Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Maaike
hooizolder of schuur gezocht
Hallo!Wij zijn op zoek naar een ouderwetse schuur in de regio West-Vlaanderen of Henegouwen voor ons trouwfeest. Het hoeft zeker niet te gaan om een feestzaal, gezien we qua eten alles zelf regelen. Het mag dus ook gerust een schuur van een boerderij...
Andere Reacties: 4 15-1-2008 15:30:54

anuschka
Bedankingjes
Hallo iedereenwij weten niet goed wat we gaan geven aan de mensen als bedanking! Een foto vinden we wel mooi maar vinden dat iedereen dat geeft dus wij iets anders moeten proberen!Weten jullie soms internetsites die zo'n gadgets verkopen? Zo kan ik o...
Andere Reacties: 5 15-1-2008 15:09:55

katrien
gastenboeken
Hallo, ik ben op zoek naar een mooi gastenboek. Nu kan ik nergens winkels of sites vinden waar je ze kan bestellen. Hebben jullie enkele ideeen? (Liefst niet te duur -100 € aub)groeten katrien
Andere Reacties: 11 15-1-2008 14:25:45

Stéphanie
Prijs trouwjurk
Ey Allemaal Ik trouw op 20/12/08 en ben nu al eens aan het kijken voor een jurk. Ik weet niet goed wanneer ik op zoek zou moeten gaan en ik heb totaal geen idee van hoeveel een jurk kost. ik heb er enkele mooie van Linea Raffaelli gezien heeft iemand...
Andere Reacties: 5 15-1-2008 13:30:50

Vicky
Vlinders
Hallo bruidjes!Via via hoorde ik van vlinders, die ja kan loslaten bij het buitenkomen uit de kerk.Via het internet vind ik het niet echt..enkel een organisatie Romantic butterflies die hierme gestopt zijn.Iemand ideëen? Ervaring?groetjes!
Andere Reacties: 8 15-1-2008 13:06:41

Kirsten
huren
hallo, weet er iemand of je kledij voor bruidsmeisjes ook kunt huren?zoja,waar?groetjes
Andere Reacties: 3 15-1-2008 11:41:31

Sandra
kledij bruidegom
hoiweet iemand waar in west-vlaanderen je voor de bruidegom de merken wilvorst, lubiam en kimo kunt kopen?iemand een idee van de prijs van deze merken (dan denk ik aan een hemd, gilet, broek en jas, eventueel das)
Andere Reacties: 1 15-1-2008 10:17:51

evelyne
schieting
Zijn er mensen die reeds ervaring hebben met een schieting? Waar kun je het materiaal vinden voor zo'n schieting? Liefst regio Brugge.Gr EEF
Andere Reacties: 1 14-1-2008 22:22:49

Sofie
Mexico: bij jullie een tegenvaller?
Hallo,Ik vernam van een koppel dat Mexico zo tegengevallen was... Nochtans las ik hier dat velen van jullie zo van deze bestemming genieten. Hun kritiek was dat het zo onveilig was (vandalisme aan wagens) en zo veramerikaanst... Daardoor twijfel ik.....
Andere Reacties: 6 14-1-2008 22:15:02

Hanne
Kostprijs suite vervoer
Hoeveel kost het eigenlijk om enkele suiteauto's te huren of zo'n bus te huren? Hoeveel hebben jullie daarvoor betaald?
Andere Reacties: 12 14-1-2008 22:10:23

Sofie
Bali: waar boeken?
Hallo iedereen!We zijn volop bezig met het plannen van onze huwelijksreis naar Bali. Alleen zijn er zulke grote verschillen in de prijzen bij de verschillende touroperators! Wat raden jullie aan (en welk hotel?)?Zijn er daarnaast in de verschillende ...
Andere Reacties: 13 14-1-2008 22:10:00

Kathleen
ceremoniewagens
Ik ben op zoek naar een originele ceremoniewagen... dus niet direct een mercedes... Wij hadden eerder gedacht aan witte/zwarte kevers of een limo... Iemand een idee waar ik die kan vinden in de regio limburg/vlaams-brabant en welk prijskaartje hier a...
Andere Reacties: 8 14-1-2008 22:06:51

sarah
Bang om er als een zombie uit te zien :-s
Hallo iedereen,Ik denk dat dit eerder een vraagje is voor de mensen,die ondertussen al getrouwd zijn.Hebben jullie de nacht voor de grote dag eigenlijk wel geslapen?Ik heb namelijk heel veel schrik,dat ik niet ga kunnen slapen en dat ik er op de dag ...
Andere Reacties: 6 14-1-2008 21:11:41

Peggy
kindjes aan de kerk
Dag allemaal,Ik ben op zoek naar leuke spulletjes om aan de kindjes aan de kerk te geven. Ik heb al eens op internet gezocht, maar vind vooral fortune cookies en dingen die niet echt voor kindjes zijn. Wie help mij? Groetjes, Peggy
Andere Reacties: 6 14-1-2008 20:19:50

Nathalie
@ sas (kia)
Hey Saskia,Ik las net een aantal van je reacties en wilde je daarom een paar vragen stellen. Heb je toevallig een voorbeeldpagina uit je (vrienden)gastenboek? Het lijkt me ook een heel leuk idee.Als bedankje dachten wij ook aan flessen wijn (of flesj...
Andere Reacties: 4 14-1-2008 19:06:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...