Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

evy
live muziek kerk Turnhout
Voor ons huwelijk zijn we nog steeds op zoek naar een (betaalbaar) groepje/koor/bandje om de muziek tijdens onze viering te verzorgen. Iemand tips?
Andere Reacties: 0 20-1-2008 15:50:10

Eva
Kapsel
Beste aanstaande bruidjes,weet er iemand in Oost-Vlaanderen, een toffe kapper of kapster zijn voor een leuk bruidskapsel?
Andere Reacties: 2 20-1-2008 15:41:58

Nanouchka
trouwringen
Hey wij hebben gisteren onze trouwringen gekozen bij Wim Meeussen in Antwerpen. Een hele vriendelijke en rustige man! We waren in het begin eerst nog wat aan het twijfelen omdat zijn ringen toch wel iets duurder zijn dan een "gewone" ring, ...
Andere Reacties: 2 20-1-2008 15:34:48

Nanouchka
trouwringen
Hey wij hebben gisteren onze trouwringen gekozen bij Wim Meeussen in Antwerpen. Een hele vriendelijke en rustige man! We waren in het begin eerst nog wat aan het twijfelen omdat zijn ringen toch wel iets duurder zijn dan een "gewone" ring, ...
Andere Reacties: 3 20-1-2008 15:34:47

Joke
@Tania: video- en fotograaf voor 700€
Ik heb uw antwoord gelezen op het bericht ivm budget.Waar heb je een video- en fotograaf gevonden voor 700€ gevonden als ik dat vragen mag?Wij hebben geïnformeerd voor een fotograaf en die vragen meestal tussen de 1000 en 1600€ voor ...
Andere Reacties: 3 20-1-2008 15:13:13

cindy
gastenboek
hallo, wij trouwen op 23 aug 2008. We hebben in de ava een gastenboekje gekocht maar hoe begin je aan de eerste pagina van een gastenboek? hebben jullie ideetjes of tips? laat maar wetengroetjes cindy
Andere Reacties: 3 20-1-2008 14:13:30

Ine
trouwkleed la sposa te koop
HalloIk ben deze zomer getrouwd en heb besloten mijn kleed niet te laten verstoffen in mijn kleerkast en hoop dat iemand anders er in kan schitteren zoals ik deed.Ik kocht het kleed in de winkel la sposa te Roeselare van het het merk 'la sposa'Het be...
Andere Reacties: 1 20-1-2008 13:51:42

christel
help
help ik zie het ni meer zitten het is allemaal zo duur we hebben dit flink onderschat we hopen dat we iemand vinden voor foto's die het voor en na doet de fotograaf moet alleen maar tot de fotoshoot na de kerk blijven niet tot s'avonds weten jullie i...
Andere Reacties: 14 20-1-2008 11:36:18

Kim
Fotolocatie omg. Tongeren
Dag bruidjes,Ik zie dat er niet veel Limburgers op dit forum zitten. Toch een vraagje voor de Limburgers onder ons: Fotolocaties omgeving Riemst, Tongeren, Bilzen, eventueel Maastricht???
Andere Reacties: 7 20-1-2008 10:24:06

christel
fotograaf
halloweet er iemand in de omgeving van kapellen een goede maar heel belangrijk een betaalbare fotograaf die de foto's op cd rom zet en de album maken we zelfdaar wij alles zelf moeten bekostigen zou het ni te duur mogen zijn
Andere Reacties: 4 20-1-2008 10:10:30

Heidi
Tweelingszus niet als getuige gevraagd
Hallo bruidjes,Ik wou eens wat raad vragen. Ik heb 2 zussen. Een tweelingszus en een oudere zus. Nu heb ik na nachten wakker te liggen mijn oudste zus als getuige gevraagd. Ik kan nu eenmaal veel beter overweg met mijn oudere zus. Mijn tweelingszus l...
Andere Reacties: 7 20-1-2008 9:55:59

Mieke
Busje huren West-Vlaanderen
Hallo!Wij zijn nog op zoek naar een busje voor het vervoer van de suite op onze trouwdag. Wij hebben als vervoer paard en koets voor vervoer van het gemeentehuis naar de kerk en terug naar mijn ouders huis. Maar aangezien onze feestzaal 30 km van mij...
Andere Reacties: 3 19-1-2008 19:51:42

kim
Collega's zonder partner uitnodigen
Wij zouden op het avondfeest mijn collega's uitnodigen (zo'n 20-tal), maar zouden dit eventueel doen zonder hun partners, anders wordt dit een veel te grote groep. Is dit onbeleefd, raar? We twijfelen erover. Heeft iemand hier ervaring mee?
Andere Reacties: 16 19-1-2008 13:57:04

sarah
ceromoniemeester limburg
Hallo iedereenWeet iemand van jullie een goede ceromoniemeester, die afkomstig is uit limburg?Groetjes Sarah
Andere Reacties: 3 19-1-2008 13:17:22

Nele
vervoer
Hallo,mijn vriend droomde er van om te worden rondgereden in een Citroen DS op zijn trouwdag. Nu zagen wij enkele dagen geleden zo'n bruin exemplaar staan, we waren onmiddellijk verkocht. De eigenaar belde me net op dat we er ZELF mee mogen rijden (M...
Andere Reacties: 2 19-1-2008 12:20:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...