Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

katrien
trouwkostuum
Hallo,Mijn vriend wil een kostuum komen van "van gils". Nu zou hij graag een brochure hebben waar hij de kostuums al een keer kan bekijken. Weten jullie waar ik die kan vinden. ook brochures van andere merken die terug te vinden zijn in pro...
Andere Reacties: 2 18-1-2008 10:05:33

Karen
Jaloerse vriendinnen
Hallo medebruidjes!Heeft er iemand van jullie al te maken gehad met jaloerse vriendinnen?Ik heb het in ieder geval zitten. Ik had (!) een groep goede vriendinnen en ze waren allemaal heel blij voor mij toen mijn vriend en ik ons verloofden, maar da'...
Andere Reacties: 10 18-1-2008 8:28:42

Elke
geschenken ouders en getuigen
Wij zoeken ideeën voor leuke geschenken om te kopen voor onze ouders en getuigen, en om dus te overhandigen op ons huwelijksfeest.Wie heeft er originele ideetjes?Elke
Andere Reacties: 1 17-1-2008 23:13:08

cindy
kapster zoekt goede kap(ster) regio evergem
kan iemand mij helpen bij het vinden van een goede kapper in ge regio gent evergem.ik ben zelf kapster en dat maakt het extra moeilijk, daar ik en mijn dochter er op onze grote dag er toch tip top willen uitzien. eveneens waar ik niet moet gaan ook.b...
Andere Reacties: 0 17-1-2008 20:58:03

Vicky
dipje-hulp bruidegeom???
Dag bruidjes!!Meestal vind ik het grappig maar vandaag kan ik er niet zo goed tegen.Mijn verloofde lacht er constant mee dat ik al zo vroeg met alles bezig ben(wij trouwen begin sept).maar als ik hier op het forum lees zijn bruidjes van sept toch ong...
Andere Reacties: 15 17-1-2008 18:29:10

Christel
Ik moet mijn hart eens luchten!!!
Zoals velen onder jullie droom ik al jaren over onze trouw, en ben al 1 jaar aan het plannen. We hadden al maanden geleden onze pastoor gecontacteerd, en hadden kerk én uur al met hem vastgelegd. Tot maandag, dus. We werden dan opgebeld om te ze...
Andere Reacties: 17 17-1-2008 17:21:19

Barbara
Eenvoudige, STIJLVOLLE jurk gezocht
Ik ben wanhopig op zoek naar een eenvoudige trouwjurk: geen bustier, geen of toch zo weinig mogelijk kant, parels of bloemen, geen pompeuze rok met uitstekende tule... maar toch niks ouderwets. Heeft iemand ervaring met ontwerpers of adresjes of name...
Andere Reacties: 18 17-1-2008 16:23:57

Eva
Tegenslag!
Hallo, Dit is ff off topic maar ik ben vandaag ontslagen. Ik werkte als Administratief Medewerker. Wel maar 20 u. De reden was dat er te weinig is. (was ook wel waar want ik zat mij daar altijd maar te vervelen) Das wel ff een opdoffer want wij trouw...
Andere Reacties: 12 17-1-2008 16:03:59

Annemiek
trouwjaponnetje
Zijn er bruiden die evaring hebben met het trouwjaponnetje?
Andere Reacties: 0 17-1-2008 16:03:54

Ann
Bedankjes! Graag uw mening.
Hallo allemaal,Ik heb een vraagje: wat vinden jullie van het volgende ideetje?Ik wou aan mijn gasten, per koppel als bedankje een doosje van 4 pralines meegeven met een bedank kaartje eraan.Wat vinden jullie van dit idee?Alvast bedankt.Ann10 mei 2008
Andere Reacties: 11 17-1-2008 15:45:43

Sandra
bruidegom alleen of samen kiezen
hallomijn verloofde zou graag hebben dat ik meega om zijn trouwkostuum te gaan kiezen. Persoonlijk heb ik daar geen probleem mee, maar mijn schoonmama vindt dat ik daar niks verloren heb... Zijn er nog bruidjes die hun partner vergezellen en vinden j...
Andere Reacties: 23 17-1-2008 14:57:29

Lore
Kledij Bruidsmeisjes (1.5-5 jaar)
Hey trouwlustigen,Hebben jullie een idee waar ik snoezige jurkjes kan kopen voor onze bruidsmeisjes?Waar hebben jullie dit gekocht? Of denken jullie dit te kopen? Liefst in wit, roze of blauw of met een bloemetje. Kunnen jullie mij namen van merken ...
Andere Reacties: 7 17-1-2008 13:42:29

kelly
bedankings mis
hallo,iemand een voorbeeld of een idee hoe we een bedankinsmis in elkaar moeten steken?En hebben jullie misschien een origineelere naam voor bedankingsmis
Andere Reacties: 1 17-1-2008 12:59:11

Isabel
huwelijkreis Noord-Amerika?
Hoi,wij zouden graag op huwelijksreis naar Noord-Amerika gaan (rondreis langs New York, Niagara Falls, Quebec,...). Iemand van jullie tips om alles uit zo een reis te halen en om toch niet te veel te moeten uitgeven?Groetjes ISabel
Andere Reacties: 3 17-1-2008 12:40:47

Charlotte
Fotolocatie kust
Wij wonen aan de kust (Kosijde) en zijn nog op zoek naar een locatie om foto's te nemen. De zee is natuurlijk een optie mr we willen ook eens iets anders. Iemand ideetjes? Mag wel niet langer dan halfuurtje rijden zijn...Groetjes
Andere Reacties: 2 17-1-2008 12:32:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...