Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vicky
nachtmerries
Help, ik vond verhalen over nachtmerries altijd zo overdreven...NU twee nachten op een rij heb ik ervan.Gisteren moest ik gaan voor eerste pas en het was helemaal mijn kleed niet, ze hadden het verkeerde besteld!Vandaag arriveerde ik op men trouwdag ...
Andere Reacties: 8 17-1-2008 11:52:40

Elke
limo-regio Ternat & prijs
Dag iedereen,Kent er iemand een goede limoleverancier in de regio van Ternat voor vrijdag 9 mei 2008?Wat zijn zoal de gangbare prijzen?En met hoeveel personen kan je er in?groetjesElke
Andere Reacties: 3 17-1-2008 11:06:18

vicky
bruidskindjes
Wie kiezen jullie als bruidskindjes?Wij hebben enkel 1 klein neefje. Geen vrienden met kindjes. Had heel graag ook een meisje gehad. Kun je dit aan collega's (die ik niet echt goed ken) vragen, buren (hebben superschattige kleinkindjes)? Normaal kome...
Andere Reacties: 3 17-1-2008 10:44:45

Kim
Kleding bruidskindjes Mol/Geel
Hallo,6 febr ga ik met de bruidskindjes kijken voor hun kleren.Meisje van 1.5 en jongen van bijna 6.wie weet er toffe winkels in Mol of Geel die niet te duur zijn.alvast bedankGroetjesKim26/07/2008
Andere Reacties: 10 17-1-2008 10:27:32

Veroniek
Pastoor Overbeke
HoiHeeft al iemand ervaring of kent iemand de pastoor van Overbeke (Oost-Vlaanderen)?Wij zijn vorig jaar getrouwd in Hijfte, maar verwachtten ons eerste kindje... We zouden het laten dopen in Overbeke omdat dit dichtbij is, maar hebben jullie ervarin...
Andere Reacties: 0 17-1-2008 9:34:32

cindy
kapster zoekt goede kap(ster) regio evergem
kan iemand mij helpen een kapper te vinden in de regio evergem?ben zelf kapster maar voor onze dag wil ik en mijn dochter er tip top bij lopen.dank
Andere Reacties: 0 16-1-2008 22:46:11

cindy
receptie na het diner ?
iemand ervaring met receptie na het eten.daar wij een grote familie en vrienden kring hebben moeten we ergens de grens trekken voor de gasten aan tafel.en willen dat er bepaalde gasten van de receptie op het dansfeest blijven.graag jullie reactiecind...
Andere Reacties: 4 16-1-2008 22:08:30

evi
@ annelies ivm ford mustang
hey,wij zijn van west-vlaanderen zonnebeke, ik denk dat dit een beetje ver is zeker. maar de kosten zouden zeker en vast goed vergoed zijn. alleen zou ik moeten kunnen achterhalen wat voor 1 hij wil. want het moet een verrassing blijven. 4 juli 2009 ...
Andere Reacties: 3 16-1-2008 21:58:58

Isabel
Ik verkoop nooit gedragen trouwkleed!
HalloHelaas gaat mijn huwelijk niet door en wil ik mijn kleedje verkopen. Ik heb het zelf nooit moeten laten aanpassen. Het is van het merk Pronovias en is gebroken wit van kleur. Het is maatje 42 zonder retouches. Er is een sleep aan het kleedje. Al...
Andere Reacties: 2 16-1-2008 18:57:46

Kallista
Doop en huwelijk
Hey, Wij gaan trouwen maar op dezelfde dag wordt ons meisje gedoopt... wie heeft er ideetjes voor de uitnogingen ? TEKSTJES OF ZO ALVAST EEN DIKKE DANKU VAN ONS DRIETJES
Andere Reacties: 1 16-1-2008 16:32:26

stefanie
Feestzaal 'De grote stove' in Zuienkerke
Hallo,Wij hebben reeds in juni '07 de feestzaal vastgelegd. Nu 6 maanden voor de trouw begin ik toch te pannikeren over die keuze.Daarom: heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met De Grote Stove in Zuienkerke?Groetjes,Stefanie
Andere Reacties: 2 16-1-2008 16:25:07

Laura
Trouwdatum
Hallo, ik en mijn vriend zouden graag op 11 juli 2009 trouwen. Ik wil alles op 1 dag. Het probleem is echter dat het een feestdag is en we van de gemeente (Zemst) dan niet mogen trouwen. Zijn er mensen die weten in welke gemeente je op die datum wel ...
Andere Reacties: 9 16-1-2008 16:11:32

Dave
BBQ
Wij gaan volgend jaar op 20 juni trouwen, en we zouden graag een BBQ willen gebruiken op het avondfeest, niet zo'n buffet, spreekt ons niet aan. Het probleem is dat we niet onmiddellijk iemand kunnen vinden die dit kan voorzien. Via internet niet onm...
Andere Reacties: 14 16-1-2008 13:58:23

Kim
trouwjurken goedkoper in Nederland?
Hoi allemaal,Heeft er iemand van jullie misschien ervaring met Nederlandse bruidswinkels? Ik vraag me namelijk af of de prijzen van de bekende merken bruidsmode daar lager liggen. Alle reacties zijn meer dan welkom !!!Kim220808
Andere Reacties: 9 16-1-2008 13:34:55

Els
kurt.vancauwenberghe
kurt.vancauwenbergheJe hebt een tijdje geleden een berichtje nagelaten ivm zaal Ter Biest.Heb je ook een site waar we even kunnen een kijkje nemen?Groetjes
Andere Reacties: 2 16-1-2008 12:55:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...