Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

rob
visagiste aan huis
Kent iemand een goede visagiste regio Hasselt die aan huis komt?Liefst met tel nr of adres...Leen
Andere Reacties: 4 21-1-2008 15:15:05

rob
visagiste aan huis
Kent iemand een goede visagiste die aan huis komt regio Hasselt??Liefst met gegevens...GrLeen
Andere Reacties: 0 21-1-2008 15:10:07

Tineke
beetje down...
Het wordt me allemaal een beetje te veel...Ik ben enorm aan het stressen over alles en de trouw is pas in augustus.En ik heb zo het gevoel dat de mensen om mij heen niet echt begrijpen hoe belangrijk het hele gebeuren voor mij is. Waarschijnlijk over...
Andere Reacties: 6 21-1-2008 14:28:17

Monique
gebedsviering ipv kerkelijk huwelijk
Hoi,Heeft iemand ervaring met een gebedsviering ? Wij wilden voor de familie eigenlijk een kerkelijk huwelijk, maar de broer van mijn vriend, die pastoor is, vond dat nogal hypocriet, omdat wij nooit in de kerk komen eigenlijk. En hij heeft er wel ge...
Andere Reacties: 3 21-1-2008 13:49:27

Griet
Commentaar op trouw beu!!!
Dames (en heren),Ik begin het grondig beu te worden hoe mensen (bekend of onbekend) reageren op ons huwelijk en/of de manier waarop wij die dag willen beleven!Dat gaat echt van onbeschofte commentaren tegen mijn verloofde over vrouwen en trouwen waar...
Andere Reacties: 11 21-1-2008 11:12:04

liesbeth
feest zelf betalen
Dag iedereen,Wij zouden volgend jaar trouwen in het voorjaar, een precieze datum heben we nog niet.Bij de familie van mijn vriend is het de gewoonte dat de ouders het feest betalen (elk zijn genodigden). Aangezien wij thuis met 6 kinderen zijn weet i...
Andere Reacties: 26 21-1-2008 9:01:38

nathalie
lingerie
weet er iemand waar ik mooie bruidslingerie in oost vlaanderen kan vinden? zag mooie setjes van het merk selmark maar het probleem is dat ik maar een A cup heb en zou graag een gevulde bh willen. bij selmark zijn de bh's maar gevuld vanaf B cup. onlo...
Andere Reacties: 3 21-1-2008 8:25:22

sophie
Attentie aan de kerk
Hallo, ik ben kleuterjuf en heb voor alle kinderen een klein geschenkje. Nu dacht ik om aan de kerk de mensen en kinderen te trakteren met een warme wafel. Zoals je soms hoort met ijsjes. Zijn er mensen die ervaringen hiermee hebben of een ander idee...
Andere Reacties: 3 20-1-2008 21:57:52

Sofie
traiteur..
Hoi iedereen,wij zijn nog in volle voorbereiding en twijfelen nog steeds tussen het nemen van een feestzaal met catering ofwel het huren van een zaal en werken met traiteur. We hebben al enkele feestzalen op het oog namelijk vijverhof en lissewal. ...
Andere Reacties: 3 20-1-2008 21:41:22

Sandra
prijs per persoon feest
hallowij zijn volop bezig met de menukeuze en met het berekenen van de prijs. Wij komen ongeveer op 80 a 85 euro per persoon, hierin zijn inbegrepen receptie met hapjes en schuimwijn, een warm voorgerecht, een hoofdgerecht, een bruidstaart met desser...
Andere Reacties: 13 20-1-2008 19:58:01

Cindy
algemene vraag, want ik vraag het mij af :-)
Ik lees hier heel vaak en wat mij opvalt is dat iedereen voor de traditionele trouwpartij gaat. Zijn er ook mensen die het net iets anders aan boord leggen? Die geen 7-gangenavond organiseren en de puntjes niet op de i zetten? Dan denk ik maar aan ee...
Andere Reacties: 18 20-1-2008 19:36:26

Wouter
huwelijk
We zouden voorons feest een brunch willen organiseren. Heeft er iemand ervaring met een brunch op locatie voor +/- 150 personen? Regio West Vlaanderen
Andere Reacties: 1 20-1-2008 17:48:59

evelyne
schieting
Vorige week stelde ik hier de vraag of er mensen waren die me konden helpen met meer info om een schieting te organiseren. Ik kreeg daarop geen antwoord. Graag zou ik weten waar ik het gerief kan verkrijgen voor zo'n schieting.
Andere Reacties: 8 20-1-2008 16:22:30

Annelies
uitnodiging Hoe alles formuleren HELP
Hey allen. Dit weekend zijn we begonnen met het maken van de uitnodigingen, maar ik heb zo geen idee hoe alles te formuleren . Kunnen jullie mij aub een beetje helpen?BEDANKT
Andere Reacties: 7 20-1-2008 16:16:46

Cindy
liedje bij binnendragen buffet
hallo allemaal:wij zijn stilletjesaan de muziek aan het beslissen om binnen te komen in de zaal en bij het binnenbrengen van de dessert.ik heb daarbij volg vraag: wij horen heel graag Enya - Only one time (traag maar pakkend liedje). we hadden gedach...
Andere Reacties: 5 20-1-2008 15:50:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...