil komen zingen op 2 augustus 2008 in putte (bij mechelen). deze zangeres wordt begeleid door een gitarist en pianist die we zelf al hebben. Weet iemand raad...
Andere Reacties: 1 24-1-2008 13:47:09

sofie
getuigen
goeiemorgen bruidjes, weet iemand hoeveel getuigen je in de mis mag nemen? ik zou graag mijn zus samen met mijn 2 beste vriendinnen willen nemen, maar mijn vriend vind dit overdreven...groetjes
Andere Reacties: 5 24-1-2008 11:46:25

Laura
Trouwen volgende winter
Is er iemand die weet of het nog moeilijk is iets te vinden voor te trouwen volgende winter qua feestzalen enz
Andere Reacties: 4 24-1-2008 10:20:11

sylvie
Fotoreportage van een uurtje?
Hey Iedereen,Daar wij ons aan een bepaald budget willen houden en het zelf niet nodig vinden dat er gedurende de volledige dag (professionele)foto's getrokken worden, vroeg ik mij af of het mogelijk is om een fotograaf te reseveren om enkel in de nam...
Andere Reacties: 4 24-1-2008 10:12:37

rob
dansles
Kent er iemand en persoon die prive dansles kan geven in de omgeving van hasselt-diest- st truiden? Zou eventueel aan huis kunnen....Alvast bedanktleen
Andere Reacties: 1 23-1-2008 22:53:59

Natacha B
Cadeaus op feest
Hey getrouwde bruidjes, ik vroeg me af of jullie van de genodigden nog veel andere cadeaus kregen dan geld (in enveloppen, origineel verpakt of op de rekening gestort)? Ik heb de indruk dat er sommige mensen nog inzitten met het feit dat ik dan het b...
Andere Reacties: 5 23-1-2008 21:56:59

nathalie
auto's
hey,wij willen heel eenvoudige trouw en hebben geen geld over voor auto's of bus voor de suite... hadden gedacht aan gewone auto's... ma dat is dan misschien weer zo gewoon... als tussenoplossing zouden we graag mensen vinden met mini coopers die zel...
Andere Reacties: 5 23-1-2008 18:58:36

Kim
Versiering zaal
Hallo,Wij zouden graag onze zaal bekleden met witte stof maar vinden het moeilijk om dit zelf te doen. Waar halen we immers zo'n hoeveelheden stof tegen niet te hoge prijs en op welke manier hangen we alles vast zonder de feestzaal te erg te beschadi...
Andere Reacties: 1 23-1-2008 18:05:07

Patricia
beetje schrik: huis versieren
Hallo,hebben jullie daar ook schrik voor: dat men op de een of andere manier je huis binnengeraakt op de huwelijksdag om de boel te 'versieren'.Of doen ze dat tegenwoordig niet meer zo vaak. Ik zie er eigenlijk echt de lol niet van in. Langs buiten z...
Andere Reacties: 11 23-1-2008 17:46:49

heidi
bedankjes
hallo,wij hebben besloten om flesjes en potjes te vullen met badzout en badschuim. heeft er iemand een idee waar we badzout kunnen kopen in grotere hoeveelheden?groetjesheidi
Andere Reacties: 2 23-1-2008 17:18:01

Marie
kapper:wanneer 's morgens?
Wij trouwen al om 10 u voor de wet. Wanneer gaan jullie naar de kapper? Als ik reken dat de receptie 's morgens om 8u30 bij mij thuis is al, dan zou de kapster al om 6u30 ofzo moeten komen. Is dat niet supervroeg? Ik durf dat zelfs niet vragen!Hoe do...
Andere Reacties: 4 23-1-2008 17:08:46

Marie
huwelijksvoorbereiding gent
Doet er nog iemand huwelijksvoorbereiding in gent? Wij zijn het foldertje kwijt. Je kon kiezen voor 3 vrijdagen of één zondag. We zouden die zondag nemen. Weet iemand wanneer dit doorgaat? groetjes, Marie
Andere Reacties: 3 23-1-2008 17:06:13

debora
bruidstaart
Hallo,Ik ben eigenlijk op zoek naar een bruidstaart. Weet iemand een goede banketbakker in de buurt van st-truiden of via internet.Groetjes
Andere Reacties: 0 23-1-2008 16:53:41

Lotta
@ Cindy ivm Gabrielli Roeselare
Hey Cindy,Ik las dat jij je schoenen bij Gabrielli hebt gekocht, ik ben van plan daar ook eens te gaan kijken. Wanneer ben jij geweest? hadden ze al veel van de nieuwe zomercollectie?
Andere Reacties: 4 23-1-2008 13:04:22

silvy
nagelstyliste
Hallo,Kan er mij iemand een goede nagelstyliste aanraden in de buurt van Maasmechelen? Moet er bij zeggen dat ik al een paar keer valse nagels (gel of acryl) gehad heb en ik telkens ontvreden was. Ofwel waren ze lelijk gezet ofwel kwamen ze los. Zoek...
Andere Reacties: 0 23-1-2008 11:02:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...