Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

julie
LIVE arabische muziekband
Wij trouwen in juli 2008 en hadden graag een arabische groep gehad die bij onze huwelijksreceptie en feest zou kunnen spelen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan vinden?
Andere Reacties: 0 19-1-2008 12:14:54

Marlies
Zaal Domein Carlton Marke
Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met deze zaal of er al een huwelijk gevierd of kennissen die iets meer weten? We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar, graag jullie mening! Alvast bedankt!
Andere Reacties: 4 19-1-2008 0:29:26

Cindy
make-up
Ik zit in een serieuze tweestrijd! Laat ik de make-up doen door een prof. of waag ik het zelf? Mss kan ik wel het juiste advies bekomen qua kleur en wat ik moet gebruiken bij bvb een parfumerie. Wie heeft hier ervaring mee en kan me succesvol advies ...
Andere Reacties: 7 18-1-2008 20:16:14

Kelley
DJ Gi Van Aalst Productions
Hoi, wij trouwen op 20/08/2008 en zijn op zoek naar dj. Heeft er iemand ervaring met dj "Gi Van Aalst Productions"?
Andere Reacties: 2 18-1-2008 19:37:11

els
Andere
hallo,Ik ben in november mijn kleed gaan bestellen.Nu heb ik beslist om een borstvergroting te doen.Zijn er hier nog meiden die dit gedaan hebben?En hebben jullie problemen gehad erdoor?De winkel ging kijken wat ze konden doen want ja de maten waren ...
Andere Reacties: 4 18-1-2008 17:06:40

Kimberley
Bruidstaart
Hoi bruidjes,Ik ben op zoek naar een bakker die bruidstaarten verzorgd in de omgeving van Lier. Heeft iemand van jullie een idee??Ik ben wel al gaan horen maar ik heb nog niet gevonden wat ik zoek. Ik zou namelijk het liefst een chocolade taart wille...
Andere Reacties: 1 18-1-2008 16:05:10

katrien
bedanking
Hallo,wij zoeken een leuk geschenk om aan onze ouders te geven op onze trouwdag. iets origineels vinden is niet simpel. Wat geven jullie zoal of kan je mij een site geven waar je zulke dingen kan vinden?Katrien02/08/08
Andere Reacties: 1 18-1-2008 15:32:36

Angela
misboek met als thema vlinder
Hallo,heeft iemand voorbeelden van misboekjes waar het thema vlinder is?Angela21/06/2008
Andere Reacties: 0 18-1-2008 15:06:01

wendy
songteksten
hallo medebruidjeswe willen graag in ons misboekje de songteskten en nederlandse vertaling er bij zetten.hebben jullie tips /ideeen hoe we dat het beste kunnen gaan doen???of tips hoe ik het beste het misboekje kan maken op de pc???alvast zeer bedan...
Andere Reacties: 2 18-1-2008 14:11:13

Heidi
griekenland: welk eiland?
dag allemaal,wij trouwen in september 2008 en willen dadelijk daarna op huwelijksreis naar griekenland.heeft er iemand ervaring met de eilanden?wij willen zee, cultuur, natuur, en rust (dus geen echt uitgaansleven en niet té toeristisch)iemand t...
Andere Reacties: 15 18-1-2008 13:50:57

Angela
achtergrondmuziek voor tijdens receptie/avonddiner
Dag iedereen,wat voor achtergrondmuziek kiezen jullie voor tijdens de middagreceptie, avondreceptie en diner?Iemand ideeen?GroetjesAngela21/06/2008
Andere Reacties: 5 18-1-2008 13:16:14

els
feestzaal de castel Herne
Hi bruidjes,Ik trouw op 27/9/2008 :-). Heeft er iemand ervaring met feestzaal de castel te Herne?Gtjes
Andere Reacties: 0 18-1-2008 13:07:06

Lien
gedicht/tekst met puzzel
hallo allemaalik had graag mijn uitnodigingen zelf gemaakt, en de trouwceremonie zelf in elkaar gestoken, rond het idee 'puzzel': de stukjes passen...kent er iemand van jullie een passend gedicht/tekst, of kunnen jullie me zeggen waar ik dat kan vind...
Andere Reacties: 4 18-1-2008 12:41:25

Miet
rode wasknijpertjes
Hoi,Tijdens de kerstperiode heb ik op verschillende plaatsen van die kleine rode wasknijpertjes zien liggen. Natuurlijk zijn die nu overal uitverkocht. ik heb al naar ava, club, banier en casa gebeld.Kan iemand mij helpen waar ik deze nog kan vinden/...
Andere Reacties: 4 18-1-2008 12:12:45

Sofie
MerryMakers op LifeTV
Hallo,toen ik gisteren aan het zappen was, zag ik ineens mijn weddingplanner op het scherm (Sara van MerryMakers). Blijkbaar ging het gisteren op LifeTV een hele dag over trouwen.Heeft nog iemand het gezien?GroetjesSofie
Andere Reacties: 0 18-1-2008 11:02:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...