Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

marie
alternatief voor ringen
help, mijn 'toekomstige' man wil geen ring dragen(mede door zijn beroep)nu, zou ik het in de kerk wel dom vinden om alleen een ring voor mij te hebben. Ik dacht voor hem wel eentje te kopen maar da's dan zonde als die altijd in de kast blijft liggen,...
Andere Reacties: 3 12-1-2008 14:10:33

marie
kindjes tijdens de viering
hallo,wij trouwen in juni 08 en hebben al twee kindjes (twee jongens van 5jaar en 3 jaar).Graag zouden we tijdens de viering in de kerk aan onze kinderen iets geven(maar geen beertjes,...)iets leuks waar er iets aan hebben. Aan een meisje zou je een...
Andere Reacties: 3 12-1-2008 13:59:36

Kim
Wij trouwen Kortrijk
Is er soms iemand die weet waar je (eventueel gratis) kaarten kunt vinden voor de trouwbeurs in Kortrijk dit weekend?
Andere Reacties: 2 12-1-2008 13:46:36

maureen
kerk dienst, fotolocatie
hallo medebruidjes,Wij trouwen 10 mei, en zijn nog op zoek naar enkele nummers om in de kerk te gebruiken. We hebben ons kerk boekje al enkel de liedjes nog niet allemaal.Thank you for loving me, bon joviParceque c'est toi- axel red,ik zie je graag, ...
Andere Reacties: 0 12-1-2008 12:18:01

Heidi
overleden papa er toch bij laten zijn
hallo medebruidjes,wij zouden graag op 13/09/2008 trouwen, maar dat staat nog niet vasteind augustus 2008 zal het 4 jaar geleden zijn dat mijn vader overleden is.wij trouwen alleen voor de wet, maar wil op de een of andere manier toch dat papa niet o...
Andere Reacties: 11 11-1-2008 23:40:31

sarah
Uitgekapt hart in glas
Hallo bruidjes,Ik wil graag de ouders een glazen uitgekapt hart met een bedanktekst en onze namen en trouwdatum geven als bedanking.Weet soms iemand waar ik deze kan vinden?Ik ben van limburg
Andere Reacties: 0 11-1-2008 21:39:51

Joke
Fabriekspand Roeselare
Hallo iedereen,Wij zijn op zoek naar een zaal voor het voorjaar 2009. We hebben onlangs mooie foto's gezien van een feest in het Fabriekspand te Roeselare. Zijn er mensen die ervaring hebben of gaan trouwen in het Fabriekspand.Groetjes,Joke
Andere Reacties: 5 11-1-2008 20:31:25

sarah
Bedankjes
Hallo bruidjes,Mag ik eens zo nieuwschierig zijn en vragen voor welke bedankjes jullie hebben gekozen voor aan de gasten te geven?Groetjes,Sarah24/05/08
Andere Reacties: 8 11-1-2008 20:04:42

Chantal
fotolocatie
Weet er iemand een originele fotolocatie omgeving Merksem? Zowel binnen als ergens buiten.En wie trouwt er nog op 23/8/2008?Groetjes Chantal
Andere Reacties: 0 11-1-2008 19:57:57

sylvie
Dranken na 04u 's nachts ??
Hey iedereen,Een vraagje: veel feestzalen geven een all-in-pakket tot een bepaald uur bv: 4u. Voor degene die al getrouwd zijn: Wordt er vanaf dan nog veel gedronken ? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 5 11-1-2008 16:47:43

T
3 mei 2008
Hallo!Zijn er nog die op 3 mei in het huwelijksbootje stappen? Het komt steeds dichter en de zenuwtjes nemen toe. Hoever staan jullie al? 't is dat ik weet of ik moet panikeren ;-)Groetjeseen ongeduldig bruidje
Andere Reacties: 4 11-1-2008 16:28:55

melissa
probleempje
Hey meidenik trouw in augustus 2008 en mijn tante ging mee mijn trouwjurk uitkiezen maar helaas is het te weten gekomen dat ze kanker heeft en gemo is woensdag gestard we gingen normaal in januari kijken voor mijn kleed ik wil echt met haar gaan wann...
Andere Reacties: 7 11-1-2008 15:56:34

elke
Salons van Bogaert Temse
Hoi hoi,Heeft er iemand ervaring met Salons Van Bogaert in Temse? De zaak spreekt mij op alle vlakken heel erg aan. En ergens heb ik het gevoel dat het gewoon deze zaal zal worden! Maar om zeker te zijn wou ik toch even vragen naar (positieve of nega...
Andere Reacties: 0 11-1-2008 14:43:02

Liesbet
@ Nathalie ivm witte loper
Hoi Nathalie,Ik ben van Antwerpen.Hoeveel heb je die witte loper bij MerryMakers betaald, als ik mag vragen?Waar ik ook schrik voor heb : wordt die niet snel vuil? Ik kan me inbeelden dat je er echt wel alles op ziet.bedankt !Liesbet17/05/2008
Andere Reacties: 5 11-1-2008 12:46:59

kim
Huwelijksbeurzen
Hey bruidjes,Mijn verloofde en ik waren van plan om naar de trouwbeurs in Gent te gaan eind januari aangezien we ook in Gent wonen. Ook dit weekend is er een beurs in Kortrijk en we zouden er mss ook wel naartoe willen gaan maar ik vraag me af als di...
Andere Reacties: 13 10-1-2008 22:57:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...